17 Oca 2012
Yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere firmalara uçtan uca bilişim çözümleri sunan İnnova, Türkiye çapında genişlettiği organizasyonu ile saha destek hizmetlerini güçlendirmeye devam ediyor. Bu misyon doğrultusunda ofis sayısını 12’ye çıkaran İnnova, ikisi İstanbul’da olmak üzere, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Erzurum illerinin yanı sıra önümüzdeki dönemde Diyarbakır, Kayseri, Trabzon, Samsun ve Bursa illeri üzerinden de saha destek hizmetleri sağlayacak.
Hizmet kalitesi ISO20000 sertifikası ile belgeli
Servis yönetimini dünya standartlarında bir süreç ve ekiple sürdüren İnnova, hizmet kalitesini ISO 20000 sertifikası ile de taçlandırıyor. Müşteri odaklı hizmet felsefesi ile İnnova, uçtan uca çözüm felsefesi gereğince, hizmet verdiği kuruluşların tüm bakım hizmetlerinde tam donanımlı ve güvenilir bir iş ortağı olmak için operasyonlarını güçlendirmeye devam ediyor. Aynı zamanda ISO20000 standartları gereğince İnnova, Hizmet Seviyesi Anlaşmalarında (SLAs) tanımlı koşulların tam olarak yerine getirilip getirilmediğini, anlaşmanın aktif olmasıyla başlayan ve sürekliliğinin sağlanması sürecine kadar tüm aşamaları kayıt altında tutarak, hizmet kalitesini ve maliyetleri kontrol altında tutan gelişmiş bir yapı sunuyor. İleri düzey kontrol ve denetim araçları ve yazılımları sayesinde, hizmet seviyesi koşullarını riske atabilecek tüm unsurlar önceden tespit edilerek, erken uyarı sistemi sayesinde hızlı şekilde önlemler alınabiliyor ve süreç raporlanabiliyor.
İlgili Postlar
İnnova Zirvedeki Yerini Korudu
22 Oca 2024
Haberler