4 Tem 2013
Servis yönetimi süreçlerini yeni bir anlayışla inşa eden T-Bank, hizmet kalitesindeki artışla geleceğe hazırlandı.
Türkiye’deki faaliyetlerine Bahreyn ve Kuveyt Bankası A.Ş. unvanıyla 1991 yılında başlayan banka, 2007 yılında Turkland Bank A.Ş. adını aldı. Kısa yazılışıyla T-Bank bugün, özellikle küçük ve orta ölçekteki işletmeler (KOBİ’ler) için sunduğu hizmetleriyle ön planda yer alırken, kurumsal ve ticari bankacılık faaliyetlerini de tüm hızıyla sürdürüyor. 2013 yılı Haziran ayı itibarıyla 27 şubesi ve 537 çalışanı bulunan banka, iç ve dış müşterileri için sunduğu hizmet kalitesini artırabilmek amacıyla BT servis yönetimi projesini hayata geçirdi.
İnnova danışmanlığında oldukça kısa bir süre içerisinde tamamlanan proje sonucunda T-Bank, bugüne kadar yardım masası yazılımlarıyla ilerleyen servis yönetimi süreçlerinde HP Service Manager yazılımını kullanmaya başladı.
T-Bank, yeni yazılım sayesinde servis yönetiminde daha hızlı ve verimli bir döneme geçiş yaparken, aynı zamanda BDDK’nın COBIT ve ITIL standartlarını kapsayan denetimlerine de hazır hale geldi. Süreçler, hem denetim sonuçları, hem de hizmet kalitesi bakımından memnuniyet verici bir düzeye yükseldi.
İlgili Postlar
T-Bank Servis Yönetimi Projesi
4 Tem 2013
FinansAxa Si̇Gorta Servis Yönetimi Projesi
11 Oca 2018
FinansAkbank E-Fatura Projesi
9 Nis 2014
FinansT-Bank Kurumiçi Portalı: Bi̇Rli̇K-T
11 Ara 2003
FinansTeb Ortak Akıl Platformu
11 Ara 2003
FinansKuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
Finans