1 Haz 2020
Artan yolcu ve uçak sayısı, her gün eklenen yeni rotalar ve havalimanları nedeniyle Türk Hava Yolları’nın (THY) entegre bir yönetim merkezi oluşturması ve operasyonel yönetim birimlerinin tek merkezden, merkezi bir onay ve raporlama sistemiyle takip edebilmesi zorunluluk haline geldi. THY Entegre Operasyon Kontrol Merkezi-Integrated Operations Control Center’ın (IOCC) kullanacağı OpSys uygulamasının geliştirilmesine yönelik proje bu nedenle başladı.
İnnova tarafından kurulan tüm merkez personeli tarafından kolaylıkla kullanılabilen bir web tabanlı portal sistemi OpSys, e-posta ve kâğıtlı onay sistemlerinin yerini alarak tüm birimlere çok daha seri hareket edebilme imkânı tanırken, ekipler arası iletişimi akıcı hale getirerek verimlilik artışı sağladı.
Vardiya yönetimiyle birlikte, bildirimler, talepler ve onay mekanizmalarının tek noktadan yönetilebilmesi sağlandığı için kâğıt üzerinden yürütülen neredeyse tüm süreçler dijital ortama taşınmış oldu.
Son olarak, İnnova tarafından OpSys 2.0 adı altında yapılan revizyonlar ile bu sisteme ilaveler getirildi: Mevcut fonksiyonlar zenginleştirilerek optimize edildi ve böylelikle IOCC personelinin daha etkin çalışmasına olanak sağlandı.
İlgili Postlar