HERMES

HERMES; talep ve arıza  süreçlerinin tek bir noktadan takip edilebilmesini sağlayan web tabanlı bir çözümdür. HERMES, güçlü envanter yönetimi ve SLA yapısı ile servis yönetimi kapsamında kurumsal hafıza oluşturur.

Firmalar sağladıkları hizmet sonrası oluşabilecek arıza, talep yönetimi, destek, değişiklik taleplerini tek bir noktadan takip edebilmeli ve önemli içgörüler içeren raporlarla işlerini iyileştirebilmelidir. HERMES tüm bu işlemlerin yapılabilmesini ve SLA süreçlerinin en verimli şekilde yönetilebilmesini sağlayan web tabanlı bir üründür.

HERMES’in rol bazlı onay mekanizması, arızaların tüm paydaşlar tarafından takip edilmesini ve yönetilebilmesini sağlar. Arızalarla ilgili SLA süreçleri HERMES üzerinden takip edilebilir. Detaylı SLA raporları sayesinde bir arızaya ait tüm SLA bilgilerine erişmek hiç olmadığı kadar kolay hale gelir.

HERMES’in süreç tabanlı iş akışı yaklaşımıyla arıza ya da talep yönetimini özelleştirebilirsiniz. Talep veya arıza bildirimlerinin hangi ekiplere gideceği, kimler tarafından onaylanacağı, SLA bilgileri ve benzer ilgili süreçleri kurgulayabilirsiniz. HERMES’in kullanıcı bazlı akış kontrolü, süreç ve sayfa erişimlerinin denetlenmesini ve yönetilmesini de mümkün kılar. 

 


HERMES Yetenekleri
 

  • Konfigürasyon Yönetimi
  • Sistem Yönetimi
  • Organizasyon Yönetimi
  • Varlık Yönetimi
  • Kontrol Paneli
  • Arıza Süreç Yönetimi
  • Hizmet Talepleri
  • Raporlamalar

 


Faydalar
 

  • HERMES envanter, arıza, talep süreçlerinin tek bir noktadan takip edilmesini ve kurumsal hafıza oluşturulmasını sağlar.
  • HERMES akıllı dashboard ekranı sayesinde arıza ve hizmet taleplerinin durumuna, özet bilgilere grafikler üzerinden kolay erişim sağlar.
  • Geçmişe dönük ve anlık verilerle tutulan raporlar düzenli periyotlarda e-posta aracılığıyla ilgili profesyonellere iletilir. 
  • Rol bazlı onay mekanizması sayesinde arızalar yetkili tüm paydaşlar tarafından takip edilebilir ve yönetilebilir.
  • Arızalarla ilgili SLA süreleri ve yükümlülükler HERMES üzerinden takip edilebilir. Detaylı SLA raporları bir arızaya ait tüm SLA detaylarını kolayca erişilebilir hale getirir. 
  • Süreçler ile ilgili paydaşların aksiyonlarına göre hakkediş tutarlarını hesaplar.
  • Responsive yapısı ile telefon, tablet ve bilgisayarlarda rahatça kullanılabilir. 
  • Veri tabanı bağımsızdır. 
  • Detaylı loglama ile geriye yönelik tarihçe sunar.
  • API ve Web Service gibi üst seviye protokolleri destekleyerek geliştirme, konfigürasyon ve diğer sistemler ile kolay entegrasyon sağlanmasına  olanak tanır.

 


Özellikler
 

 Konfigürasyon Yönetimi:
İş akışı süreçleri kayıt bazlı yürütülür. Her vaka kaydı kendine özel kurgular ile sürece dökülür ve vaka yaşam döngüsü buna uygun olarak adım adım ilerler. Yeni bir vaka kaydı oluşturulduğunda ilgili ekipler, SLA yükümlülüğü ve onay süreçleri tanımlanan akışlara göre belirlenir. 
 

 Sistem Yönetimi:
Hermes, Sistem yönetimi modülü altında kullanıcı, rol, sistem günlükleri ve duyuruların yönetilmesini sağlar. Kullanıcı giriş günlükleri, sayfa erişimleri, olay logları, e-posta gönderimleri, hata görüntülenmeleri gibi admin kullanıcıyı bilgilendirici kayıtlara erişim sağlar.

 Organizasyon Yönetimi:
HERMES işletmelerin mevcut organizasyon yapılarının sisteme tanımlanmasını sağlayarak, yeni vakaların iletilmesi gereken kullanıcı ve takımların, söz konusu olayla ilgili aksiyon veya onay alınması gereken kişilerin kolaylıkla tanımlanmasını sağlar.

 Varlık Yönetimi:
HERMES varlık yönetimi modülü sorumlu olduğu varlıkların kaydını tutarak raporlamayı kolaylaştırır. Bir vaka kaydı ilgili paydaşlara iletilirken, varlık yönetiminde ona dair tutulan tüm bilgiler de paylaşılır.

 Kontrol Paneli
Kontrol Paneli kullanıcıların oluşturmuş oldukları tüm kayıtların bilgilerini dashboard üzerinden gösterir ve farkındalık sağlar.

 Arıza, Hizmet ve Değişiklik Süreci:
HERMES tüm arıza, hizmet ve değişiklik süreçlerinin uçtan uca takip edilmesini mümkün kılar. HERMES üzerinde oluşturulan kayıtlar, rol bazlı işleyiş sayesinde istenilen kişilerin takibine açılabilir. Kayıt türü ve tipine göre tanımlı SLA bilgileri ve kayıtları içeren detaylı SLA raporları alınabilmesini sağlar. 

 Sistem Altyapısı:
API ve Web Service gibi üst seviye protokolleri destekleyen HERMES üzerinde geliştirme ve konfigürasyon çalışmaları yapılabilir. HERMES veritabanı ve işletim sistemi fark etmeksizin tüm sistemlerle birlikte kullanılabilir.
 

 Raporlamalar:
Hermes üzerinden standart servis masası, arıza, talep, SLA, hakkediş raporlarına erişilebilir. Süreç özel raporlar çalışılabilir. Tüm raporlar excel ile dışarı alınabilir.

 


Referanslar
 

Halihazırda Türkiye Cumhuriyeti Gençlik ve Spor Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, Kültür ve Turizm Bakanlığı ve telekom sektörü tarafından tercih edilen HERMES, cihazlar ve devrelerle ilgili oluşan arıza, destek ve değişiklik taleplerini tek bir merkezde toplamakta ve paydaşlara aktarmaktadır. 

 

contact
Bize Ulaşın
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun ürün ve çözümlerimiz hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun.
Sözleşmeyi, KVKK aydınlatma metnini ve iletişim formu sürecine ilişkin aydınlatma metnini okudum kabul ediyorum. İnnova’nın sunacağı fırsat ve avantajlardan haberdar olmak amacıyla, paylaştığım iletişim bilgilerinin (e-mail adresi ve telefon) pazarlama iletişimi amaçlı kullanılmasına onay veriyorum.(*)
Bize Ulaşın