Türk Telekom Ortak Mağaza Projesi

Türk Telekom Ortak Mağaza Projesi

11 Ara 2003

Türk Telekom, markalarını birleştirme stratejisi doğrultusunda, müşterilerine tek noktadan hizmet vermek üzere mağazalarını İnnova desteğiyle yeniledi.

Türk Telekom’un markalarını birleştirme stratejisi ile birlikte müşterilerine tek noktadan hizmet vermek üzere mağazalarını yenilemeye karar vermesiyle başlayan proje kapsamında mağazalar yeniden tasarlandı ve dinamik içeriklerle desteklenmiş teknolojilere de yer verildi.

 

Mağazalarda, tek marka vurgusunun çekici içeriklerle aktarımı, müşterilerin güncel ürün ve kampanyalar hakkında dijital ekranları aracılığı ile bilgilendirilmesi, teknolojik bir imajın yansıtılması amaçlandı.

 

Kurulan ekranlarda yer alan içeriklerin tek bir merkezden esnek olarak güncellenebilmesi, ekranların yayın içeriği ve donanım olarak yönetilebilmesi ihtiyacın en temel noktası oldu ve başarıyla hayata geçirildi.

 

2014 yılının ortasında pilot mağazalar ile başlatılan proje daha sonra 2015 yılının başından itibaren yaygınlaştırma süreci ile devam etti. 2015 yılı içinde yaklaşık 800 mağazada 4500 ekranın devreye alındığı proje, tüm mağazaları kapsayacak şekilde devam edecek.

 

 

 

İlgili Postlar

Moldcell Tahsilat Sistemi

Moldcell Tahsilat Sistemi

11 Ara 2003

Telekomünikasyon
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr