11 Ara 2003
İnnova'nın çözümleriyle, sponsor olduğu etkinlikte markasını ön plana çıkaran Volkswagen ziyaretçilere otomobilleri için interaktif bir tanıtım ortamı bağladı.
Volkswagen kendisini yenilikçi bir marka olarak tanımlıyor. Markanın sahip olduğu 3 değerden birini oluşturan yenilikçilik aynı zamanda ‘NASA: A Human Adventure’ sergisine sponsor olma nedenini de açıklıyor. Markanın yenilikçi yönünü gösteren bir etkinlik olması nedeniyle Volkswagen’in ana sponsorlarından biri olduğu sergide üst düzey teknoloji konuştu. Volkswagen de etkinliğin özüne uygun olacak bir konseptle sergide yer almayı planladı.
İnnova’nın çözümleri ile oluşturulan uzay konsepti devam ettirildi. Lansmanı yeni gerçekleştirilen yeni Golf (Golf 7) modeline de bu Volkswagen standında yer verildi.
Volkswagen standının tasarımında, gelen ziyaretçiler açısından etkileyici olması, onların yeni nesil teknolojileri görmesi, hatta kullanabilmesi hedeflendi. Bu amaçla, İnnova'nın sunduğu Microsoft® PixelSense™ teknolojisiyle, ziyaretçiler için geleceğe dair bir interaktif deneyim kurgulandı. Volkswagen, insanlığın uzay macerasının resmedildiği etkinlikteki standında PixelSense ile uzay çağını yakaladı.
İlgili Postlar
Kıraça Holding Erp Projesi
11 Ara 2003
OtomotivFord Endüstriyel Kiosk Çözümü
11 Ara 2003
OtomotivBrisa Servis Yönetimi Projesi
11 Ara 2003
OtomotivTofaş Network Yönetimi
11 Ara 2003
Otomotiv