Akbank E-Fatura Projesi

Akbank E-Fatura Projesi

9 Nis 2014

GİB tarafından e-Fatura Özel Entegratörü Unvanı verilen Akbank'ın e-Fatura altyapısı bu projeyle hayata geçirildi.

Gelir İdaresi Başkanlığı’nın (GİB) 2014 yılı başında hayata geçirdiği e-Fatura uygulaması, gerekli şartları sağlayan ve kendi e-Fatura altyapısını oluşturan firmalar tarafından kullanılmaya başlanmıştı. Mükellefler tarafından e-Fatura’nın kullanım yöntemlerinden biri de GİB’in yetki verdiği Özel Entegratör unvanı alan şirketler olmuştu.

Akbank da GİB’den ‘Özel Entegratör’ yetkisini alarak mükelleflere; e-Fatura gönderim/alım ve e-Fatura saklama hizmetlerini vermeye başladı. Akbank’ın e-Fatura sistemi altyapısı ise İnnova danışmanlığı ve işbirliğinde oluşturuldu.

Akbank ve İnnova teknik ekipleri, GİB’in talepleri doğrultusunda projeyi kısa süre içerisinde hazır ederek, tamamen Akbank altyapısı üzerine Akbank’a özel entegratörlük çözümleri sistemini kurdu.

Akbank başlattığı e-Fatura hizmetleriyle, müşterilerine bugüne kadar sunduğu hizmet yelpazesini daha da genişletmenin yanı sıra, hizmet verdiği müşterilere bankanın diğer ürünleri katma değer olarak sunma imkânını da yakaladı. Akbank; her segmentten müşterisine e-Fatura hizmetleri sunarken, bankacılık ürünlerini de e-Fatura sistemine entegre ederek, müşterilerine ayrıca katma değer sağlıyor.

İlgili Postlar

T-Bank Servis Yönetimi Projesi

T-Bank Servis Yönetimi Projesi

4 Tem 2013

Finans
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr