İşletmeler faturalarını tek merkezden tahsil ediyor

Yüzlerce kurum için fatura tahsilatı hizmeti vermek, özellikle altyapı kurulumunda büyük emek ve zaman maliyeti gerektiriyor.

İşletmeler faturalarını tek merkezden tahsil ediyor

19 Şub 2024

Yüzlerce kurum için fatura tahsilatı hizmeti vermek, özellikle altyapı kurulumunda büyük emek ve zaman maliyeti gerektiriyor. Elektrik, doğalgaz, su ve telefon faturaları gibi çeşitli altyapılara sahip kurumların ödemelerini kolaylaştırmak için bankalar, finans kuruluşları ve ödeme merkezleri tarafından sunulan yenilikçi bulut tabanlı servislerden yararlanıyor. Bu servisler hem müşteriler hem de işletmeler için önemli avantajlar sunuyor. 

Her bir kurumla ayrı ayrı mutabakat yapma zorunluluğunu ortadan kaldıran bulut tabanlı servisler, beraberinde maliyetleri düşürürken bulut ortamı nedeniyle daha güvenli ve yüksek performanslı hizmet sağlıyor. Bu çözümler tahsilat süreçlerini tek bir platform üzerinden yönetmeyi mümkün kılarak yatırım maliyetlerini önemli ölçüde azaltıyor. 

Bulut tabanlı tahsilat çözümleri nasıl çalışır?

Bulut tabanlı tahsilat uygulamaları işletmelerin fatura tahsilat süreçlerini dijital ortama taşıyor ve bu süreci daha etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyor. İşletmelere fatura takibi, tahsilat yönetimi, raporlama ve analiz gibi çeşitli özellikler sunan bulut tabanlı tahsilat çözümleri, müşteri faturalarını oluşturma ve gönderme gibi görevleri kolayca yerine getiriyor.

Güvenli bir ödeme altyapısı sağlayan bulut tabanlı tahsilat çözümleri, ödemeleri güvenli bir şekilde işleyerek işletmelerin finansal verilerini korumaya yardımcı oluyor. Müşteri bilgilerini korumak için gelişmiş şifreleme teknolojileri kullanan bulut tabanlı tahsilat uygulamaları, kurum ve müşteri arasındaki ödeme işlemlerinin güvenli bir şekilde gerçekleşmesini sağlıyor.

Bulut tabanlı tahsilat çözümleri işletmelere hangi avantajları kazandırıyor?

Bulut tabanlı tahsilat uygulamaları sayesinde işletmeler, farklı cihaz ya da konumlardan fatura bilgilerine anlık olarak ulaşabiliyor ve tahsilat süreçlerini kolayca yönetiyor. Ek olarak fatura tahsilatını otomatikleştirerek insan hatasını ortadan kaldıran bu çözümler, faturaların otomatik olarak oluşturulmasına, gönderilmesine ve takip edilmesine yardımcı oluyor. Otomasyon sayesinde önemli bir zaman ve kaynak tasarrufu elde ediliyor. Böylece çalışanlar daha stratejik görevlere yönlendirilebiliyor. 

Bulut tabanlı tahsilat çözümleri felaket durumlarında koruma sağlayarak kurumların verilerine her zaman ve her konumdan ulaşmalarına imkân tanıyor. Müşteri davranışlarını analiz etmeyi ve finansal performansını değerlendirmeyi sağlayan bulut tabanlı fatura tahsilat uygulamaları, kurumların müşterileri hakkında detaylı bilgi sahibi olmasına yardımcı oluyor. 

Yüzlerce fatura PayFlex KİM sayesinde tek merkezden tahsil ediliyor

İnnova’nın geliştirdiği PayFlex Kurum İşlem Merkezi (PayFlex KİM), yüzlerce kurumun fatura tahsilatını tek bir platform üzerinden kolayca gerçekleştirmeyi ve süreci takip etmeyi mümkün kılıyor. Doğalgaz, elektrik, su, telefon faturaları ile birlikte vergi, SGK ve trafik cezası ödemelerinin de kolayca yapılmasını sağlayan PayFlex KİM ayrıca fatura sorgulama, fatura iptali, TL yükleme, talimat verme, talimat iptali, talimatlı borç sorgulama, talimatlı borç ödeme ve banka mutabakatı işlemlerine de aracılık ediyor. 

Her bir kurumla ayrı ayrı mutabakat yapmaya gerek kalmadan tek bir platform üzerinden tahsilat süreçlerini yönetmeyi mümkün kılan PayFlex KİM, uyuşmazlıkları kolayca tespit edip çözülmesine yardımcı oluyor. Tahsilat noktasında PayFlex KİM’den faydalanmak isteyen işletmeler yeni bir kurumu tahsilat sistemine entegre etmek için sadece ilgili kurumun kodunu sisteme eklemeleri yeterli oluyor. 

Türkiye’nin ilk TIER 3 sertifikalı veri merkezinin sahibi olan Türk Telekom üzerinden hizmet veren PayFlex KİM, felaket durumlarında ortaya çıkabilecek uzun süreli enerji kesintilerinde bile verilere ulaşma imkânı tanıyor. Hiçbir altyapı yatırımı olmaksızın daima en güncel mevzuatlara tamamen uyumlu olan PayFlex KİM, İnnova tarafından 7/24 teknik destek avantajıyla birlikte geliyor. İşletmelere hem lisans satın alarak hem de kiralama modeliyle hizmet veren PayFlex KİM, tüm fatura tahsilat süreçlerinin sorunsuzca ve kesintisiz biçimde yönetilmesini mümkün kılıyor.

İlgili Postlar

İşletmeler ortak banka platformuna neden ihtiyaç duyuyor?

İşletmeler ortak banka platformuna neden ihtiyaç duyuyor?

19 Şub 2024

Fintek

İşletmeler faturalarını tek merkezden tahsil ediyor

İşletmeler faturalarını tek merkezden tahsil ediyor

19 Şub 2024

Fintek

İşletmeler anında tüketici kredisiyle satışlarını artırıyor

İşletmeler anında tüketici kredisiyle satışlarını artırıyor

14 Şub 2024

Fintek

2024 yılında izlenmesi gereken 10 ödeme trendi

2024 yılında izlenmesi gereken 10 ödeme trendi

8 Şub 2024

Fintek

Üretken yapay zekâ fintek sektöründe nasıl kullanılabilir

Üretken yapay zekâ fintek sektöründe nasıl kullanılabilir?

5 Şub 2024

Fintek

Alternatif ödeme çözümleri müşterilerin alışveriş deneyimini geliştiriyor

Alternatif ödeme çözümleri müşterilerin alışveriş deneyimini geliştiriyor

19 Ara 2023

Fintek

Blokzincir tabanlı mikro kredilendirme çözümleri

Blokzincir tabanlı mikro kredilendirme çözümleri

16 Kas 2023

Fintek

Fintech çözümlerinin finans sektöründeki yükselişi

Fintech Çözümlerinin Finans Sektöründeki Yükselişi

26 Tem 2023

Fintek

fintek-alaninda-gelecegin-trendleri

Fintek Alanında Geleceğin Trendleri

6 Kas 2018

Fintek

on-odemeli-kartlarin-egitim-sektorundeki-gelecegi

Ön Ödemeli Kartların Eğitim Sektöründeki Geleceği

13 Ara 2018

Fintek

Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr