11 Ara 2003
Orta Doğu'nın ve Lübnan'ın önde gelen bankalarından BankMed, müşterilerine sunduğu sadakat programı altyapısında İnnova'nın PayFlex çözümünden faydalanıyor.
Merkezi Lübnan’da bulunan BankMed, 1944 yılından bu yana faaliyet gösteriyor. Ülkenin köklü bankalarından biri olan kurum 51 şubeyle hizmet veriyor. Lübnan dışında Türkiye, İsviçre ve Kıbrıs Rum Kesimi’nde de iştirakleri olan BankMed’in 130 binin üzerinde müşterisi bulunuyor.
Müşteri sadakat programları, bankalar gibi toplumun her kesimine temas eden kurumlar için önemli avantajlar sağlıyor. Bu gerçekten yola çıkan Lübnan ve Orta Doğu’nun en büyük bankalarından BankMed, sunmak istediği müşteri sadakat programında, istediği nitelikte bir uygulamayı İnnova’nın PayFlex Loyalty ürününde buldu. İnnova’nın yerel iş ortağıyla birlikte BankMed’e sunduğu bu çözüm, kurumun rakipleri karşısında konumunu daha da güçlendirmesinin yolunu açıyor. Proje öncesinde sahada kendi POS ağı bulunmayan BankMed, bu proje ile ilk defa perakende sektörüne doğrudan temas etme ve müşterilerine yeni fırsatlar sunma şansı yakaladı.
İlgili Postlar
T-Bank Servis Yönetimi Projesi
4 Tem 2013
FinansAxa Si̇Gorta Servis Yönetimi Projesi
11 Oca 2018
FinansAkbank E-Fatura Projesi
9 Nis 2014
FinansT-Bank Kurumiçi Portalı: Bi̇Rli̇K-T
11 Ara 2003
FinansTeb Ortak Akıl Platformu
11 Ara 2003
FinansKuveyt Türk Fatura Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
Finans