İnnova, Erzurum'daki Dünya Üniversiteler Kış Oyunları'na 250 kişiyle katıldı

İnnova, Erzurum'daki Dünya Üniversiteler Kış Oyunları'na 250 kişiyle katıldı

21 Oca 2011

Türk Telekom grup şirketlerinden İnnova, Erzurum’da 27 Ocak – 6 Şubat tarihleri arasında 56 ülkeden 3 bin sporcuya ev sahipliği yapan 25. Dünya Üniversiteler Kış Oyunları’nın (Universiade) tüm bilişim altyapı ve çözümlerini başarıyla sağladı.

Organizasyon Yazılım Desteğiyle Yönetildi

Erzurum 2011 Dünya Üniversiteler Kış Oyunları’nda kafilelerin etkinliklere katılımının her aşamasına bilgisayar desteği sağlamak amacıyla bir Oyun Yönetim Sistemi (OYS) kullanıldı. Bu sistem oyuncular, hakemler, gönüllüler ve organizasyon komitesinin Erzurum’daki tüm ihtiyaçlarının otomasyonunu sağladı. Oyunların yönetimini gerçekleştiren ve 17 modüle sahip olan OYS üzerinden kayıt yaptıran sporcular ve hakemlerin uçak biletleri, konaklama ihtiyaçları, transferleri, ne zaman nerede yarışacakları, yarıştıktan sonraki skorları gibi bilgilerinin tümü bu sistem üzerinde tutuldu. Sistemden ayrıca biletleme, catering, ulaşım ve otel rezervasyonu gibi işlemlerin yönetimleri de gerçekleştirildi. 

 

Yurtdışından 100 Kişilik Özel Ekip Geldi

Öte yandan Erzurum’daki oyunların yerinde skorlama ve zamanlama çözümleri projesi de İnnova tarafından yönetildi. 11 dalda yapılan oyunlarda bu ölçümlemeler için 114 noktaya 315 adet skor/zaman ölçüm cihazı yerleştirildi. Kurulan sistemler sayesinde; oyunlar sırasında sporcuların ne kadar hıza ulaştığı, ne kadar yüksekliğe çıktığı ve kaç metre uzağa atladığı gibi ölçümlemeler uluslararası standartlarda gerçekleştirildi; elde edilen veriler Oyun Yönetim Sistemi ile eşzamanlı olarak sayısal ortamda paylaşıldı ve anında canlı yayınlara iletildi. Oyunlar sırasında bu özel cihazların yönetiminde İnnova ekibine destek olarak daha önce pek çok uluslararası oyunda görev almış 100 kişilik profesyonel bir ekip İsviçre’den Erzurum’a geldi ve sahada görev yaptı. 

 

8000’den Fazla Donanım Kuruldu

Universiade için yapılan çalışmalar sayesinde, Erzurum’un her noktasındaki iletişim altyapısı yeniden kurgulandı. Altyapı, yaşanabilecek her türlü gelişmeye hazır olmak amacıyla enerji kaynakları, UPS ve jeneratörlerle de beslendi. Bu altyapıyı kullanan yaklaşık 8 bin adet donanımın kurulumu da yine İnnova tarafından gerçekleştirildi. 

 

Çağrılara Assist Desteği 

Diğer yandan oyunlar esnasında şehre gelen yabancı misafirler için bir de çağrı merkezi kuruldu. İnnova ve Assist işbirliği ile kurulan 444 2011 numaralı çağrı merkezinden tüm yabancı misafirlere 24 saat 4 farklı dilde hizmet verildi. 

İlgili Postlar

bilisim500

Bilişim 500 Araştırması'nda ERP Yazılımı Kategori Birincisiyiz!

21 Ağu 2024

Haberler
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr