11 May 2011
Yazılım, donanım ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere, firmalara uçtan uca bilişim çözümleri sunan İnnova’nın bu çözümü, teknoloji perakendeciliği sektörünün önemli bir dinamiğini oluşturan özel günlere yönelik kampanyaları kolaylaştırırken sadakat programlarını Teknosa Kart’tan cep telefonuna taşımak gibi önemli bir dönüşümün de zeminini sağlıyor.
1,7 milyon müşteriye kişiselleştirilmiş hizmetler
Toplam 100 bin metrekarenin üzerinde satış alanına sahip olan Teknosa, İnnova ile yürütülen Müşteri İlişkileri Yönetimi projesi çerçevesinde mağazalarının yanı sıra e-posta, kısa mesaj, çağrı merkezi ve Teknosa.com gibi farklı kanallar üzerinden iletişim kurduğu müşterilerinin bütün bu kanallardan gelen bilgililerini tekilleştirildi. Bu sayede yeni sisteme 1,7 milyon Teknosa müşterisinin bilgisinin girişi yapıldı. Teknosa artık bu müşterilerine farklı kanallardan entegre biçimde kişiselleştirilmiş hizmetler sunabiliyor.
Teknosa Kart’a cep telefonu desteği
Teknosa Kart sahiplerini cep telefonu numaralarından tanıyabilecek şekilde kurgulanan yeni sistem sayesinde müşteri, kartı yanında olmasa bile cep telefonu numarasını söyleyerek kendisine sunulan avantajlardan faydalanabiliyor. Bu yenilik ile birlikte Teknosa Kart ile alışveriş yapan müşterilerin oranı yüzde 30’un üzerine çıktı.
Yeni nesil şikayet ve talep yönetimi
Yeni nesil şikayet ve talep yönetimi müşterilerin farklı kanallardan Teknosa’ya ilettiği talep ve şikayetlerini müşteriye özel kayıtlarda tutmaya olanak sağlıyor. Bu sayede müşterilerinin talepleriyle daha yakından ilgilenme imkanını elde eden Teknosa, çağrı merkezi ile de bu sistemi destekliyor. Çağrı merkezi temsilcileri servis süreçleri dahilinde kısa mesaj, e-posta ve faks gönderebiliyor, böylece müşterilerin sevkiyattan satış sonrası hizmetlere, tüm satınalma bilgilerinden kimlik bilgilerine, kampanya faydalanma bilgilerinden puan kullanımlarına, Teknosa.com üzerinden ilettiği taleplerden kesilmiş faturalarına ve arıza bildirimlerine kadar tüm iletişim hareketleri tek noktadan bir bütün halinde gözlemlenebiliyor.
Doğum günlerine özel fırsatlar
Yeni sistem çeşitli kriterlere göre segmente edilen Teknosa müşterilerine her ay sunulan fırsat ve kampanyaların tüm yönetimini merkezileştirmiş durumda. Sayısı ayda ortalama 13 adede ulaşan kampanyalar dahilinde farklı ilgi gruplarına göre toplamda 6 milyona yakın kişiye e-posta gönderimi yapılıyor. Müşterilerinin doğum günü gibi özel günlerinde de o güne özel kampanya kişiye e-posta ve kısa mesaj yoluyla bildiriliyor. Teknosa Kart çekiliş kampanyaları kapsamında yapılan kısa mesaj gönderimleri ise bölgesel bazda ayda bir defa yapılan indirim aktivitelerini de kapsıyor. Buna göre indirim kampanyası o şehirde yaşayan Teknosa Kart sahiplerine kısa mesaj ve e-posta yoluyla duyuruluyor.
İlgili Postlar
İnnova Zirvedeki Yerini Korudu
22 Oca 2024
Haberler