Dijital Pazarlama Çözümleri | İnnova

Dijital Pazarlama Çözümleri

İnnova’nın Dijital Pazarlama Çözümleri, hedef kitlenize ulaşmak, doğru bilgileri toplamak, analiz etmek ve anlamlı bilgiye dönüştürmek üzere geliştirilmiş üstün ürünlerin İnnova uzmanlığı ve deneyimiyle bir araya gelmesinden oluşuyor.

Dijital pazarlama, etkileşim kanallarının artması ile beraber büyük değişime uğruyor. Bankalar başta olmak üzere müşterileriyle çok kanallı iletişim kuran tüm kurumlar artık onlara, her erişim kanalından aynı deneyimi yaşatmayı hedefliyor.

 

Sektör fark etmeksizin tüm müşterilerin kurumlara ve hizmetlerine erişimi, zamana göre, günlük hayatında değişen gereksinimlere göre şekilleniyor. B2B dünya artık, pazarlamanın etki alanının dışında düşünülemiyor. Rekabet ortamında iş ortaklarıyla iletişimimiz de en az, marka değeri oluşturmak ve onu korumak kadar önemli. Pazara rekabetçi ürünler sunmak, farklılaşabilmek ve rekabeti iyi okuyabilmenin yolu da bilgiden geçiyor.

 

Daha fazla bilgi… Peki Nasıl?

“Müşterilerim hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilir miyim? Potansiyel müşterim ile nasıl etkileşime geçebilirim? Müşterilerime tüm kanallarda nasıl konforlu, kesintisiz hizmet ve satın alma deneyimi yaşatabilirim? Onlara özel olduklarını nasıl hissettirebilirim? Uygun maliyetli ürün sunabilmek için verilerimi nasıl kullanabilirim? Gelecek dönem satışlarımı daha tutarlı tahminleyebilirim miyim? Tedarikçilerime zamanında uygun maliyetli sipariş geçebilmek için veri bilimini kullanabilir miyim?”

 

Soruların tek doğru cevabı yok, işletmelerin dinamikliklerine göre, pazarın dinamiklerine göre anlık cevapları var. Bu kadar hızlı değişen dünyada süreklilik sağlayabilmek ancak, işletmenin karar verme yapılarının, pazarlama altyapılarının da dinamik, kolay yönetilebilir olması ile mümkün olabiliyor.

 

İnnova’nın Customer Experience Design (CED) Çözümleri, hedef kitlenize ulaşmak, doğru bilgileri toplamak, analiz etmek ve anlamlı bilgiye dönüştürmek üzere geliştirilmiş üstün ürünlerin İnnova uzmanlığı ve deneyimiyle bir araya gelmesinden oluşuyor. Türkiye’de ve dünyada Microsoft, SAP, Oracle, IBM vb. pek çok markayla üst seviye iş ortaklığı bulunan İnnova tüm bu ürünleri tam olarak sizin ihtiyacınıza göre şekillendirerek gerçek çözümlere dönüştürüyor.

CRM ve Çoklu Kanal Kampanya Yönetimi

SAP Hybris Marketing | Müşterinizi doğru anlayın

Günümüzde, geleneksel pazarlama kampanyaları bireysel müşterileri harekete geçirmekte yetersiz kalıyor. Hybris Marketing ile kurumlar, müşterilerinin alışveriş geçmişi, gelecekteki alışveriş potansiyeli ve en önemlisi şu andaki durumuyla ilgili derin bilgiye sahip olabiliyor. Her bir müşteri özelinde anlık öngörüler edinmek ve bu bilgiyi tüm iletişim kanallarında “kişiselleştirmiş bir müşteri deneyimi” için değerlendirin.

  • Yeni nesil pazarlama
  • Anlık bilgi
  • Kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi

 

Microsoft Dynamics CRM | Pazarlama, satış ve satış sonrası hizmet süreçlerinde verimi artıran Microsoft Dynamics yetenekleriyle tanışın.

Kurumların müşterileriyle iletişim kurabilme yeteneklerini artırmayı hedefleyen ve veriye erişimi kolaylaştıran Microsoft Dynamics CRM; Pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetler olmak üzere kurumların 3 ana sürecine büyük ölçüde katkıda bulunuyor.

  • Satış Gücü Otomasyonu
  • Sadakat sistemi entegrasyonu
  • Gamification
  • Outlook entegrasyonu
  • ‘Kullandığın kadar öde’

 

IBM Unica | Çok kanallı (omni-channel) pazarlama yazılımı

IBM’in pazarlama yaklaşımı, sunduğu kişiselleştirilmiş, çoklu kanal deneyimi ile kurumların yeni müşteriler kazanabilmesine ve müşterilerin memnuniyet seviyelerini artırmaya yardımcı oluyor. Bu çözümler ile tüm iletişim kanalları üzerinden bireysel müşteri tercihleri yönetilebilir ve müşteri odaklı iletişim stratejileri tasarlanabiliyor. Bu stratejilerin yürütülmesi ve ölçümlenmesi de mümkün oluyor.

  • Sürekli ve dinamik ilişki
  • Doğru müşteri segmentasyonu
  • Inbound ve outbound pazarlama

 

SAP CRM | Bilgiyi ve süreci yönetmek için gereken her şey bulutta.

SAP’nin bulut tabanlı uygulaması SAP Cloud Sales, satış temsilcisinden orta ve üst düzey yöneticilere kadar, satış operasyonlarını yakından takip eden ve süreci mükemmelleştirmeyi hedefleyen tüm kurumlara en iyi çözümü sunuyor. SAP CRM, müşteri bilgilerinin yönetimi, iletişim bilgilerinin güncellenmesi ve organize edilmesi, önemli toplantıların ayarlanması, olası satışların ve müşterilerin izlenmesi gibi birçok süreci ofis dışına taşıyarak ekibinizin zamanı çok daha iyi değerlendirmesini sağlıyor.

  • Satış odaklı CRM
  • Düşen maliyetler
  • Bilgiye kolay erişim 
  • Anlık veri işleme
  • Üst düzey raporlama

 

    MSSQL Server Enterprise | Üst düzey veri merkezi özellikleri bir arada

    Kurumların hızla artan veritabanı ve iş zekâsı gereksinimlerini karşılamaya yönelik üst düzey veri merkezi özelliklerini sunan SQL Server Enterprise, kurumsal iş zekası ve veri depolamanın yanı sıra temel veritabanı ve raporlama özellikleri de getiriyor.

    • Kurumsal
    • Standard
    • Enterprise
    • Business Entelligence
    • Developer
    • Express


    SAP BusinessObjects | Veriyi derinlemesine işleyin ve anlamlandırın

    Verimi artıran ve süreçleri kısaltan iş analitiği çözümü SAP BusinessObjects ile kurumların iş süreçlerine yayılmış olan performans anahtarları tek bir çatı altında toplanıyor. SAP BusinessObjects ile kurum genelinde üretilen ve/ veya kullanımda olan veri derlenerek kısa sürede anlamlı sonuçlara dönüşüyor.

    • Veri Analizi
    • Kârlılık
    • İş Zekâsı
    • Raporlama
    • Görselleştirme
    • Karar Destek

     

    SAP HANA | Maksimum veri işlem gücü


    SAP HANA (High-Performance Analytic Appliance), temelindeki ‘bellek içi teknolojisi’ (In Memory Technology) sayesinde milyonlarca megabaytlık veri yığınlarını gerçek zamanlı olarak analiz etmeyi kolaylaştırır. Büyük bir hızla anlam kazanan veri, SAP HANA sayesinde iş süreçleriniz için bir katma değere dönüşmeye hazır hale gelir.

    • In Memory Technology
    • Hızlı Raporlama
    • Yüksek İşlem Gücü
    • Düşük Operasyon Maliyeti

    Qlik | Karar alma süreçlerine yardımcı

    Qlik, iş zekâsı ile anlam kazanan veriyi daha iyi grafikler ile bir araya toplayan, anlaşılır göstergelerle sunan ve mobil uygulamalarla her an görüntülenebilir kılan bir karar desek yazılımıdır. Kurumsal verinizle ilgili her şeyi tek bir ekranda görüntüleyebilir, kararlarınızı doğru ve hızlı bir şekilde verebilirsiniz.

    • Qlik Sense
    • Qlik Sense Cloud
    • Qlik Analytics Platform


    Microsoft PowerBI | İş analitiğinden karar destek sürecine tek uygulama

    Kurumsal veriyi analiz ederek anlamlı sonuçlar ortaya çıkarmaya yardımcı olan Microsoft PowerBI, aynı zamanda bu sonuçları her zaman her cihazdan en iyi şekilde görüntüleyebilmeye imkân veriyor. Karar destek süreçlerinde size tam destek sunuyor.

    • Finans
    • Pazarlama
    • Satış
    • İnsan Kaynakları
    • BT
    • Hizmet