Mağazalar, dijital ekranlarla gelirlerini artırıyor

İşletmelerin reklam, tanıtım ya da bilgilendirme materyallerini müşteri kitlesiyle buluşturmayı amaçlayan digital signage sistemleri, özellikle perakende sektörüne büyük avantajlar sunuyor.

Mağazalar, dijital ekranlarla gelirlerini artırıyor

14 Eyl 2023

2 dk okuma süresi

İşletmelerin reklam, tanıtım ya da bilgilendirme materyallerini müşteri kitlesiyle buluşturmayı amaçlayan digital signage sistemleri, özellikle perakende sektörüne büyük avantajlar sunuyor. Günümüzde kurumlar ürün ya da hizmetlerini tanıtırken müşterilerinin dikkatini çekecek yenilikçi çözümleri tercih ediyor. Dijital ekranlar, gelişmiş görüntüleme teknolojileri sayesinde ürün ya da hizmetlerin tanıtımında son derece etkili rol oynuyor.

Genellikle meydanlarda, otellerde, tesislerde, ulaşım noktalarında, restoranlarda ya da çeşitli kamusal alanlarda tercih edilen dijital ekranlar, ürün ya da hizmetlere yönelik tanıtımların, müşterilerin dikkatini toplayacak biçimde yapılmasına yardımcı oluyor. Dijital ekranlar ya da paneller üzerinde dijital formatlardaki içeriklerle gerçekleştirilen bu tanıtımlarda sabit görseller yerine hareketli görüntüler kullanılabiliyor. Dikkatleri kolayca markanın üzerine toplayan dijital ekranlar böylece tüketicileri potansiyel müşterilere dönüştürüyor. 

Dijital tabelalar işletmeler için yeni fırsatlar yaratıyor

Bilgisayar ya da bulut tabanlı bir yönetim sistemi üzerinden kontrol edilen dijital ekranlar, mağazaya uğrama oranını artırmanın yanında kişiselleştirilmiş pazarlama ve iletişim çözümleri için de fırsatlar yaratıyor. Müşterilerini doğru analiz eden markalar, müşterilere özel içerikler göstererek ya da mesajlar vererek kişiselleştirilmiş pazarlamanın avantajlarından yararlanıyor.

İçerikleri her an her saniye güncellemeye açık olan dijital ekranlar, işletmelerin farklı bölgelere özel pazarlama stratejileri uygulamalarını mümkün kılıyor. Farklı lokasyonlarda alternatif tanıtımlar yapılmasını sağlayan dijital ekranlar, hedef kitlenin şartlarına ve ihtiyaçlarına göre daha etkili satış stratejileri uygulanmasına yardımcı oluyor. 

Dijital ekranlar, tüketici davranışlarını izleyerek hangi tanıtımların daha çok ilgi gördüğünün analiz edilmesini de sağlıyor. Bu sayede işletmeler ilgi gören tanıtım materyallerini değerlendirerek zaman içinde içeriklerini en etkili hale getirme fırsatı yakalıyor.

Marka bilinirliğini de artıran dijital ekranlar, markaya dair ürünlerin, logonun, sloganların ya da mesajların müşterilerin bilinçaltında yer edinmesine yardımcı oluyor. Böylece müşterilerin alışverişlerini ilgili markadan yapma sıklığı artıyor. Marka ve müşteri arasında bağ kurmayı sağlayan ve bu bağı zaman içinde geliştiren dijital ekranlar, işletmelerin kârlılıklarını artırmasına da yardımcı oluyor.

İnnova DS Suit ile işletmeler, dijital tabelalarını en etkili biçimde yönetiyor

İnnova’nın geliştirdiği DS Suit, markaların dünyanın dört bir yanında bulunan ekranlarını tek bir merkezden yönetmelerini mümkün kılıyor. Tek bir komutla tüm ekranları senkronize hale getiren DS Suit, gerektiğinde tüm panellerde aynı içeriklerin yayınlanmasını ya da belirli yerlerde belirli içeriklerin kullanılmasını sağlıyor. Ek olarak hangi ekranların devrede olduğunu da görüntüleyen DS Suit, uzaktan açıp kapamaya, yeniden başlatmaya ve ses düzeyini ayarlamaya da imkan sağlıyor. Kullanıcılar DS Suit sayesinde uç noktadaki ekranların üretici bilgileri, donanım özellikleri, yazılım sürümü gibi teknik bilgileri de yine kolayca görüntülüyor.

ERP sistemleriyle entegre olabilen DS Suit, finans verileri, kaynak kullanımı ve tedarik süreçlerinde doğru analizlerin yapılmasına yardımcı oluyor. Windows, Android ve SoC uyumlu olan İnnova DS Suit, tek bir merkezden 7/24 ekranları görüntülemeyi ve yönetmeyi sağlıyor. İşletmelerin farklı yetkilendirme seviyelerine sahip kullanıcılar atamalarına da imkan veren DS Suit, gelişmiş multimedya desteği sayesinde hemen her popüler formatı destekliyor. Böylece tanıtım materyalleri sorunsuzca ekranlarda kullanılabiliyor.

İçeriklerin yayına alınacağı ya da yayından kaldırılacağı zamanı da planlamaya imkan veren DS Suit, böylelikle kurumların ekranlar üzerinde uzun vadeli planlama yapmasına yardımcı oluyor. Hangi içeriğin ne kadar izlendiği ya da ilgili içeriklerle ne kadar etkileşime girildiği gibi istatistikleri de paylaşan DS Suit, RSS sayesinde harici kaynaklardan veri aktarmayı da mümkün kılıyor. Kurumların dijital tabelalarından en yüksek verimi elde etmelerini sağlayan İnnova DS Suit, kullanıcı dostu arayüzü sayesinde üst düzey teknik bilgiye sahip olmadan kolayca yönetiliyor.

İlgili Postlar

high tech eart

Çoklu Algılayıcı Sistemler: Çevresel İzleme ve Yönetim

27 Oca 2025

Dijital Dönüşüm
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr