Merkezi Hekim Randevu Sistemi

Merkezi Hekim Randevu Sistemi

11 Ara 2003

Dünyada bir ilk olan T.C. Sağlık Bakanlığı'nın Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) projesi sayesinde daha önce dağınık olarak, yer yer sunulan randevu hizmetleri, 182 numaralı telefon üzerinden yapılan çağrılar ile tek merkezden yönetilir duruma geldi.

T.C. Sağlık Bakanlığı, Türkiye’deki ikinci ve üçüncü basamak hastanelere tek bir elden randevu verilmesini ve ilgili süreçlerin düzenlenmesini sağlamak için bir sistem kurmayı amaçlıyordu. Böylece daha iyi planlanan hastaneler, kaynaklarını daha verimli kullanabilecekti ve vatandaşın kaliteli hizmete ulaşması sağlanmış olacaktı. T.C. Sağlık Bakanlığı, Merkezi Hekim Randevu Sistemi’ni oluşturmak üzere İnnova’yı çözüm ortağı olarak seçti.

 

Dünyada bir ilk olan T.C. Sağlık Bakanlığı’nın Merkezi Hekim Randevu Sistemi (MHRS) projesi, İnnova’nın yazılım, sistem ve entegrasyon tarafındaki başarılı çalışmalarıyla hayata geçirildi.

 

MHRS projesinden önce dağınık olarak, yer yer sunulan randevu hizmetleri, Merkezi Randevu Yönetim Sistemi ile beraber tek merkezden yönetilir durumda.

 

182 nolu telefon üzerinden gerçekleştirilen sistem sayesinde hastanelerde daha sağlıklı bir kaynak planlanması yapılarak hastaların memnuniyetinin artırılması ve kuyrukların azaltılması mümkün. Diğer taraftan kaynak kullanımının ve dağıtımının ölçülmesi suretiyle; sağlık hizmetleri sunumunun, veriminin ve kalitesinin artırılması imkânı ortaya çıkar. Ayrıca, MHRS verileri sağlık politikalarının geliştirilmesine yardımcı olması bakımından büyük önem taşır.

İlgili Postlar

burulas-electronik-bilet-sistemi-ve-satis-kiosk-projesi

Burulaş Elektronik Bilet Sistemi Ve Satış Kiosk Projesi

20 Kas 2020

Kamu
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr