11 Oca 2018
Mevcutta kullanılan çağrı merkezi sistemini daha iyi bir seviyeye taşımayı hedefleyen AXA SİGORTA , bu alandaki iyileştirme için HPE Service Manager ürününü kullanmaya başladı.
AXA SİGORTA’nın bağlı olduğu AXA Grubu, finansal koruma ve fon yönetimi alanında dünya lideri konumunda. Grup aynı zamanda A.M Best'e göre dünyanın en büyük sigorta grubu olarak gösteriliyor. AXA Grubu'nun, müşterilerinin her türlü ihtiyaçlarına cevap verebilmeyi hedefleyen 'Finansal Koruma' konusundaki faaliyetleri sigorta, kişisel koruma, birikim ve gayrimenkul planlama alanlarını kapsıyor. Bugün dünyada 103 milyon kişi AXA çatısı altında ailelerini, çalışanlarını ve mallarını güvence altına alıyor, kişisel ve ticari varlıklarını yönetiyor.
Türkiye’nin 81 ilindeki müşterileriyle iletişimde olan AXA SİGORTA, mevcut Çağrı Yönetim Sistemi’ni daha da geliştirmek için bu konuda en başarılı hizmetleri sunan İnnova’yı ve HPE Service Manager ürününü seçti.
Projede kurulumu yapılan HPE Service Manager çerçevesinde proje yöneticisinin hazırladığı kapsamda AXA SİGORTA Çağrı Yönetim Sistemi modülleri geliştirildi.
Böylece hayata geçen e-posta entegrasyonu sayesinde kullanıcıların belirlenen hesaba e-posta göndererek çağrı kaydı açmaları sağlandı.
İlgili Postlar
T-Bank Servis Yönetimi Projesi
4 Tem 2013
FinansAxa Si̇Gorta Servis Yönetimi Projesi
11 Oca 2018
FinansAkbank E-Fatura Projesi
9 Nis 2014
FinansT-Bank Kurumiçi Portalı: Bi̇Rli̇K-T
11 Ara 2003
FinansTeb Ortak Akıl Platformu
11 Ara 2003
FinansKuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
Finans