Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Yönetimi

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Yönetimi

10 Mar 2008

Sigortacılık sektörünün bel kemiğini oluşturan veritabanıyla SBM, kendi yazılım geliştirme ekosistemini İnnova danışmanlığıyla bir üst basamağa taşıdı.

2003 yılında, sigortacılık faaliyetlerinin daha kapsamlı ve etkin bir şekilde yürütülebilmesi ve sektör genelinde bir birliğin sağlanabilmesi adına ilgili branşlardaki verileri tek bir merkezde toplama hedefiyle Türkiye Sigorta Birliği (TSB) nezdinde kurulan SBM, 2013 yılının başından itibaren sektörü daha iyi anlayan, iletişimi artıran ve güçlendiren, daha kolay erişilebilir, daha şeffaf, sektör ile aynı dili konuşan, sektördeki büyüme ve karlılığa destekçi, sigorta sektörünün veri merkezi, bilgi güvenliğinde çok hassas, kesintisiz servisler sunan, iş sürekliliğini sağlayan, sigorta sistemine güveni artıran, suiistimalleri engelleyen, sigortalının ve devletin haklarını koruyan ve vatandaşlara fayda üreten değişim ve dönüşüm hamlelerini başlattı.

 

SBM’nin iş süreçlerinin çok önemli bir parçasını ise yazılım geliştirme süreci oluşturuyor. Yazılım geliştirme sürecinin yönetimini merkezi hale getirecek, takip edilmesini kolaylaştıracak ve sonuçta ortaya çıkan ürünlerin kalitesini artıracak yeni bir yapıya ihtiyaç duyan SBM, bu alanda başarısını kanıtlamış HP ürünlerini tercih etti. Ürünlerin tüm kurulum, uyarlama ve eğitim süreçlerinde ise İnnova yer aldı.

İlgili Postlar

T-Bank Servis Yönetimi Projesi

T-Bank Servis Yönetimi Projesi

4 Tem 2013

Finans
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr