Merkezi Arıza Yönetim Sistemi: MARS

Tüm sektörler için müşteri memnuniyeti odaklı arıza yönetim sistemi

mars

İnnova’nın yerli ve milli merkezi arıza yönetim sistemi MARS, müşterilerine hizmet sunan tüm kurumların; müşteri ve servis arızalarını daha etkili yönetmelerine imkan tanıyan gelişmiş kabiliyetler sunuyor. MARS sayesinde kurumlar müşterileri etkileyen sorunlara daha hızlı müdahale edip, müşterilerini hızla konuyla ilgili bilgilendiriyor ve bunların sonucunda müşteri deneyimini kötü etkileyebilecek sorunları asgari düzeye indirgiyor.

Gelişmiş kabiliyetleriyle yalnızca bir sektör için değil, telekomünikasyondan enerjiye, içerik yayıncılığından tüketici elektroniğine, yerel yönetimlerden yardım kuruluşlarına kadar bir altyapı üzerinden sunduğu hizmetin arızalarına kurum hizmet seviye süresi taahhütlerine uygun şekilde müdahale etmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek isteyen tüm kuruluşlar için kritik faydalar sağlıyor.

Faydalar:

  • Tek bir noktadan uçtan uca şikayet, arıza ve problem yönetimi sağlamak,
  • Zamandan ve iş gücünden tasarruf etmek,
  • Artan müşteri memnuniyeti,
  • Arıza sürecinin her aşamasında bildirim yönetimi,
  • Daha doğru kararlar için özelleştirilebilir detay ve sıklıkta raporlar almak,
  • Yeni istek ve güncellemelerin hızla otomasyona adapte edilebilmesi.
mars

Gelişmiş Özellikleriyle İnnova MARS

İnnova MARS, sahip olduğu gelişmiş özelliklerle kurumunuzun dünya standartlarında arıza yönetimi gerçekleştirmenizi ve müşterilerinizin memnuniyetinin artmasını sağlıyor.

İzleme ve Yönetim Arıza süreçlerinde kritik aşamalarda kullanıcılara etkin bildirim ve eskalasyon kabiliyeti sunuyor.

mars
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr