İnnova’nın Arena Çözümü %100 Yerlilik Onayı Aldı
19 Eki 2018
İnnova, %100 yerli kaynaklar kullanarak geliştirdiği çözümler ve ürünlerle güçlenmeye devam ediyor. İnnova’nın farklı sektörlerde yer alan kurumların saha hizmetlerini etkili bir şekilde yönetmelerini sağlayan Arena çözümü, İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından ‘Yerli Malı Belgesi’ almaya hak kazandı.
İnnova’nın, saha hizmetlerinin etkili bir şekilde yönetilebilmesi için geliştirdiği Arena çözümü, İstanbul Sanayi Odası’ndan (İSO) ‘Yerli Malı Belgesi’ aldı. Yenilikçi özellikleriyle saha operasyonlarında verimlilik kazanılmasını sağlayan Arena, %100 yerli katkı oranıyla Türkiye’de yalnızca sanayi odaları tarafından onaylanan ve yerlilik katkı durumuna göre tescillenen markalara verilen ‘Yerli Malı Belgesi’ne layık görüldü.
İnnova Arena, geniş bir coğrafyaya dağılarak hizmet veren saha ekiplerini, mobil uygulama desteği sayesinde anlık takip edilmesine ve merkezi bir yönetime olanak sağlıyor. İş emirlerini, farklı algoritmalar kullanarak yetkinlik, yakınlık, iş ajandası gibi çok sayıda değişkene göre değerlendirerek; gerekli kaynağın, gereken zamanda, belirtilen yerde olmasını otomatik olarak sağlıyor. Bu yetenekleri ile abonelere saat bazında kurulum veya onarım randevuları verilebilmesine imkân yaratıyor.
İnnova’nın Arena çözümü, enerji sektörüne önemli avantajlar sağlıyor
2012 yılından bu yana Türk Telekom'un 81 ildeki saha ekipleri tarafından kullanılmakta olan Arena, günümüzde aylık 3,5 Milyon'un üzerinde iş emrini sorunsuz şekilde yönetebiliyor. Kurumsal sistemler ile kolay entegre olabilmesi, esnek kural motoru ile farklı ihtiyaçlara hızlı yanıt verebilmesi ve güncel mobil teknolojilerin avantajlarını kullanabilmesi sayesinde de yaklaşık 14bin kullanıcısının hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor.
Arena, telekomünikasyon sektörüne ek olarak; elektrik ve doğalgaz başta olmak üzere enerji dağıtım sektöründe de saha servis yönetimine yenilikçi bir çözüm getiriyor. Yüzde 100 yerlilik esasıyla tescillenen Arena çözümü sayesinde periyodik bakım, arıza giderme, bağlantı işlemleri, acil durum gibi operasyonların süreleri en aza indirilirken hizmet kalitesi artırılıyor.
İlgili Postlar
İnnova Zirvedeki Yerini Korudu
22 Oca 2024
Haberler