YAZARLAR

İK Departmanlarının Neden Bulut Tabanlı Bir İK Çözümüne İhtiyacı Var?01Haziran

İK Departmanlarının Neden Bulut Tabanlı Bir İK Çözümüne İhtiyacı Var?

"Akıllı insanları işe alıp, onlara neler yapacağını söylemek mantıklı değil. Akıllı insanları, bize ne yapmamız gerektiğini söylemeleri için işe alırız." - Steve Jobs

Daha Fazla
Sanal Zekanın FinTek Dünyasına Etkileri15Mayıs

Sanal Zekanın FinTek Dünyasına Etkileri

Sanal zeka algoritmalarının gelişimiyle, kullanıldığı sektörlere sağladığı katma değer son yıllarda belirgin bir şekilde artmış durumda. Bu nedenle bankacılık ve finans sektörleri yeni nesil FinTek girişimlerinin artan tehditleri nedeniyle dijital dönüşümü kısmen zorunlu olarak yaşıyorlar.

Daha Fazla
FinTek’in Hızlanan Gelişimi26Nisan

FinTek’in Hızlanan Gelişimi

Fintek alanınındaki yatırımlar gelişimi hızlandırırken, geleneksel finansal kuruluşların yeni nesil FinTek girişimleri ile nasıl bir işbirliği içerisinde olacağı büyük bir merak konusu. Bankalar ve diğer finansal kuruluşlar stratejik planları doğrultusunda değişimlerini sürdürürken bir yandan da teknolojinin gelişimine ve regülasyonların değişimine adapte olmaya çalışıyorlar.

Daha Fazla
Müşteri Sadakati için Youtube Yayıncılarından İlham Alın 25Ocak

Müşteri Sadakati için Youtube Yayıncılarından İlham Alın

YouTube kanal sahiplerinin abone artırma taktikleri müşterinizi farklı bir deneyim sunmanızı sağlayabilir.

Daha Fazla
Bir Müşteri Sadakat Programı Uygulamanız İçin Rakamlarla Desteklenen 3 Sebep25Ocak

Bir Müşteri Sadakat Programı Uygulamanız İçin Rakamlarla Desteklenen 3 Sebep

Varsayımlar ya da öngörüler yeterli değilse, bu istatistikler, neden bir müşteri sadakat programına ihtiyacınızı olduğunu açıklıyor.

Daha Fazla
Nesneleri İnterneti 2020 Stratejik Öngörüleri 25Ocak

Nesneleri İnterneti 2020 Stratejik Öngörüleri

Gartner tarafından yayımlanan stratejik öngörüler, 2020 yılında üretilen hemen her elektronik aygıtın Nesnelerin İnterneti ile uyumlu olacağını dikkat çekiyor.

Daha Fazla
Bankacılık Sektörünü Bekleyen Büyük Değişim29Aralık

Bankacılık Sektörünü Bekleyen Büyük Değişim

Bankacılık sektörü büyük bir devrim ile karşı karşıya, Avrupa Birliği bünyesinde 2015 yılında hazırlanan ve önümüzdeki dönemde yürürlüğe girmesi beklenen Ödeme Sistemleri Direktifi'nin (Payment Services Directive) 2. versiyonu ile sektörde taşların ciddi anlamında yerinden oynayacağı öngörülüyor.

Daha Fazla
Omni-Channel Perakende ile Müşteri Deneyimi Yönetimi01Kasım

Omni-Channel Perakende ile Müşteri Deneyimi Yönetimi

Bundan 30 sene önce sözlüklerde yer almayan dijital bilgi kavramı bugün katlanarak inanılmaz bir hızla büyüyen dev bir oluşum haline geldi. Y ve Z jenerasyonları bu dijital ortamda büyüdü ve onu günlük hayatın bir parçası gibi kullanıyorlar. İşin açıkçası bu devirde hayatta kalmak için markaların neler yapabileceğine değil, neler yapmaması gerektiğine de bakmak gerekir.

Daha Fazla
Güçlü Bir CRM ile 4 Adımda Gelirlerinizi Artırın09Ekim

Güçlü Bir CRM ile 4 Adımda Gelirlerinizi Artırın

CRM ile müşterilerinin beklentilerine hızlı ve etkin yanıt vermek kolaylaşırken, satış ve servislere bağlı gelirler de artıyor.

Daha Fazla
Perakende Sektörünün Teknolojiye Yatırımları Artıyor28Eylül

Perakende Sektörünün Teknolojiye Yatırımları Artıyor

Perakende şirketleri IT için yaptıkları harcamayı artırarak, rekabette öne çıkmayı hedefliyor. Ancak dijital dönüşümde doğru iş ortağını seçmek de büyük önem taşıyor.

Daha Fazla
Perakende sektörünü yeniden şekillendiren teknolojiler27Eylül

Perakende sektörünü yeniden şekillendiren teknolojiler

Ne bulursa onu satın alan müşteriler evlerine çekildi.Alışveriş merkezlerini kolay yoldan ikna olmayan bir nesil sardı. Bu kitle, teknolojinin nimetlerinden yararlanmayan mağazaların önünden teğet geçiyor.

Daha Fazla
Digital Signage eğitim alanında nasıl fayda sağlıyor?27Eylül

Digital Signage eğitim alanında nasıl fayda sağlıyor?

Hayatlarının büyük kısmını ekran karşısında geçiren milenyum nesliyle iletişim kurmanın yolu onlarla aynı dili konuşmaktan, yani dijitale ayak uydurmaktan geçiyor.

Daha Fazla
Maliyetlerinize ne kadar hakimsiniz?21Eylül

Maliyetlerinize ne kadar hakimsiniz?

İyi bir CRM çözümü, gelir kalemlerinde sağladığı fayda kadar giderlerin daha etkin takibini de kolaylaştırıyor.

Daha Fazla
CRM kullanmıyor musunuz? Krize hazır olun!19Eylül

CRM kullanmıyor musunuz? Krize hazır olun!

CRM kullanmadığınız için dolu dizgin yaklaşan krizi tespit etmenizi sağlayacak 4 temel belirti.

Daha Fazla
Perakende sektörünü 2017'nin kalanında neler bekliyor?10Ağustos

Perakende sektörünü 2017'nin kalanında neler bekliyor?

Satın aldığı ürünlerin ödemesini yapmak için kasa önünde bekleyen müşteri kavramı çok geride kaldı. Devir ÖKC; yani ödeme kaydedici cihazları müşterinin ayağına getirme devri.

Daha Fazla
Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu04Ağustos

Müşteri verilerini akıllıca değerlendirmenin yolu

Müşterileriniz değerlidir. Onları daha değerli hissettirmek için yapmanız gerekenlerden biri ise onlara ait verileri akıllı bir şekilde ele alarak kişi ya da gruplara özel çözümler sunmaktan geçer.

Daha Fazla
Mimar Sinan Camii ve iBooks'un Ortak Meselesi31Temmuz

Mimar Sinan Camii ve iBooks'un Ortak Meselesi

Apple’ın tasarım odaklı bir şirket olduğu, donanımlarındaki minimalist ve çağdaş tasarımların bilgisayar kullanım deneyimini farklı bir boyuta taşıdığı yadsınamaz.

Daha Fazla
Sığırın Eti, Topluluğun Bilgeliği12Temmuz

Sığırın Eti, Topluluğun Bilgeliği

Bir problemin çözümü için birden fazla kişinin bilgi, deneyim, görüş ve önerileri ile oluşan ''toplu'' entellektüel birikim...

Daha Fazla
S/4HANA ile Birlikte Metodoloji Değişiyor12Mayıs

S/4HANA ile Birlikte Metodoloji Değişiyor

S/4HANA’ya geçiş ile birlikte sadece kullanıcılar için daha kolay kullanılabilir, hızlı bir SAP ortaya çıkmıyor, danışmanların iş yapış şekli de bununla birlikte değişiyor. Peki yeni proje yönetim metodolojisi SAP Activate neler getiriyor?

Daha Fazla
Konsolide Bankacılık Çözümlerine Ne Kadar Yakınız28Nisan

Konsolide Bankacılık Çözümlerine Ne Kadar Yakınız

Türkiye'deki işletmelerin tamamına yakını birden fazla banka ile çalışıyor. Aynı anda onlarca hesabı yönetmek zorunda kalan muhasebe bölümlerinin hayatını kolaylaştırmanın bir yolu var mıdır?

Daha Fazla
Fintek - Londra Innovate Finance Konferansı19Nisan

Fintek - Londra Innovate Finance Konferansı

Londra Innovate Finance Konferansı'ndan izlenimler

Daha Fazla
Müşteri Sadakati Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar14Nisan

Müşteri Sadakati Hakkında Doğru Bilinen Yanlışlar

Köşedeki bakkalın bile müşteri sadakati alanında aksiyon aldığı bir çağı yaşıyoruz.

Daha Fazla
Masa  Başından Kurtulmak12Nisan

Masa Başından Kurtulmak

Dünya üzerinde cep telefonu kullanan insan sayısı, diş fırçası kullanan insan sayısından daha fazla.

Daha Fazla
ISO 27001 ve ISO 27002 Standartları Değişiyor11Nisan

ISO 27001 ve ISO 27002 Standartları Değişiyor

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi standartları ISO 27001 ve ISO 27002'nin yeni versiyon taslakları yayımlandı.

Daha Fazla
Dijital Dönüşüm Yakın Geleceği Nasıl Etkileyecek?24Mart

Dijital Dönüşüm Yakın Geleceği Nasıl Etkileyecek?

Dijital dönüşüm geçen yüzyılın üçüncü çeyreğinden bu yana dile getirilen ama asla bitmeyecek bir dönüşüm. Yakın geleceğe nasıl yansıyacağının örnekleri ise Webrazzi Dijital 2017 etkinliğinde karşımıza çıktı.

Daha Fazla
Bilgi Toplumu Stratejisi Mevcut Durum Raporu02Mart

Bilgi Toplumu Stratejisi Mevcut Durum Raporu

Türk bilişim sektörüne ilişkin iyi bir kaynak

Daha Fazla
Enerji 4.0 - Nesnelerin Şebekesi25Ocak

Enerji 4.0 - Nesnelerin Şebekesi

Cep telefonlarımız, sohbet edebildiğimiz sanal asistanlarımız, kendi kendine gidebilen otomobiller gibi görünen akıllı dünyanın dışında, enerji gibi altyapı çözümlerine uygun görünmeyen bir akıllı dünyaya doğru gidiyoruz.

Daha Fazla
İşletmeler Neden Mobil Ödeme Sistemleri Kullanmalı?28Aralık

İşletmeler Neden Mobil Ödeme Sistemleri Kullanmalı?

Paranın bulunmasından beri büyük değişim gösteren ödeme sistemlerinde hayatımıza giren son yenilik 'Mobil Ödeme Sistemleri'. Mobil ödeme sistemleri nedir, ekonomiyi ne ölçüde etkilemesi bekleniyor, işletmelere ne gibi faydalar sunar? Aradığınız cevaplar bu yazıda...

Daha Fazla
Hastane Yönetimi Artık Dijital Bir İş26Aralık

Hastane Yönetimi Artık Dijital Bir İş

Türkiye’de hastanelerdeki yatak sayısının beşte biri entegre sağlık kompleksleri ile yenileniyor. Bu komplekslerin etkin bir hizmet verebilmesinin öncelikli şartı ise, doğru uygulanmış bir hastane bilgi yönetim servisleri çözümü.

Daha Fazla
Facebook Neden Arayüz Geliştirme İçin Yüzlerce Kişi Çalıştırıyor?22Aralık

Facebook Neden Arayüz Geliştirme İçin Yüzlerce Kişi Çalıştırıyor?

Facebook halen sosyal medya platformu olarak tanınıyor olabilir. Ama şirketin araştırma ekibinin çalışmaları bu algının yakında değişeceğini gösteriyor.

Daha Fazla
En Faydalı Kısaltmamız: IOT22Aralık

En Faydalı Kısaltmamız: IOT

Nesnelerin interneti dünyası pek çok soru işaretini ve avantajı beraberinde getiriyor. İşin endüstri tarafındaysanız da içiniz rahat olsun. SkywaveIoT platformu, yetenekleriyle ihtiyaç duyduğunuz dönüşüm için uygun ortamı sunuyor.

Daha Fazla
Akıllı Şehirlerin Kalbi Çin'de Atıyor14Kasım

Akıllı Şehirlerin Kalbi Çin'de Atıyor

Müşterisini doğru tanıyan ve müşterisinin isteklerine hızlı cevap veren, kısacası değişime ayak uyduran, perakendeciler avantajlı hale gelecek, nasıl mı?

Daha Fazla
Perakendede Rönesans: Akıllı Mağazalar05Ekim

Perakendede Rönesans: Akıllı Mağazalar

Müşterisini doğru tanıyan ve müşterisinin isteklerine hızlı cevap veren, kısacası değişime ayak uyduran, perakendeciler avantajlı hale gelecek, nasıl mı?

Daha Fazla
Perakendenin Dijital Dönüşümü09Ağustos

Perakendenin Dijital Dönüşümü

Dijital dönüşümün geleneksel zincirleri kırdığı sektörlerin başında perakende geliyor. Artık rekabet edilen alanlar gelenekselin önüne geçerek, online mecraları da kapsama alanına almaya başladı ve etkisi günden güne artış gösteriyor.

Daha Fazla
İş Sağlığı Güvenliğinde Ziyaretçi Karşılama Teknolojileri08Ağustos

İş Sağlığı Güvenliğinde Ziyaretçi Karşılama Teknolojileri

İş Sağlığı ve Güvenliği Yasası (Kanun No.6331), TBMM tarafından kabulünden sonra, 30 Haziran 2012 tarih ve 28339 sayılı Resmi Gazete'de ilan edilerek kısmen yürürlüğe girdi.

Daha Fazla
Bir Buluttan Daha İyisi, Birden Fazla Bulut28Temmuz

Bir Buluttan Daha İyisi, Birden Fazla Bulut

Kurumlarda bulut kullanımı yaygınlaştıkça, buluta olan bakış açısı daha verimli çözümlere ulaşmak için evrim geçiriyor. Günümüz şirketleri artık farklı amaçları için bir değil, birden fazla bulut servis sağlayıcısını aynı anda tercih ederek çözüm üretiyor.

Daha Fazla
Endüstri 4.0 ile Gelen Yeni Üretim Çağı - Akıllı Fabrikalar13Temmuz

Endüstri 4.0 İle Gelen Yeni Üretim Çağı - Akıllı Fabrikalar

Makinelerin kendi aralarında konuştuğu, üretimi insanların değil makinelerin organize ettiği Akıllı Fabrikalar ile üretimin en temel performan kriteri olan verimlilik ile tavan yapacak.

Daha Fazla
Ürünü Müşteriden Önce Satış Danışmanına Sat16Haziran

Ürünü Müşteriden Önce Satış Danışmanına Sat

Artan rekabet sonucunda düşük büyüme ve karlılık tehdidine karşı karşıya kalan perakende sektörü, ancak elindeki kaynakları daha verimli kullanarak bu sorunları aşabilir. Bu kaynakların temelinde ise oyunlaştırma teknikleri ile motivasyonu ve sadakati artırılmış bir satış ekibi bulunuyor.

Daha Fazla
E-Ticarette OmniChannel Yaklaşımına Dair Kulağa Küpe Tavsiyeler04Mayıs

E-Ticarette OmniChannel Yaklaşımına Dair Kulağa Küpe Tavsiyeler

Müşteriye ulaştığınız kanalların sayısının sürekli arttığı, müşteriyle iletişim kurmak için kullandığınız iletişim ortamlarına her gün yenisinin eklendiği bir dünyada OmniChannel kavramı giderek daha geniş kesimlerin ilgisini çekiyor. Ben de özellikle e-ticarette OmniChannel yaklaşımını avantaja çevirmek isteyenlere birkaç tavsiye sıralamak istedim.

Daha Fazla
Endüstri 4.0 Çağı Başladı: Yeni Rakipleriniz Robotlar ve Yapay Zeka04Mayıs

Endüstri 4.0 Çağı Başladı: Yeni Rakipleriniz Robotlar ve Yapay Zeka

Bilgi teknolojilerinin gelişimiyle birlikte cihazların ve süreçlerin sürekli birbirine bağlı ve birbirinden haberdar hale gelmesi, yeni bir endüstri çağının başlangıcı olarak tanımlanıyor. Dördüncü endüstri devrimi, kısaca 'Endüstri 4.0' olarak tanımlanan bu dönemde, daha önce hiç karşılaşmadığınız türden rakiplerle mücadele etmeye hazır mısınız?

Daha Fazla
Kurumsal Hafıza Nedir, Nasıl Çalışır?29Şubat

Kurumsal Hafıza Nedir, Nasıl Çalışır?

Kağıttan ekrana doğru hızla dijitalleşen belgeler ve iş süreçleri geleceğin kurumlarını şekillendiriyor. Belge ve süreç yönetimi sistemleri yarının dünyasına ışık tutuyor.

Daha Fazla
Nesnelerin İnternetinin Proje Yönetimine Etkisi08Şubat

Nesnelerin İnternetinin Proje Yönetimine Etkisi

Günümüzde 'Dijitalleşme' ve 'Nesnelerin İnterneti' teknolojilerinin yaygınlaşması şirketlerin büyümesi için önemli rol oynuyor.

Daha Fazla
Sen Oyunlaştır, Acenten Daha Çok Kazansın!29Ocak

Sen Oyunlaştır, Acenten Daha Çok Kazansın!

Özellikle son dönemde artan primler nedeniyle satışları tıkanma noktasına gelen sigorta sektörüne ilaç olacak yeni pazarlama unsuru, oyunlaştırma olarak göze çarpıyor. Sigorta şirketleri oyunlaştırma sayesinde hem günün trendlerine uyuyor hem de acenteleri kanalıyla satışlarını artırıyor.

Daha Fazla
10 Soruda Bulut Planlama ve Bütçeleme Hizmeti26Ekim

10 Soruda Bulut Planlama ve Bütçeleme Hizmeti

Plan ve bütçe süreçlerini bir bulut çözümüyle yönetmek isteyenlerin mutlaka bilmesi gereken 10 maddeyi bu yazıda derledik.

Daha Fazla
Şirketlerde Satışları Artırmak İçin Oyunlaştırma Kullanın16Ekim

Şİrketlerde Satışları Artırmak İçin Oyunlaştırma Kullanın

Aberdeen Group'un yaptığı araştırmaya göre, oyunlaştırma satış performansını %48 ve satışları da %36 artırıyor. Çalışanların işine oyun mantığıyla yaklaşması ve personelin oyuna dahil edilmesi, şirket içi iletişimi güçlendirerek satışlarda istikrarlı artış sağlıyor.

Daha Fazla
Müşteriyi Tanımak 2: 'Biri bizi gözetliyor mu?'13Ekim

Müşteriyi Tanımak 2: 'Biri bizi gözetliyor mu?'

Müşterilerinizin olağan şüphelerini gidermek için yapmanız gerekenler...

Daha Fazla
Markanıza Ortak Lazım (mı?)09Ekim

Markanıza Ortak Lazım (mı?)

Müşteri ile doğru ve kalıcı ilişkiler kurmanın en önemli yollarından bir tanesi sadakat uygulamalarının kullanılması. Günümüzde sık sık karşılaştığımız bu ilişki yönetimini, marka çözümleri ile harmanlayarak müşteri memnuniyetini çok daha verimli hale getirebilir ve satışlarınızı artırabilirsiniz.

Daha Fazla
Müşteriniz Gerçekte Kim?01Ekim

Müşteriniz Gerçekte Kim?

'Benim ne istediğimi anla dedi, gözlerime bak, hareketlerimi incele, zamanın harcama, aynı şeyleri defalarca sorma, ne olur beni yorma, beni tanı artık!'

Daha Fazla
Nesnelerin İnterneti İle Perakende Sektöründe Yenilikçi Çözümler18Eylül

Nesnelerin İnterneti İle Perakende Sektöründe Yenilikçi Çözümler

Nesnelerin İnterneti ile Büyük Veri analizini kolaylaştırarak kampanyalarınızı nasıl optimize edebilirsiniz?

Daha Fazla
Müşteriyi Tanımak 1: Kişisel Deneyimler12Eylül

Müşteriyi Tanımak 1: Kişisel Deneyimler

Onlara değer verdiğinizi göstermenin ilk adımı onları gerçekten iyi tanımak...

Daha Fazla
Perakende Sektörüne Özel 5 IoT Uygulaması28Ağustos

Perakende Sektörüne Özel 5 IoT Uygulaması

Mağazacılıkta IoT uygulamaları harikalar yaratabilir mi? 5 IoT uygulamasını bir araya getirerek mükemmele en yakın iş süreçlerini inceledik.

Daha Fazla
Daha Fazla ATM, Daha Kolay Yönetim12Ağustos

Daha Fazla ATM, Daha Kolay Yönetim

Bankalar hizmet ağlarını geliştirmek için daha düşük maliyetli self-servis çözümlerine yöneliyor. Peki, şehir merkezlerinden en uç noktalara kadar ATM'lerinizi yönetmenin maliyetini nasıl azaltabileceğinizi biliyor musunuz?

Daha Fazla
Beacon Varsa Perakendede Sınır Yok29Temmuz

Beacon Varsa Perakendede Sınır Yok

Müşteriyi veriye, veriyi yeniden müşteriye çeviren Beacon teknolojisiyle tasarlanan perakende uygulamaları sektöre nasıl bir katkı sağlıyor?

Daha Fazla
IT'deki Yeni Akım, Servisler Ekonomisi Olabilir mi?26Temmuz

IT'deki Yeni Akım, Servisler Ekonomisi Olabilir mi?

Günümüz IT dünyasının en çok yatırım yapılan alanları nelerdir diye bir araştırma yapılsa, ilk 5 içinde loT, Big Data ve SaaS'ın yer alması hiçbirimizi şaşırtmaz sanırım.

Daha Fazla
Artık Sizin İçin de E-Fatura Zamanı!06Temmuz

Artık Sizin İçin de E-Fatura Zamanı!

Gelirler İdaresi Başkanlığı 2010 yılı itibariyle kurumlar arası faturalaşma sürecini elektronik ortama taşımak amacıyla e-fatura uygulamasını başlattı.

Daha Fazla
E-Ticaret Sitenizin Satışlarını Müşteri Sadakat Programları İle Artırın01Temmuz

E-Ticaret Sitenizin Satışlarını Müşteri Sadakat Programları İle Artırın

Müşteri deneyiminin önemi e-Ticaret sektöründe hızla artıyor.

Daha Fazla
Nakit Modası Geçiyor: Mobil Ödeme Sistemlerinin Geleceği25Haziran

Nakit Modası Geçiyor: Mobil Ödeme Sistemlerinin Geleceği

ABD ve Danimarka başta olmak üzere birçok ülke artık nakit para kullanımını kaldırmayı planlıyor. Ancak mobil ödeme sistemlerinin yaygınlaştığı günümüzde sadece madeni paranın modası geçmiyor. Akıllı telefonlar ve parmak iziyle kimlik denetimi sistemleri yaygınlaştıkça, nakit para da ortadan kalkacak. Ancak bunun için veri güvenliği sağlamak şart.

Daha Fazla
Hayatta Kalabilmek için Sayısal Dönüşüm (Digital Transformation)01Haziran

Hayatta Kalabilmek için Sayısal Dönüşüm (Digital Transformation)

Önümüzdeki dönemde şirketlerimizin hayatta kalmasını - ve bu şirketlerde hala çalışabilir olmayı - istiyorsak, Sayısal Dönüşümü bilmemiz gerek.

Daha Fazla
Ayrılmaz İkili: 3 Adımda Pazarlama-CRM Entegrasyonu15Mayıs

Ayrılmaz İkili: 3 Adımda Pazarlama-CRM Entegrasyonu

Dijital pazarlamanın bulut bilişimle birleşerek hızla yaygınlaştığı ve LED billboardlarla lokasyon bazlı öneri sistemlerinin PC platformlarını birlikte kullandığı günümüzde 360 derece pazarlama otomasyonu ve CRM platformları ayrılmaz ikili oldu.

Daha Fazla
Dış Kaynak Kullanımı ile 'Managed Services' Arasında Ne Fark var?07Mayıs

Dış Kaynak Kullanımı ile 'Managed Services' Arasında Ne Fark var?

Günümüzde yönetilen hizmetler (managed services) dış kaynak kullanımının ötesine geçerek organizasyonlara bulut bilişimle en esnek çözümleri sunuyor.

Daha Fazla
Dakikada 7.900 dolar nereye gidiyor?05Mayıs

Dakikada 7.900 dolar nereye gidiyor?

Siber Saldırılar şirketlerin dakikada 7.900 dolar zarar etmesine yol açıyor ve bu saldırıları düzenleyen hackerlar özellikle KOBİ'lerin müşteri bilgileriyle online ödeme sistemlerini hedefliyor.

Daha Fazla
Havacılıkta Yeni Dönem: Dijital Kabin Yönetimi17Nisan

Havacılıkta Yeni Dönem: Dijital Kabin Yönetimi

Rekabetçi piyasa koşullarında, küçük kar ooranları ile farklılık yaratmaya çalışan ticari kurumlar için operasyonel maliyetleri düşürmek çok önemli.

Daha Fazla
Apple Pay'den Sonra Android Pay de Geliyor!16Nisan

Apple Pay'den Sonra Android Pay de Geliyor!

Apple'ın 9 Eylül 2014 tarihinde yaptığı Apple Pay lasmanı sonrasında, Google da 2 Mart 2015 tarihinde Barcelona'da yapılan Mobile World Congress'te Android Pay adında yeni bir mobil ödeme sistemi geliştirdiğini doğruladı.

Daha Fazla
Excel'den modern bütçe planlama dönemine geçiş01Nisan

Excel'den modern bütçe planlama dönemine geçiş

Bügüne kadar Excel üzerinde gerçekleştirilen bütçeleme süreçleri Hyperion'un yetenekleriyle hızlanıyor.

Daha Fazla
'E-ticaret siteleri için e-Arşiv ve e-Fatura zorunluluğu'01Nisan

'E-ticaret siteleri için e-Arşiv ve e-Fatura zorunluluğu'

Cirosu 5 milyon TL ve üzerinde olan e-ticaret sitelerine 2015 yılı sonuna kadar e-Arşiv ve e-Fatura uygulamasına geçme zorunluluğu getirildi. Bu zorunluluk, şirketleri, kestikleri her faturanın bir kopyasını 10 boyunca kağıt ortamda saklama zorunluluğundan kurtarıyor. Bu da akıllara, yeni uygulamanın sanal POS (vPOS) ile yapılan tahsilatlardaki süreçleri nasıl etkileyeceği sorusunu getirebilir.

Daha Fazla
Sanal POS ile bayilerden e-tahsilat26Mart

Sanal POS ile bayilerden e-tahsilat

Sanal POS teknolojisi, bayi ağına sahip şirketlerin bayi tahsilatlarını güvenli bir altyapı üzerinden yapmalarına imkan sağlıyor.

Daha Fazla
Agile hakkında her şey...20Şubat

Agile hakkında her şey...

Agile proje yönetimi ve yazılım geliştirme süreçleri nasıl işler? Agile hakkındaki tüm detayları adım adım öğreniyoruz.

Daha Fazla
Sigorta Sektörünün Kanayan Yarası: Sadakatsizlik!22Ocak

Sigorta Sektörünün Kanayan Yarası: Sadakatsizlik!

Günümüzde hemen her sektörde olduğu gibi sigorta şirketinin gündeminde de "müşteri odaklı" olmak kavramı yatıyor. Peki müşteri odaklı nasıl olunur? Bir şirket neleri yaparsa müşteri odaklıyım diyebilir? Aslında olayın temelinde sadık müşteri yaratmak ve onu elde tutmak yatıyor ancak bunları yakalamak sigorta şirketleri için göründüğü kadar kolay değil.

Daha Fazla
Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin12Ocak

Beacon teknolojisi ve proximity marketing ile müşterinin kalbini yerinde fethedin

Yeni müşteri kazanma ve var olan müşterileri elde tutma çalışmalarını bir adım öteye taşıyan kişisel alan pazarlaması da diyebileceğimiz "Proximity Marketing", beacon teknolojisi ile çalışarak müşterilere ulaşmada bize daha etkili bir yol açıyor.

Daha Fazla
Yeni Nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi08Ocak

Yeni Nesil müşteri deneyimi: Omni-channel yaklaşımının sadakat uygulamalarına etkisi

Müşteri ulaştığınız kanalların sayısı arttıkça ve alternatifler çeşitlendikçe, bu kanallar üzerinden sadakat deneyimini de sürdürülebilir kılmak önemli bir konu haline geliyor. Bu yazımızda omnichannel yaklaşımından ve bunun "Customer Engagement" konusunda etkisinden kısaca değinelim istedik.

Daha Fazla
Saha teknisyenlerinin kış aylarında karşılaştığı 3 temel sorun26Aralık

Saha teknisyenlerinin kış aylarında karşılaştığı 3 temel sorun

'Mart kapıdan baktırır, kazma kürek yaktırır' ama Mart'a kadar geçen kış günleri de hiç kolay değildir... Özellikle yılın 365 günü sahada operasyon yürüten işletmerin kış aylarında karşılaştıkları ek zorlukların neler olduğuna ve bunlara yönelik çözüm önerilerine bakmakta yarar var...

Daha Fazla
Saha hizmetlerinin performansı nasıl ölçülebilir?25Aralık

Saha hizmetlerinin performansı nasıl ölçülebilir?

Sahada operasyon yürüten işletmetlerin, performans artışı için aksiyon almadan önce kendilerine sormaları gereken 8 önemli soru...

Daha Fazla
Müşteriyle yakınlaşmada CRM'in ötesi: Customer Engagement19Aralık

Müşteriyle yakınlaşmada CRM'in ötesi: Customer Engagement

Müşterinin ürün ve hizmetlerin şekillenmesinde çok daha fazla söz sahibi olduğu günümüzde, müşterinin kalbini fethetmek için klasik CRM yaklaşımıyla sunulan puan ve ödüller yeterki olmuyor. Bunun bir adım ötesine geçerek, Customer Engagement (müşteri katılımı) ile çift yönlü diyalogla kişiye özel yaklaşımları kurgunlanması gerekiyor.

Daha Fazla
Kapı kolundan, son kullanıcıya: Tasarım19Aralık

Kapı kolundan, son kullanıcıya: Tasarım

İyi tasarım kurallarının bilimsel bir şekilde uygulanmasına kapı kollarından yazılıma kadar günlük yaşantımızın her alanında ihtiyacımız var. İnsan-Bilgisayar iletişimi alanında duayen isim Don Norman'ın düşüncelerinin ışığında iyi tasarımın özelliklerinin neler olması gerektiğini ele alacağız...

Daha Fazla
Akıllı şehirler çağı başlıyor (2)10Kasım

Akıllı şehirler çağı başlıyor (2)

Akıllı şehirler, teknolojiyi 'akıllıca' kullanarak, vatandaşların yaşam standardını yükseltecek akıllı çözümleri hayata geçiriyorlar.

Daha Fazla
Akıllı şehirler çağı başlıyor (1)03Kasım

Akıllı şehirler çağı başlıyor (1)

Her geçen gün daha da büyüyen, karmaşık ve kalabalık hale gelen şehirlerin elektrik, doğal gaz, su, ulaşım ve iletişim şebekelerinin doğru ve etkin yönetimi için bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanan akıllı şebekeler, akıllı çözümlerin tipik örneklerini oluşturuyor. Her alanda akıllı çözümlerin hayata geçirildiği şehirler ise 'Akıllı Şehir' olarak adlandırılıyor...

Daha Fazla
Geleceğin 8 Enerji Trendi31Ekim

Geleceğin 8 Enerji Trendi

Enerjiyi eskisinden çok daha 'iyi anlayan' yeni bir dünyayla tanışmaya hazır mısınız?

Daha Fazla
e-Arşiv Fatura uygulamasına nasıl geçilir?17Eylül

e-Arşiv Fatura uygulamasına nasıl geçilir?

Kağıt faturaları 10 yıl boyunca klasörlerde saklamaktan kurtulmak için e-Arşiv Fatura uygulamasının sağladığı avantajlardan faydalanmaya karar verdiyseniz, vermeniz gereken ikinci karar, "e-Arşiv'e nasıl geçebilirim?" sorusuna vereceğiniz cevap ile ilgili olacak.

Daha Fazla
Faturaları kağıt olarak saklamaktan kurtaran çare: 'e-Arşiv'16Eylül

Faturaları kağıt olarak saklamaktan kurtaran çare: 'e-Arşiv'

İşletmeleri, faturaların ikinci nüshalarını kağıda basılı olarak 10 yıl saklamaktan kurtaran e Arşiv Fatura uygulaması, faturaların ikinci nüshalarının elektronik ortamda saklanabilmesine imkan sağlayarak, işletmelere rahat bir nefes aldırıyor.

Daha Fazla
Çok mobilsiniz ama ne kadar güvendesiniz?05Eylül

Çok mobilsiniz ama ne kadar güvendesiniz?

Sistemlerden ve uygulamalardan kaynaklanan güvenlik açıkları, şirketlerin dijital sinir ağlarında dolaşan en önemli varlık olan bilgiyi tehdit ediyor. Peki ama ortalıkta bunca farklı sistem, uygulama ve standart varken sırtınızı nereye yaslayacağınızı nerden bileceksiniz?

Daha Fazla
BYOD: Çalışanlarınız Kendi Cihazını Seçsin mi Seçmesin mi?05Eylül

BYOD: Çalışanlarınız Kendi Cihazını Seçsin mi Seçmesin mi?

Bring Your Own Device - İşe Kendi Cihazını Getir (BYOD) akımı son birkaç yıldır kurumların gündeminde yer alan konuların başında geliyor. Kullanıcılar bu durumdan memnun olsa da, acaba beraberinde getireceği risklerin farkında mı?

Daha Fazla
Veri Merkezi Taşımasında hayat kurtaran ipuçları22Temmuz

Veri Merkezi Taşımasında hayat kurtaran ipuçları

Planlanmış Veri Merkezi (data center) taşımasında 6 hayati kontrol adımına ve diğer önemli hususlara dikkat etmek gerekiyor.

Daha Fazla
ISO 27000:2014 güncellemesinin getirdiği yenilikler09Haziran

ISO 27000:2014 güncellemesinin getirdiği yenilikler

ISO/IEC 27000 serisi hakkında genel bilgi edinmek ve güncellenen ISO 27000:2014 revizyonu ile standartta yapılan değişikliklerden haberdar olmakta yarar var.

Daha Fazla
Microsoft Dynamics CRM ile dinamik bir işletmeye dönüşün06Haziran

Microsoft Dynamics CRM ile dinamik bir işletmeye dönüşün

Sosyal medyada şikayet eden müşterilerin %20'si ilk bir saat içinde geri dönüş bekliyor. Bunun anlamı şu: Siz bir işletme sahibi olarak müşterinizin ne hissettiğini ya da yaşadığını bilemezken, müşterinizi çoktan rakiplerinize kaptırmış olabilirsiniz.

Daha Fazla
Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 201313Mayıs

Mobil yaşam tarzını benimseyenler için Dynamics CRM 2013

Ofisteyken Microsoft Dynamics CRM'in pazarlama, satış ve müşteri hizmetleri yetenekleri elinizin altında... Peki ya yanınızda sadece bir tablet bilgisayar varken?

Daha Fazla
Büyük veriden önce, 02Mart

Büyük veriden önce, "küçük" verilerinizi değerlendirin

Kurumun, elindeki -küçük ya da büyük- veriyi değerlendirebilmesi için bir kültür değişimine ihtiyaç var.

Daha Fazla
Dijital sinir ağları şehri akıllandırmaya yeter mi?03Şubat

Dijital sinir ağları şehri akıllandırmaya yeter mi?

günümüzde karşı karşıya kaldıkları problemler nedeniyle gelişigüzelliğin, hatta neredeyse kaosun simgesi olarak görülen çağdaş büyük şehirler, teknoloji yardımıyla düzen ve huzur bulabilecek mi?

Daha Fazla
Mindshift29Ocak

Mindshift

"Farklı" olanı bulmanın sırrı... Eski günlerde arkadaş buluşmalarının ve aile toplantılarının en büyük eğlencesi, "board game"lerdi.

Daha Fazla
Endüstriyel internet ile akıllanan nesneler31Aralık

Endüstriyel internet ile akıllanan nesneler

Bilim kurguyu çağrıştıracak senaryolar, internete bağlanarak IQ kazanan nesneler sayesinde gerçeğe dönüşüyor. Cebinizdeki telefondan kemerinizdeki tokaya kadar bu sistemin parçası olmanızı bekleyen birçok fikir havada uçuşuyor.

Daha Fazla
Türk Bilişim Sektörünün - ve Türkiye'nin - Önündeki Fırsat KOBİ'ler10Aralık

Türk Bilişim Sektörünün ve Türkiye'nin Önündeki Fırsat KOBİ'ler

KOBİ'lerde bilişim kullanımını yaygınlaştırabilsek, sadece Bilişim sektörünün on yıllardır beklenen patlamasını gerçekleştirmiş olmayacağız, ülkemizin geleceğe doğru büyük bir atılım yapmasını sağlayacağız.

Daha Fazla
İdeal Programı Kurgulamak15Kasım

İdeal Programı Kurgulamak

100 liralık bir alışverişe karşılık 1 liralık puanı mı tercih edersiniz, yoksa size özel bir kasada öncelikli işlem yapabilmeyi mi?

Daha Fazla
Nane, Limon Kabuğu, Üstüne Biraz da Büyük Veri13Kasım

Nane, Limon Kabuğu, Üstüne Biraz da Büyük Veri

Büyük veri gerçekten hayat kurtarır mı? Verilere doğru şekilde bakabilecek, analiz edebilecek ve küçük ipuçlarını bir araya toplayabilecek bir yöntem geliştirebilseydik; yaşam süremizi değiştirebilir miydik?

Daha Fazla
ISO 27001 standardının 2013 revizyonunda neler değişiyor?11Kasım

ISO 27001 standardının 2013 revizyonunda neler değişiyor?

ISO27001 2013 revizyonu ile neler değişti? Belgelendirme ve belge yenilemesi sürecinde şirketleri neler bekliyor?

Daha Fazla
Kamuda ortak veri merkezine hazır mıyız?08Kasım

Kamuda ortak veri merkezine hazır mıyız?

Türkiye'de kamu hizmetlerinin ortak bir veri merkezinde toplanmasının sağlayacağı faydalarla birlikte risklerin de göz ardı edilmemesi gerekiyor. "Kamu Entegre Veri Merkezi" olası senaryolar neler?

Daha Fazla
350 milyar faturanın kaderi e-fatura ile yeniden yazılıyor08Kasım

350 milyar faturanın kaderi e-fatura ile yeniden yazılıyor

Alternatif elektronik haberleşme yöntemlerinin artık olgun olarak nitelendirilebilecek ölçüde yaygınlaşması, her ay milyonlarca abonesine fatura göndermek zorunda kalan şirketler için yeni bir fırsat yarattı: E-fatura.

Daha Fazla
Kaos yaratan mobil cihaz çeşitliliği...08Kasım

Kaos yaratan mobil cihaz çeşitliliği...

Mobil cihazların yaygınlaşması, büyük bir çeşitliliği de beraberinde getiriyor. Çalışanlar, çalışma ortamında kendilerine dayatılan cihazları değil, kendi tercih ettikleri cihazları kullanmayı talep ediyor. Bu durumu yönetebilmek mümkün mü?

Daha Fazla
Belki bir yazar değilsiniz ama, sizin de yazdıklarınızın peşindeler24Ekim

Belki bir yazar değilsiniz ama, sizin de yazdıklarınızın peşindeler

Klavye... Farkında olmasanız da aslında nice sırlarımızı emanet ettiğimiz vazgeçilmez bir aygıt.

Daha Fazla
416 gündür bir hırsızla yaşıyor olabilirsiniz24Ekim

416 gündür bir hırsızla yaşıyor olabilirsiniz

Kurumların yüzde 94'ü siber saldırıya uğradıklarını bir başkasından duyuyorlar. Siber sistemlerine sızan kişilerin yakalanmadan önce ortalama içerde kalma süresi ise tam 416 gün.

Daha Fazla
Teknolojide gerçek devrim: Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri ve Bulut Bilişimin Kesişimi30Eylül

Teknolojide gerçek devrim: Nesnelerin İnterneti, Büyük Veri ve Bulut Bilişimin Kesişimi

Artık bilgisayardan ne istediğinizi net olarak ortaya koymanız şart değil. Buluttaki uygulamalar, size özel bilgileri büyük veriden damıtılmış akılla şekillendiriyor, sizin bir şey yapmanıza gerek olmadan proaktif olarak aksiyon alıyor.

Daha Fazla
İK teknolojilerinde 5 trend, 3 aksiyon26Eylül

İK teknolojilerinde 5 trend, 3 aksiyon

Kurumun sağlıklı bir şekilde işleyebilmesi için çok büyük önem taşımasına rağmen, zamana zaman İK, özellikle teknoloji yatırımları açısından hak ettiği ilgiyi göremeyebiliyor. Oysa İnsan Kaynaklarında doğru bir strateji belirleyerek yenilikçi teknolojilerden yararlanmak, kurumun toplam performansını hızla yukarı çekebilir.

Daha Fazla
Zamanla Rekabet İçin Mobilite19Eylül

Zamanla Rekabet İçin Mobilite

Cep telefonunuz paranın bile yerini aldı. Hala işinizi değiştiremeyeceğini mi düşünüyorsunuz?

Daha Fazla
Büyük Veri, Büyük Sırlar, Büyük Fırsatlar19Eylül

Büyük Veri, Büyük Sırlar, Büyük Fırsatlar

Tarihin başlangıcından 2003 yılına kadar ürettiğimiz miktarda veriyi, artık yalnızca 2 günde üretiyoruz.

Daha Fazla
Dış Kaynak Sayesinde Gücünüzü Katlayın19Eylül

Dış Kaynak Sayesinde Gücünüzü Katlayın

Başarılı olmak için farklı uzmanlıklara ihtiyaç duyduğumuz günümüzde, dış kaynak hizmetleri kurumlar için vazgeçilmeze dönüşüyor.

Daha Fazla
Maliyetlerinizi hafifletmek için 'Bulut Bilişim'19Eylül

Maliyetlerinizi hafifletmek için 'Bulut Bilişim'

Bulut Bilişim, işletmelerin çağdaş gereksinimlere daha hızlı uyum sağlayabilmesi ve maliyetlerini hafifletmesi adına büyük fırsat getiriyor.

Daha Fazla
Aramızdaki Mesafe: En fazla 6 Kişi10Eylül

Aramızdaki Mesafe: En fazla 6 Kişi.

LinkedIn’de herhangi bir kişinin, kaçıncı derece uzağınızda olduğunuz bilgisini elde edebiliyorsunuz. Hiç tanımadığınız biriyle bağlantı kurmanız gerektiğinde o kişiyle aranızda genelde kaç kişi oluyor?

Daha Fazla
Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Bulut Bilişim08Eylül

Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Bulut Bilişim

Kış aylarında doğalgazı kesilen Ukrayna durumuna düşmemek, kritik bilgilerin mahremiyetini riske atmamak için, Türkiye’nin Bulut Bilişimin etkilerini çok iyi düşünmesi ve özellikle veri merkezlerine ilişkin stratejisini bir an önce oluşturması gerekli.

Daha Fazla
Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Büyük Veri11Ağustos

Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Büyük Veri

Büyük Verinin doğru kullanımının yarattığı rekabet avantajı o denli büyük ki, herhangi bir sektördeki oyunculardan biri elindeki verilerin değerini ortaya çıkarmaya başladığında, diğer oyuncuların takip etmek zorunda kalacakları kesin. Erken davranan, oyunun kurallarını değiştirecek.

Daha Fazla
Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Nesnelerin İnterneti27Temmuz

Teknolojide Yeniden Devrim Zamanı: Nesnelerin İnterneti

Nesnelerin interneti, yaşantımıza girmeye hazırlanıyor. Fiziksel dünyadaki pek çok olguyu, hava sıcaklığı ve nemi, tansiyon ve kalp atışını, bir sokaktan geçen otomobillerin sayısını basit algılayıcılar ile ölçmek, sayısallaştırmak ve ölçümleri bilgisayarlara aktarmak artık mümkün.

Daha Fazla
Elinizde Tuttuğunuz Veriyi Bir De Gözünüzle Görün23Temmuz

Elinizde Tuttuğunuz Veriyi Bir De Gözünüzle Görün

Sayfalar süren raporlar yerine bazen tek bir görüntü, farklı alanlardaki potansiyellerin keşfedilebilmesi için çok daha etkili olabiliyor.

Daha Fazla
Enerji Sektöründe Bilgi Güvenliği Tebliği23Temmuz

Enerji Sektöründe Bilgi Güvenliği Tebliği

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu (EPDK), enerji sektöründe bilişim güvenliğinin sağlanmasına yönelik bir tebliğ yayınlamaya hazırlanıyor.

Daha Fazla
E-Fatura Bu Kışa Yetişir Mi?18Temmuz

E-Fatura Bu Kışa Yetişir Mi?

Kurumların Gelir İdaresi Başkanlığına başvurmaları için iki aydan daha kısa bir süre kaldı. Cevap bekleyen sorular ve geçişin oluşturabileceği riskler…

Daha Fazla
Limited ve Anonim Şirketleri Ekim 2013'e Kadar Sitelerini Güncellemek Zorunda…15Temmuz

Limited ve Anonim Şirketleri Ekim 2013'e Kadar Sitelerini Güncellemek Zorunda…

Şirketler Ekim 2013’e kadar mali bilgilerini web sitelerine eklemek zorunda. Hala sitesi olmayan denetime tabi şirketler ise Ekim 2013’e kadar standartlara uygun şekilde web sitelerini hayata geçirmekle yükümlü…

Daha Fazla
Yetenekler Çağı12Temmuz

Yetenekler Çağı

İçinde bulunduğumuz çağı yetenekler çağı olarak nitelendirmek doğru olur.

Daha Fazla
CRM Raporları Müşteri Beklentilerini Anlatır Mı?12Temmuz

CRM Raporları Müşteri Beklentilerini Anlatır Mı?

'' İnsanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim.'' sözünü kuşkusuz bilmeyen yok. Peki bu sözüyle Robert Bosch'u, müşteri sadakati kavramının yaratıcılarından biri ilan edebilir miyiz? Şöyle okursak, evet:''Devamlı para kazanmak için güveni mutlaka elde tutmak gerekir.''

Daha Fazla
Bankaların Apple'dan Alması Gereken Önemli Ders07Temmuz

Bankaların Apple'dan Alması Gereken Önemli Ders

Bankacılık sisteminin Apple'ın başarılı omnichannel sisteminden ilham alarak yeniden yapılanması ve daha yüksek müşteri sadakati sağlamasının zamanı geliyor.

Daha Fazla
Ver(g)i  Madenciliği26Haziran

Ver(g)i Madenciliği

Sosyal ağlar firmalar için adeta bir derya. Bu deryada aradığınızı bulabilmeniz için önce aramayı bilmeniz gerekiyor.

Daha Fazla
Hızlı Balık, Hızlı Veri...25Haziran

Hızlı Balık, Hızlı Veri...

Günümüzde büyük balık küçük balığı yutmuyor. Artık hızlı olan kazanıyor.

Daha Fazla
Bu Dönüşümden 'Dönüş' Yok: E-Fatura19Haziran

Bu Dönüşümden 'Dönüş' Yok: E-Fatura

e-Fatura sisteminin başarılı olması, devletin ilgili kurumları için olduğu kadar, vergi mükellefleri ve bu piyasayı donatacak çözüm sağlayıcılar için de çok önemli... Dönüşü olmayan bir dönüşüme çok az kaldı.

Daha Fazla
Sikkeden NFC'ye...25Mayıs

Sikkeden NFC'ye...

Kurumsal entegrasyon çözümleri sunan firmaların 2013 ajandalarında NFC ön sıralarda yer alıyor...

Daha Fazla
Modern Zamanlar23Mayıs

Modern Zamanlar

Şirketlerin en değerli varlıkları, sahip oldukları bilgi birikimleri ve bu birikimlerle hizmet veren çalışanları...

Daha Fazla
Zeki Ama Analitik Değil23Mayıs

Zeki Ama Analitik Değil

Analitik bir kişiyle mi çalışmak istersiniz yoksa zeki bir kişiyle mi? Bu sorunun kesin bir cevabını vermek güç...

Daha Fazla
Büyük Veri Ve Büyüyen İhtiyaçlar09Mayıs

Büyük Veri Ve Büyüyen İhtiyaçlar

Büyük Veri sadece fütüristik bir yaklaşım veya büyük şirketler için tercih edilen bir yaklaşım biçimi değil...

Daha Fazla
Bilgi Güvenliği: Rekabetin Yeni Boyutu17Nisan

Bilgi Güvenliği: Rekabetin Yeni Boyutu

Bilgiye erişimde sınırların silikleştiği bir dünyada bilgi güvenliği nasıl sağlanır?

Daha Fazla
E-Yaşama Geçiş, E-Devlet ve Rakamlar16Nisan

E-Yaşama Geçiş, E-Devlet Ve Rakamlar

Yükselen bir ekonomi olan Türkiye'nin büyüme trendine uyum sağlayacağından kuşku yok.

Daha Fazla
Müşteri Sadakati Yönetiminde Trendler15Nisan

Müşteri Sadakati Yönetiminde Trendler

Müşteri sadakati değişken bir gündeme sahip ve birçok bileşenden oluşan bu kavram her geçen gün farklı bir anlam taşıyor.

Daha Fazla
Müşteri Sadakatini Sağlamanın 7 Yolu14Nisan

Müşteri Sadakatini Sağlamanın 7 Yolu

Tüm müşteriler sadakat gösterir, siz beklentileri doğru kavradığınız sürece...

Daha Fazla
Müşteri Sadakatı 2.014Nisan

Müşteri Sadakatı 2.0

Müşteriyi gözünden tanıma dönemi bitti. Şimdi verileri doğru okuma zamanı...

Daha Fazla
Yeterince Hafif Misiniz?13Nisan

Yeterince Hafif Misiniz?

Kurumların devasa sunucu odaları, 15-20 yıl öncesi için gelişmişlik ifadesi sayılabiliyordu. Ancak bugün kurumsal bir kambur niteliği taşıyor.

Daha Fazla
E-Devlet Yaygınlaşmaya Hazır13Mart

E-Devlet Yaygınlaşmaya Hazır

E-Devlet'in yaygınlaşması, ancak kamu görevlilerinin ve vatandaşların bu dönüşümün birer paydaşı olacağı interaktif bir mimariyle mümkün.

Daha Fazla
'Girişimciler için teşvikler - 2: Döviz kazandırıcı hizmetler için destek'24Kasım

'Girişimciler için teşvikler - 2: Döviz kazandırıcı hizmetler için destek'

'Döviz Kazandırıcı Hizmetlerin Desteklenmesi Hakkında Tebliğ' yayınlandı.

Daha Fazla