11 Ara 2003
Otokar, ideal bilgi erişim ortamına Portokar ile ulaştı; iş süreçlerini iyileştirmek, çalışan verimliliğini artırmak ve maliyetlerini düşürmek açısından önemli katkılar sağladı.
Koç Topluluğu bünyesinde Türkiye otomotiv sektörünün öncü firmalarından biri olarak faaliyet gösteren Otokar, Ar-Ge çalışmalarını kendisi gerçekleştirerek, kendi teknoloji, tasarım ve uygulamalarıyla 1963’ten bu yana müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun özel çözümler sunuyor.
Otokar’da son 12 yıldır otomasyon sistemlerinin sayısıyla birlikte üretilen bilgi hacmi ve çalışan sayısı arttı. Buna paralel olarak insanların bilgiye ve servislere erişiminde bazı çözüm ihtiyaçları doğdu. Bilgilerin farklı yerlerde bulunması ve farklı noktalardan ulaşılması erişim güçlükleri doğurdu. Bilgiye daha iyi erişmek için, yeni bir portal inşasına karar verildi. İnnova ile yapılan görüşmeler sonucunda Microsoft Office SharePoint Server 2007’de karar kılındı.
Otokar’ın İnnova işbirliğinde Microsoft Office SharePoint Server 2007 ile oluşturduğu Portokar portali, şirket çalışanlarının hacmi sürekli artan bilgilere daha hızlı ve daha kolay erişmesini sağladığı gibi, iş süreçleri yönetiminde ve kullanıcı verimliliğinde de iyileştirmeler sağladı.
Portokar, kullanıcıların bilgiye daha kolay ve daha hızlı erişebilmesi için gelişmiş navigasyon ve arama özellikleri sunuyor. Portokar, MOSS 2007’nin versiyonlama ve kategoriler oluşturma özellikleri sayesinde bilgilerin kullanıcılara en güncel şekilde sunulmasına olanak tanıyor. Ayrıca, süreç iyileştirilmesi ve maliyet tasarrufu, Otokar İnsan Kaynakları departmanı kullanıcılarının ihtiyaç duyabilecekleri tüm bilgileri Portokar üzerinden sunuyor. Yapılan uygulamalar ile insan kaynakları ve bilgi işlem departmanlarının üzerindeki iş yükünü hafifleterek şirketin destek maliyetlerinden tasarruf etmesini sağlıyor.
İlgili Postlar
Kıraça Holding Erp Projesi
11 Ara 2003
OtomotivFord Endüstriyel Kiosk Çözümü
11 Ara 2003
OtomotivBrisa Servis Yönetimi Projesi
11 Ara 2003
OtomotivTofaş Network Yönetimi
11 Ara 2003
Otomotiv