PayFlex e-Defter Çözümü

Maliye Bakanlığı standartlarına tam uyumlu E-Defter çözümüyle, mali altyapınızı geleceğe şimdi hazırlayın.

T.C. Maliye Bakanlığı tarafından uzun süredir yürütülen E-Fatura (elektronik fatura) ve E-Defter (elektronik defter) sistemi çalışmalarının ardından, 2013 yılında kurumların başvuruları kabul edilmeye başlandı. E-Fatura sistemine geçen ilgili kurumların, elektronik defter uygulamasına Ocak 2015 itibarıyla geçmeleri zorunlu oluyor.

 

İnnova kurumların, uçtan uca sunduğu E-Defter çözümüyle Maliye Bakanlığı standartlarına uygun E-Defter sistemine kısa sürede kavuşmasını sağlıyor. Kurumların BT ve Mali İşler (Muhasebe) birimlerinde köklü bir değişimi öngören elektronik defter sistemine entegrasyonu süreci, İnnova’nın uzman kadrosu ile baştan sona yönetiliyor.

 

Bu çözüm, kurumların; Yevmiye Defteri, Yevmiye Defteri Beratı, Defter-i Kebir ve Defter-i Kebir Beratı dosyalarını GİB standartlarına uygun formatta hazırlar.

 

E-Defter sistemi için adımınızı İnnova ile şimdiden atın.

 

Neler Gerekiyor?

Kurumların elektronik defter uygulamasına geçebilmesi için, e-defter kaydedilmesi, onaylanması, saklanması ve ibrazında Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından uyumluluk onayı verilmiş bir yazılım kullanmaları gerekiyor. İnnova’nın E-Defter çözümü, Maliye Bakanlığı’nın E-Defter sistemi standartlarına tam uyumlu. Ayrıca yazılım, uluslararası standartlara da uygun olduğundan dönüşüm süreci kurumlara uluslararası bir uyum ve itibar da kazandırıyor.

 

Tüzel kişilerin E-Defter çözümünü entegre edebilmesi için öncelikle E-Fatura kullanıcısı olması gerekiyor.  Ayrıca Mali Mühür temin etmesi ve GİB tarafından uyumlu bir yazılım tercih etmeleri şart. Gerçek kişilerinse uyumlu bir yazılıma ve E-İmza  kullanıcısı olmaları yeterli oluyor.

AVANTAJLAR

  • Maliye Bakanlığı elektronik defter (E-Defter) standartları ile tamamen uyumludur.
  • Gereksiz kaynak kullanımının önüne geçer ve faturalama işlemlerindeki giderleri azaltır.
  • Kağıt ortamında defter tutmaya gerek kalmaz.
  • Kağıt ortamındaki defterlerin noterde tasdik ettirme işlemine gerek kalmaz.
  • Kağıt ortamındaki defterlerin arşivlenmesine gerek kalmaz.
  • GİB’e yapılacak yasal bildirim sürecini otomatikleştirir.
  • Talep edilmesi durumunda dosyalara anında erişilebilir.
  • İş süreçlerinde performans artışı sağlanır, hata oranları düşer.

E-Defter çözümü, İnnova'nın ERP alanındaki uçtan uca çözümleri arasına eklenen çözümlerden yalnızca biri...

 

E-Defter çözümünün özellikleri ve avantajları:

  • Maliye Bakanlığı E-Defter (elektronik defter) standartları ile tamamen uyumlu,
  • Daha az kaynak kullanımı,
  • Defter verilerini dijital olarak, kendi orijinal formatıyla saklayabilme imkânı,
  • Talep edilmesi durumunda dosyalara anında erişilebilir.
  • Tüm aktarımların ve veri hazırlama işlemlerinin kayıt altına alınması,
  • Değişen mevzuata göre sürekli güncelleme,
  • Verilen tam destek ile sürekli geliştirme,
  • İş süreçlerinde performans artışı ve hata payının düşmesi,
  • GİB standartlarına uygun formatta Yevmiye Defteri, Yevmiye Defteri Beratı, Defter-i Kebir ve Defter-i Kebir Beratı dosyaları hazırlanması,
  • Arşivden berat ve detay dosyaları görüntüleme,
  • Zaman damgası ve imzalama,
  • Arşivden orijinal imzalı dosyaları indirme,
  • GİB’na yapılacak yasal bildirim sürecini kolaylaştırma,
  • Kullanıcı dostu tasarım ile dosyaları kolaylıkla hazırlama.

E-Arşiv çözümü

E-Fatura (elektronik fatura) ve E-Defter (elektronik defter) çözümü içerisinde konumlandırılan E-Arşiv, E-imza ve mali mühür ile imzalanan E-Fatura ve E-Defterlerin çoklu sanal veri tabanları ve indeksler yardımıyla yüksek sıkıştırma ve açma performansı sağlar. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından hizmete konulan elektronik fatura ve elektronik defter uygulamalarıyla yüzde 100 uyumlu olup, faturaların ve defter ile beratların dijital olarak arşivlenmesine imkân verir. Bu çözüm ile arşivlenen E-Fatura ve E-Defter için belge türünü algılar, hızlı ve yüksek oranda sıkıştırma sağlar.

 

E- Arşiv çözümü ile;

  • ‘Paralel’ teknolojisi ile arşivlenen bilginin çok hızlı açılması,
  • Endekslerden sorgulama işlevselliği,
  • AFP, PS vb. akış belgelerinden ayıklama yapılması,
  • Dizinlenmiş sayfa(lar)ın ayıklanması,
  • PS, AFP’den PDF için dönüşümü,
  • İstatistik ve çıkarma ile ilgili sayaçların sağlanması mümkündür.

E-Defter ve E-Fatura uygulamasında, Gelir İdaresi Başkanlığı ile yürütülen ‘Saklama Hizmeti’ kapsamındaki ürün, uygulamaya kayıtlı gerçek ve tüzel kişi mükelleflere hizmet verebilir. E-Arşiv’in sunmuş olduğu yüksek teknoloji sayesinde fatura formatı ve faturayı oluşturan bileşenlerin aralarındaki ilişkiler bütün olarak korunmaktadır. İndeksleme işlemleri kişi-kurum, VKN-TCKN, yıl, birim-kod, müteselsil numaraları gibi anahtar sözcük ve eşleşmelerle beraber yapılır.

 

 

 

Benzer Ürün ve Çözümler

contact
Bize Ulaşın
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun ürün ve çözümlerimiz hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun.
Sözleşmeyi, KVKK aydınlatma metnini ve iletişim formu sürecine ilişkin aydınlatma metnini okudum kabul ediyorum. İnnova’nın sunacağı fırsat ve avantajlardan haberdar olmak amacıyla, paylaştığım iletişim bilgilerinin (e-mail adresi ve telefon) pazarlama iletişimi amaçlı kullanılmasına onay veriyorum.(*)
Bize Ulaşın