Projede neler yapıldı?
AXA SİGORTA’dan gelen talepler doğrultusunda raporlar oluşturuldu ve mevcut arayüz de daha kolay kullanılabilir hale getirildi. Servis Masası süreçleri ise daha kolay ve etkin bir şekilde ölçülebilir konuma getirildi. Ek olarak, oluşturulan altyapı ile de şirket içi kullanımı geliştirilebilir şekilde kurulum yapıldı. Yardım Masası hizmetlerinin verimli bir şekilde yönetilebilir hale getirildiği projede, süreçlerin kolaylıkla raporlaması da sağlandı.
Projede İnnova’nın Teknoloji Çözümleri ekibinden toplamda 5 kişi görev aldı. HPE Service Manager ile Çağrı Yönetimi şirket içi kullanıcılara açılabilir olarak uyarlama sağlandı ve proje hedeflendiği üzere iki ay gibi bir sürede de başarıyla sonuçlandırıldı.
İnnova ile gerçekleştirdikleri ilk proje hakkında değerlendirmelerde bulunan AXA SİGORTA Sistem ve Network Yönetimi Departman Müdürü Fatma Sarp, “HPE servis yönetimi projemizi İnnova tecrübesi ile sorun yaşamadan ve kısa sürede entegre ettik. Ürünün kurulumu esnasında süreçler ile ilgili yol göstermeleri ve sonrasında verilen destek, bize İnnova'yı tercih etmemizin ne kadar doğru olduğunu gösterdi. Aynı zamanda kullanıcı memnuniyetimizi yükseltip esnek raporlar sayesinde performans ölçümlerimizi daha kolay yapar duruma geldik” dedi.
''HPE Service Manager ürününün teknik artıları yanında İnnova gibi tecrübeli, büyük bir entegratörün Türkiye'deki desteği ile iki ay gibi bir sürede başarılı bir proje gerçekleştirdik.''
Yaşar Geren
AXA SİGORTA
Sistem ve Network Yöneticisi
İşleri kolaylaştıran özellikler
HPE Service Manager ile işlerinin önemli derecede kolaylaştığına değinen AXA SİGORTA Sistem ve Network Yöneticisi Yaşar Geren, “HPE Service Manager’in çağrı yönetim ekranı gerçekten kullanıcı dostu ve basit bir ara yüz sunuyor. Bu da bizim için sağladığı kolaylıklardan en önemlisi. Tercihimizi etkileyen bir diğer nokta ise detaylı raporlar alabilmemiz. Diğer yandan, kullanıcılarımıza verdiğimiz yardım masası hizmetinin kalitesini ölçebilmek ve burada destek veren operatörlerin performanslarını görebilmek de bizim için büyük önem taşıyor. ITSM tarafında aldığımız raporlar ile bunu sağlayabiliyoruz. Ayrıca çağrılar ile ilgili son kullanıcıya anket sunularak görüşlerinin alınması da ekstra iyi bir özellik olduğunu düşünüyoruz” dedi.
Neden İnnova’yı tercih ettiler?
İnnova’nın bu projede tecrübesi ile kendilerine en büyük faydayı sağladığını kaydeden Yaşar Geren, sözlerini şu şekilde bitirdi: “Projede kurulum ve entegrasyon neredeyse sıfır sorun ile ve gerçekten kısa süre zarfında gerçekleştirildi. Devamında bütün destek taleplerimize de en kısa sürede ve doğrudan çözüm ile dönüş sağladılar ve sağlamaya devam ediyorlar. İnnova zaten bilinen ve güçlü bir entegratör. HPE Service Manager ürünü için kiminle çalışabiliriz diye araştırdığımızda da İnnova sonucuna vardık. Ayrıca İnnova ile farklı bir proje daha gerçekleştiriyoruz. Buradaki tecrübelerimizden de İnnova’yı tanımamız karar vermemizi kolaylaştırdı.”