İşletmeler anında tüketici kredisiyle satışlarını artırıyor
Günümüzde hangi sektörde olursa olsun işletmeler arasındaki rekabet artarak büyüyor. Kurumlar dahil oldukları pazarlarda başarılı olmak ve büyümek için farklı satış stratejileri geliştiriyor.
14 Şub 2024
2 dk okuma süresi
Günümüzde hangi sektörde olursa olsun işletmeler arasındaki rekabet artarak büyüyor. Kurumlar dahil oldukları pazarlarda başarılı olmak ve büyümek için farklı satış stratejileri geliştiriyor. Bu stratejilerden biri de anında tüketici kredisi sunarak satışları artırmaktan geçiyor. İşletmelerin müşterilerine satın alma anında hızlı ve kolay finansman imkânı sağlaması sayesinde ihtiyaç duyulan ürünlere erişimle birlikte satışlar da artıyor.
Geleneksel yöntemlerden farklı olarak anında tüketici kredisiyle müşterilerin satın alma üst limiti önemli ölçüde yükseliyor. İhtiyaç duyulan ürün ve hizmetler anında satın alınarak uzun vadeli taksit veya faiz ödemeleriyle uğraşmadan hemen kullanılabiliyor. Böylece işletmeler daha hızlı gelir artışı elde ediyor.
Tüketicilere başvuru anında hızla sonuçlanabilen bir finansman çeşidi sunan anında kredilendirme, müşterilere daha kolay ve erişilebilir bir alışveriş deneyimi vadediyor. Günümüzde hem fiziksel mağazalarda hem de e-ticaret sitelerinde tüketicilere çeşitli anlarda kredilendirme teklifleri sunuluyor. Bankalar tüketicinin kredi geçmişi ve risk profiline yönelik değerlendirmelerin ardından başvuruları anında sonuçlandırıyor ve onaylanan krediler belirli bir ürün veya hizmet satın almak için kullanılabilir hale geliyor.
Anında tüketici kredisiyle satış yapmak aynı zamanda müşteri sadakatini artırma açısından da önemli rol oynuyor. Tüketiciler, kolay ve hızlı bir biçimde finanse edilmiş alışveriş deneyimi yaşadıkları işletmeleri daha sonra da tercih etme eğilimi gösteriyor. Alışveriş deneyiminde sorun yaşamayan ve mutlu ayrılan müşterilerin gelecekte de aynı yerden alışveriş yapma olasılığı artıyor. Bu da işletmelere uzun vadeli müşteri ilişkileri kurma ve gelirlerini sürekli olarak artırma potansiyeli vadediyor.
Anında tüketici kredisi olanağı sunmak işletmeler için hem kısa hem de uzun vadede önemli avantajlar sağlıyor. Tüketicilerin alım güçlerini artıran ve tekrar satın alma oranlarını yükselten anında tüketici kredisi, müşteri sadakatini geliştirerek kurumların rekabet avantajı elde etmelerine yardımcı oluyor. Bu nedenle işletmelerin satış stratejilerinde anında krediye yer vermeleri, rekabetçi kalmaları ve sürdürülebilir bir büyüme için büyük değer taşıyor.
İnnova tarafından yerli kaynaklarla geliştirilen PayFlex Ortak Kredi Platformu (OKP) işletmelerin; Garanti BBVA, Yapı Kredi, ING Bank, Fibabanka, Türkiye İş Bankası, DenizBank ve Akbank gibi büyük bankaların anında kredi tekliflerini müşterilerine sunmalarına imkan tanıyor. PayFlex OKP müşterilerin alışveriş deneyimini kesintiye uğratmadan ihtiyaç duydukları finansmandan yararlanmalarını sağlıyor.
Bankacılık mevzuatındaki değişiklikleri yazılım geliştirme veya ek bir efor sarf etmeye gerek kalmadan sürece dahil eden PayFlex OKP, ister çevim içi ister çevrim dışı satış yapıyor olsun her ölçekteki işletmeye katkı sağlıyor. İnnova'nın alanında uzman kadrosu tarafından geliştirilen PayFlex OKP, müşterilere anında kredilendirme imkânı sunarken aynı zamanda işletmelere hangi bankaların tekliflerini sunacaklarını özelleştirme olanağı da tanıyor. Alışveriş sırasında havale, EFT veya kredi kartı kullanamayan ya da taksitlendirmeye uygun olmayan bir ürün ya da hizmet almak isteyen müşteriler için 750 TL ile 25.000 TL arasındaki alışverişlerde tüketici kredisi sunan PayFlex OKP, hem satın alma işleminin kolayca tamamlanmasını hem de müşterinin süreçten mutlu ayrılmasına yardımcı oluyor. Müşteri sadakatini geliştiren PayFlex OKP böylelikle tekrarlayan satışların oranını da artırıyor.
Mobil ve tablet uyumluluğuna da sahip olan PayFlex OKP, işletmelere ekstra bir iş yükü ya da yatırım maliyeti gerektirmeden bankaların birbirlerinden farklı kredilendirme altyapılarına tek bir platform üzerinden erişmeyi mümkün kılıyor. Müşteriler PayFlex OKP sayesinde alışverişlerini kolayca tamamlarken işletmeler de kârlılıklarını artırma fırsatı yakalıyor.
İlgili Postlar