Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu

Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu

4 Ağu 2017

2 dk okuma süresi

Müşterileriniz değerlidir. Onları daha değerli hissettirmek için yapmanız gerekenlerden biri ise onlara ait verileri akıllı bir şekilde ele alarak kişi ya da gruplara özel çözümler sunmaktan geçer.

 

2013 yılının ortalarında SAP, Hybris şirketini bünyesine kattığında bu satın almanın şirketin çözümlerine nasıl bir katkı sağlayacağı merak konusuydu. Aslında yanıt basitti: Sunduğu çözümleri daha çok süreçler bazında şekillendiren SAP, Hybris ile kurumların kendi müşterileriyle olan etkileşimini üst seviyeye taşımayı amaçlıyordu. Sonuç ise tam da beklendiği şekilde oldu.

Peki Hybris neden bu kadar önemli ve değerli bir çözüm? Bu sorunun birden fazla yanıtı olmakla birlikte Hybris’in web sitesindeki şu ifadeler genel kapsamı açıklar nitelikte:

“Tüm kanallarda hızlı dönüşüm ve çeviklik üzerinde duruyoruz. Sizi, müşterilerinize yakınlaştırıyor ve her temas noktasında tutarlı ve harika bir deneyim sunuyoruz. Maliyeti, zamanı ve karmaşıklığı azaltarak yenilik ve stratejiye odaklanmanızı sağlayacak ürünler üretiyoruz. Ürünlerimiz ticaret, pazarlama, gelir, satış ve servis gibi beş ana alanı kapsar ve size liderlik etmeniz gereken bilgileri ve esnekliği sunar.”

İnnova olarak bizlerin de SAP çözümlerindeki uzmanlığımızı gösteren başlıklardan biri olan Hybris, her geçen gün gelişen pazarlama araçları üzerinde tam hakimiyet kurmanızın yolunu açan bir çözüm. Hybris ile satış kanallarınızın tamamını tek bir merkezden yönetebilir, müşterilerinize ait verileri, onları daha değerli kılmak adına akıllıca değerlendirebilirsiniz.

Perakende sektöründeki dijital dönüşüm projelerinde aktif olarak kullandığımız Hybris, Forrester’ın hem B2B hem de B2C ticarette lider olarak gösterdiği, Gartner’ın ise omni-channel - çok kanallı pazarlama yönetiminde liderliğini tescil ettiği bir çözüm olma niteliği de taşıyor.

SAP Hybris son derece zengin bir özellik listesine sahiptir. Çözümün içeriğinde müşterilerinize daha etkin ulaşma araçlarının yanı sıra şirketinizin sipariş yönetimi, CRM ve ERP gibi diğer süreçlerine entegrasyon gibi uygulamalar da bulunur.

Hybris ile hedefe yönelik içerikler oluşturarak daha etkin bir pazarlama stratejisi geliştirebilir; hediye çekleri, promosyonlar, ürün tavsiyeleri gibi sadakat programınızı destekleyen unsurları devreye alabilirsiniz. Hybris bununla birlikte B2B alanında müşteriye özel katalog ve fiyatlandırma olanağını size sunarken sipariş yönetiminizi de kolaylaştırır. Böylece stoklarınızı daha kolay bir şekilde yönetebilirken, ödeme entegrasyonu ile doğrudan sipariş alımı da sağlayabilirsiniz.

SAP Hybris, aynı zamanda mobil cihazlar için özel bir yapıya sahiptir. Hem iOS hem de Android tabanlı cihazlarda kullanılabilir, aynı zamanda müşterilerinize en yeni pazarlama kanallarından biri olarak tanımlayabileceğimiz konum bazlı (beacon) teklifler sunabilirsiniz. Dilerseniz bu teklifleri barkod, QR kod ve NFC destekli olarak da yönlendirebilirsiniz.

Hybris’in öne çıkan faydaları

e-Ticarette beklentileri karşılayın: İster B2B ister B2C e-ticaret yapın, Hybris size tamamen ekranlar üzerinden gerçekleşecek yeni nesil ticaret anlayışında müşterilerinizin değişen ve gelişen beklentilerini karşılamanızı sağlar.

Omni-channel kanalları daha etkin kullanın: Masaüstü bilgisayar, tabletler, akıllı telefonlar ya da kiosklar. Müşterilerinizin her kanalda aynı deneyimi yaşaması için onlara ideal bir ortam sunun. Her platformda müşteri memnuniyetinizi arttırın.

Online ve offline dünyayı birleştirin: Hybris, mevcut online satış kanallarınızı yönetmenize yardımcı olmanın yanında size müşterilerinize ulaşabileceğiniz yeni kapılar da açar. Kiosk İnnova çözümleriyle entegre olabilen Hybris ile müşterilerinizi hem zengin bir içerik platformu üzerinden bilgilendirebilir, aynı cihazlar üzerinden onlara satış yapabilirsiniz. Bu kioskları ister mağazanız içinde isterseniz de işlek bir cadde ya da havalimanı, AVM gibi yerlere konumlandırabilirsiniz.

 

İlgili Postlar

Pazarlama otomasyonu iş akışı nasıl hazırlanır?

Pazarlama otomasyonu iş akışı nasıl hazırlanır?

27 Eyl 2024

Satış / Pazarlama
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr