Bulut CRM uygulamaları küçük ölçekli işletmelere nasıl avantajlar sunuyor?

Bulut CRM uygulamaları küçük ölçekli işletmelere nasıl avantajlar sunuyor?

1 Haz 2020

2 dk okuma süresi

Teknolojideki ilerlemelerle birlikte yaşam standartları ve buna bağlı olarak müşteri satın alma davranışı ve alışkanlıkları değişiyor. 1980’lerde tüketicinin “ne bulabilirsem onu alırım” düşüncesi, 1990’larda “bulabildiklerim arasında seçim yaparak alırım” düşüncesine dönüştü. 2000’li yıllarda ise tüketicide “ne istersem onu alırım” düşüncesi hakim oldu. Müşteri profilinin bu denli büyük değişimi ve her sektörde yüzlerce rakibin oluşu “müşteri” kavramının öneminin artmasına sebebiyet verdi. İşte tam da bu noktada en iyi dijitalleşme araçlarından biri olan CRM programı devreye giriyor.

 

CRM kısaltmasıyla kullanılan Customer Relationship Management yani Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımları; saha ekiplerini organize etmeyi kolaylaştırmasından şirket hafızası oluşturulmasına, satışların artırılmasından veri güvenliğine pek çok avantaj sunuyor. Süreçlerin tamamının izlenebilir, ölçeklenebilir, istatistik ve grafiksel olarak raporlanabilir olmasını sağlamaları CRM programı ve uygulamalarını işletmeler için sahip olabilecekleri en değerli sistem haline getiriyor.

 

Bulut CRM nedir?

CRM programı bulut bilişim sistemiyle sunulabiliyor. Bulut CRM uygulamaları, altyapı, bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken müşteri ve satış verilerine Wi-Fi bağlantısı olan her yerden ulaşmaya olanak tanıyor. Bir IT (bilgi teknolojisi) ekibine ihtiyaç duymadan kullanılabilen bulut CRM uygulamaları ile tüm bilgiye 7/24 kolayca erişim sağlayabilmek ve son güncellemeleri anlık olarak takip edebilmek mümkün olduğundan hem zamandan hem maliyetten tasarruf sağlanabiliyor.

 

Bulut CRM uygulamalarının küçük işletmelere faydaları

Büyük ölçekli şirketlerin varlığı ve tüketicilerin şeffaflık ve güvene daha çok önem vermesi küçük işletmeler için işleri zorlaştırıyor; fakat doğru araçlarla donatılmış küçük işletmeler müşterilerin dikkatini çekebiliyor ve rakiplerine karşı üstünlük kazanabiliyor. Başarının yalnızca müşteri edinmek değil, onları uzun vadede mutlu etmeyi de sağlamakla mümkün olabileceğinin farkına varan her ölçekten işletme CRM programı kullanıyor. CRM sistemini bulut ortamda kullanan işletmeler müşteri hizmetlerinde maksimum fark yaratıyor. Dinamik, organize ve hazır CRM verileri sayesinde küçük işletmeler, çevik ve kolay ölçeklenebilen sağlam bir temel üzerine kuruluyor. 

 

Bulut CRM uygulamaları hem daha uygun hem daha şeffaf fiyat politikasına sahip. Üstelik web tabanlı olduğu için mobil desteği de sağlıyor. Basit kurgulanan modüller yeni katılan bir çalışan tarafından da kısa sürede kavranabiliyor. Özelleştirebilir ve daha dinamik bir yapıya sahip olan bulut CRM uygulamaları büyümeyi sağlayacak önemli teknolojileri beraberinde getiriyor. Bulut CRM uygulamalarının teknolojik ve operasyonel yükü üstlenmesi sayesinde yeni müşteri kazanmak ve sadık müşteri kitlesini artırmak için daha çok zaman ayırmak mümkün olabiliyor.

 

İnnova ile süreçleri hızlandırın

Teklif sunmadan sipariş teslimine kadar tüm süreci en iyi şekilde yöneterek ürün ve hizmetlerini müşterisinin ihtiyaçlarına göre tasarlayan çağdaş kurumlar arasında yerinizi almak için İnnova’nın sektörel birikimini yansıtan çözümlerinden yararlanabilirsiniz. Kendi sunucunuzda, bulutta veya her ikisinde birden Müşteri İlişkileri Yönetimi için Microsoft Dynamics CRM kullanarak müşterilerinizin ihtiyaçlarına eksiksiz yanıt verebilirsiniz.

İlgili Postlar

high tech eart

Çoklu Algılayıcı Sistemler: Çevresel İzleme ve Yönetim

27 Oca 2025

Dijital Dönüşüm
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr