27 Nis 2011
Programın ilk sürümünde Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Projesi içerisinde Temas ve Şikayet Yönetimi modülleri , Servis ve Kaynak Yönetimi (SRM) Projesi içerisinde TTVPN İş Emri Otomasyonu, Envanter Yönetimi geliştirildi. Sürüm 1 kapsamında 23 sistem arasında entegrasyon sağlanırken, geliştirilen ürünler toplam 6900 Türk Telekom ve Türk Telekom bayi çalışanı tarafından kullanılmaya başlandı. Program1 kapsamında İnnova, 40’ı aşkın deneyimli çalışanı ile Teslimat Yönetimi, Tasarım Otoritesi, Entegrasyon, Veri Aktarımı, Kontrat Yönetimi, CRM İş Ekibi Desteği, SRM Teknik Ekip Desteği gibi 10’dan fazla alanda uçtan uca servis sağladı.
İlgili Postlar
İnnova Zirvedeki Yerini Korudu
22 Oca 2024
Haberler