11 Ara 2003
Noudjoum markasıyla müşterilerinin sürekliliğini sağlamayı hedefleyen Cezayir'in mobil operatörü Nedjma, İnnova'nın PayFlex Loyalty çözümüne güvendi.
Watania Telecom bünyesindeki Nedjma tarafından hayata geçirilen loyalty (müşteri sadakati) projesi ile müşteri memnuniyeti ve bağlılığı ile birlikte kurumun gelirlerini de artırmayı hedefliyor. İnnova imzasıyla gerçekleştirilen bu çalışmada Nedjma, müşterilerini daha yakından analiz ederek doğru ödüllendirme araçlarını kullanıyor, rekabette önemli bir avantaj sağlıyor.
Noudjoum markasıyla sunulan bu proje ile Nedjma'nın müşterilerini farklı seviyede avantajlarla ödüllendirebilmesi ve markaya olan bağlılıklarını arttırılması amaçlıyordu. Bu hedefe ulaşmak için, uluslararası arenada büyük ölçekli projelerle başarısını kanıtlamış olan İnnova'nın PayFlex Loyalty çözümü tercih edildi. PayFlex Loyalty, sunduğu geniş fonksiyon seti ve kuruma özel uyarlanabilen bileşenleri sayesinde ortaya konulan başarı ile doğru bir tercih olduğunu bir kez daha kanıtladı.
Farklı kültürlerle çalışma tecrübesi ve birikimiyle öne çıkan İnnova, analiz, tasarım, geliştirme, test ve devreye alma süreçlerinin aktif olarak yürütülmesini sağladı. Proje çerçevesinde başta CRM olmak üzere Nedjma'nın 10'u aşkın ayrı sistemi ile kısa zamanda başarılı entegrasyonlar gerçekleştirdi. İki fazdan oluşan projenin ilk fazı Kasım 2012'de görkemli bir lansman ile devreye alındı ve Nedjma müşterileri avantajlar dünyasına adım atmaya başladı.
İlgili Postlar
Moldcell Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
TelekomünikasyonKcell Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
TelekomünikasyonCell C Erp Upgrade Projesi
11 Ara 2003
TelekomünikasyonAzercell Tahsilat Sistemi
11 Ara 2003
Telekomünikasyon