11 Ara 2003
T-Bank İnsan Kaynakları, SharePoint altyapısı ile geliştirilen kurum içi portal sayesinde haber ve duyuruları çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara iletebiliyor.
Kurumsal bankacılık, KOBİ bankacılığı ve perakende bankacılık hizmetleri sunan T-BANK, yeni açılan şubeleriyle hızla büyüyen bir banka. Şube sayısını 27’e çıkaran banka, orta boy işletmeler segmentinde Türkiye’nin hizmet kalitesinde lider bankası olmayı hedefliyor. T-BANK, hızla genişleyen kadrosuna, mevzuattaki değişiklikleri, kurum içi haber ve duyuruları ulaştırmak için bugüne kadar e-posta mesajlarını kullanıyordu. T-BANK, iç iletişimde yaşanan bu tarz sıkıntıların önüne geçilebilmesi için daha profesyonel bir ortama geçmeye karar verdi.
T-BANK İnsan Kaynakları, İnnova’nın gerçekleştirdiği SharePoint altyapısı ile geliştirilen kurum içi portal sayesinde haber ve duyuruları çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara iletebiliyor.
Kurum içi portal, kullanıma başlandığında T-BANK çalışanları tarafından büyük bir ilgi gördü. Bankacılık sistemine girmeden önceki ekranda çıkan portal sayesinde artık iç iletişim çok daha kolay sağlanabiliyor. Kurum içi duyuruların dışında, bölgelerden gelen haberler, doğum günleri, sosyal aktiviteler ve kişisel gelişime yönelik makaleler çok daha kolay ve hızlı bir şekilde tüm çalışanlara ulaştırılabiliyor.
İlgili Postlar
T-Bank Servis Yönetimi Projesi
4 Tem 2013
FinansAxa Si̇Gorta Servis Yönetimi Projesi
11 Oca 2018
FinansAkbank E-Fatura Projesi
9 Nis 2014
FinansT-Bank Kurumiçi Portalı: Bi̇Rli̇K-T
11 Ara 2003
FinansTeb Ortak Akıl Platformu
11 Ara 2003
FinansKuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
Finans