Halkbank Sıra Verme ve Lobi Yönetimi Sistemi Projesi
1 Şub 2018
Türkiye’nin beşinci büyük bankası olan Halkbank, İnnova’nın kullanıcı dostu sıra yönetim çözümleriyle şubelerinde hizmet ve bekleme sürelerini kısaltarak müşteri memnuniyetini artırdı.
Tüm Türkiye’de 1000’e yakın şubesi bulunan Halkbank, müşterilerine daha kaliteli hizmet vermek ve şubelerdeki memnuniyet oranlarını yükseltmek için tüm Türkiye’yi kapsayan Sıra Verme ve Lobi Yönetimi Sistemi Projesi’ni gerçekleştirdi. Proje kapsamında İnnova’nın kullanıcı dostu sıra yönetim çözümleri tercih edildi.
Bu projeyle, ileriye yönelik hedeflerini gerçekleştirmek için önemli bir adım atan Halkbank, müşteri memnuniyetini artırmanın yanında çalışan performansını daha detaylı bir şekilde analiz edebileceği bir sisteme de kavuşmuş oldu.
Sıra Verme ve Lobi Yönetimi Sistemi Projesi, Haziran 2017’de başladı ve Ocak 2018 itibariyle 200 şubede aktif olarak kullanılmaya başlandı. Sistemin, 2018 yılı sonunda bankanın Türkiye ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki şubelerinin tümünde devreye alınması hedefleniyor.
Kiosklar, operatör panelleri ve ana panellerin bileşen olarak kullanıldığı projede, geçiş sırasında İnnova’nın altyapı desteğiyle bankada hizmet kesintisi yaşanmadı. İnnova, daha önce de Halkbank’ın BT ekibi tarafından kullanılan ağ izleme çözümünü devreye almıştı. Böylece İnnova bu projeyle, bankanın ağ altyapısının yönetiminde verimlilik artışına sağladığı katkıyı güçlendirdi.
İlgili Postlar
T-Bank Servis Yönetimi Projesi
4 Tem 2013
Finans
Axa Si̇Gorta Servis Yönetimi Projesi
11 Oca 2018
Finans
Türkiye İş Bankası Sanal Pos Uygulaması
9 Haz 2008
Finans
Akbank E-Fatura Projesi
9 Nis 2014
Finans
Sigorta Bilgi Ve Gözetim Merkezi Uygulama Geliştirme Yaşam Döngüsü Yönetimi
10 Mar 2008
Finans
Odeabank Şubeleri Artık Birer Teknoloji Üssü
11 Ara 2003
Finans
Teb Bulut Tabanlı Tahsilat Sistemi Projesi
11 Ara 2003
Finans
T-Bank Kurumiçi Portalı: Bi̇Rli̇K-T
11 Ara 2003
Finans
Teb Ortak Akıl Platformu
11 Ara 2003
Finans
Kuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
Finans