PayFlex ürün ailesi, ödeme ve tahsilat süreçlerinin yüksek güvenlik standartlarıyla ve kolay bir şekilde yürütülmesini, dijital dönüşüm uygulamalarının yasal düzenlemelere uygun gerçekleştirilmesini, müşteri etkileşimlerinin ve geri dönüşlerinin artırılmasını sağlayan birçok yenilikçi ürün içeriyor.
Hazine ve Maliye Bakanlığına bağlı olan Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından özel entegratör unvanı verilen İnnova’nın geliştirdiği PayFlex çözümleri, ölçek ve sektör fark etmeksizin tüm kurum ve kuruluşların işlerini daha verimli, hatasız ve kolay yürütmelerini sağlıyor.
İnnova’nın yasal mevzuata uygun şekilde geliştirdiği PayFlex e-Fatura çözümü, elektronik fatura sistemine geçişin son derece kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlıyor. Geçiş sürecinin İnnova’nın uzman kadrosu tarafından baştan sona yönetilmesi sayesinde ek bir yatırım yapmaya ya da teknik uzman istihdam etmeye gerek kalmıyor.
7x24 kesintisiz çalışma garantisi olan PayFlex e-Fatura çözümü şirketlerin GİB’e bildirmesi gereken tüm bilgiler otomatik olarak gönderiliyor. PayFlex e-Fatura kullanıcıların fatura arşivleme için ek bir servis kullanmasına da gerek kalmıyor. Şirketlerin kullanmakta olduğu ERP sistemlerine kolayca entegre olabilen PayFlex e-Fatura çözümü hem UBL’ye (Universal Business Language) hem de EFKS’ye (Elektronik Fatura Kayıt Sistemi) uyumlu olarak çalışıyor.
Sadakat programı çözümü PayFlex Loyalty ile marka değerini, satışları ve müşteri memnuniyetini artıracak farklı senaryolarda kampanyalar hızla hayata geçiriliyor. Telekom, finans, sigortacılık, perakende, turizm, eğlence ve sağlık başta olmak üzere pek çok farklı sektöre uyarlanabilen PayFlex Loyalty ile müşterilere puan ya da indirim tanımlama, ödül dağıtma ve kişiye özel teklifler sunma gibi farklı kampanya kurguları hızlı bir şekilde uygulanıyor. Çapraz ve yukarı satış tekniklerini de destekleyen PayFlex Loyalty müşteri kayıp oranını azaltıp, ortalama sepet tutarı ile müşteri sadakatini artırıyor.
İnnova’nın geliştirdiği akıllı satış asistanı PayFlex ASA, perakende satış yapan işletmelerin tüm alış ve satış işlemlerine ait bilgileri anlık olarak tek bir ekrandan yönetilebilmesini sağlıyor. PayFlex ASA ile hem internetten hem de yeni nesil ödeme kayıt cihazlarından yapılan nakit veya vadeli işlemlerin bilgileri anlık olarak izlenebiliyor. Mevcut ERP sisteminin yanı sıra e-Arşiv ve e-Fatura için kullanılan servislerle de entegre edilebilen PayFlex ASA çözümü ile bir markaya ait tüm mağaza ve şubelerde gerçekleşen alış ve satış işlemleri 7x24 kontrol altında tutuluyor.
İnnova sahip olduğu TS EN ISO 9001, ISO/IEC 20000, ISO/IEC 27001 ve ISO/IEC 15504 sertifikalarıyla tüm kurumların ihtiyacı olan bakım ve destek hizmetlerini dünya standartlarına uygun ve üstün kaliteyle sunuyor. Büyük ölçekli operasyonlar yürüten kurumların sorunlu alacaklarını yönetmelerini modern teknolojileriyle güçlendiren PayFlex SmartCollect, kullanıcılarına ek geliştirme maliyeti oluşturmadan müşteri gruplarına özel segmentasyon, skor ve süreç tasarlama yeteneği sunuyor.