Odeabank şubeleri İnnova çözümleri ile teknoloji üssüne dönüşüyor

Odeabank şubeleri İnnova çözümleri ile teknoloji üssüne dönüşüyor

30 Nis 2013

Kişiye özel bankacılık hizmeti sunan Odeabank, şubelerini, müşterilerini ayrıcalıklı hissettirecek yeni nesil teknolojilerle donatmaya devam ediyor. İnnova Bilişim Çözümleri'nden yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri alan Odeabank'ın şubeleri, dokunmatik bilgi ekranları, Self servis kioskları ve her biri konumuna göre farklı amaçlara hizmet eden Digital Signage ürünleri ile adeta teknoloji üssü gibi hizmet veriyor.

 

"Geleceğin bankasını kurduk..."

Düzenlenen basın buluşmasında konuşan Odeabank Direkt Bankacılık, İşlem Bankacılığı ve İş Çözümleri'nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcı Tayfun Küçük, İnnova ile yaptıkları işbirliğinden büyük memnuniyet duyduklarını dile getirerek "Odeabank olarak biz, düne ait bankacılık anlayışını bırakıp, geleceğin bankasını kurduk. Bu yolda şubelerimizi ve dağıtım kanallarımızı, müşterilerimizin memnuniyetine hizmet edecek üstün teknolojik alt yapı ile donattık. Kullandığımız entegre sistemler, dokunmatik ekranlar ve kablosuz altyapıya sahip son teknolojik iş alanlarıyla müşterilerimize ve çalışanlarımıza kendilerini özel hissettirecek koşulları sağladık. Odeabank müşterisi olunduğu anda sahip olunabilecek banka kartı ile kullanabilecek İnternet Bankacılığı, tümü -dokunmatik ve TL-USD-EUR para yatırma ve çekme imkanı sunan ATM'ler ve iletişim merkezi üzerinden görüntülü konuşma hizmetine kadar teknolojinin son gelişmelerini ürün ve hizmetlerimizde kullanıyoruz. Müşterilerimizi çağdaş, ileri teknoloji bankacılık sistemleriyle tanıştırmaya devam edeceğiz" dedi.

 

"İnnova çözümler bütünü" ilk kez Odeabank'ta

Odeabank şubeleri için İnnova tarafından gerçekleştirilen projede, donanım ve yazılım tarafında güçlü bileşenler içeren bir çözümler bütünü hayata geçirildi. Bankanın tüm şubelerine yerleştirilen çok sayıda ekran, müşterilere ürün ve hizmetleri ile ilgili bilgi akışı sağlıyor. Bazı ekranlar ise interaktif uygulamalar için hazırlanan, dokunmatik özellikleriyle şubenin vitrinlerini renklendiriyor. Dokunmatik ekranlarda bulunan kredi ve mevduat hesaplama araçları sayesinde müşteriler, mesai saatleri dışında daürünlerimiz konusunda detaylı bilgi alabiliyor, hesaplama yapabiliyor.

Odeabank şubeleri aynı zamanda çevreci yaklaşımıyla da rakiplerinden sıyrılıyor. Ülkemizde, bugüne kadar hiçbir bankanın sunmadığı bir uygulama olan 'Zorunlu Evrak Ekranı' ile Odeabank şubelerde kâğıt tüketimini azaltmayı hedefliyor. Bankanın sıramatik sistemi ile yapılan entegrasyon sayesinde, Digital Signage ekranlarında müşteriler, sıraları geldiğinde yönelmeleri gereken gişe bilgisini görebiliyor. Yine bu sayede, CNBC-e’den güncel haberler ve ekonomi bilgileri ekranlara yansıyor. Ayrıca bu ekranlar Odeabank'ın kapalı devre yayınlarının gösterimi için de kullanılıyor.

 

Çağrı merkeziyle görüntülü görüşme

İnnova Bilişim Çözümleri işbirliği ile Odeabank müşterileri, şubelerde bulunan self servis kiosklar aracılığıyla - 444 8 444 İletişim merkeziyle doğrudan iletişim kurarak görüntülü görüşme yapabiliyor. - Tüm Odeabank şubelerinde bulunan Self servis kioskları ayrıca tüm internet bankacılığı işlevini şube içerisine taşıyor. Bu sistemle, müşteriler zaman kaybetmeden bankacılık işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar.

Odeabank, şube içerisinde misafir edilen müşteriler için de üstün bankacılık deneyimi sağlıyor. 40 inç büyüklüğündeki dokunmatik masalar da şubelerdeki diğer dokunmatik ekranların tüm işlevlerini yerine getirebiliyor. Yine şubelerde bulunan tabletler üzerinde ise tüm kredi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirilebiliyor.

Odeabank şubelerini teknoloji üssüne dönüştüren proje hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayın.

İlgili Postlar

bilisim500

Bilişim 500 Araştırması'nda ERP Yazılımı Kategori Birincisiyiz!

21 Ağu 2024

Haberler
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr