11 Eki 2013
İnnova’nın tamamı Türk mühendisleri tarafından geliştirilen müşteri sadakat programı ‘PayFlex Loyalty’, sınırları aştı ve dünyada birçok ülkenin bankacılık, telekomünikasyon ve perakende sektörlerinde çözüm ortağı haline geldi. Son olarak Cezayir’in en büyük mobil operatörlerinden biri olan Watania Telecom bünyesindeki Nedjma, müşteri sadakat projesi için İnnova’yı seçti.
8,5 milyon aboneye hizmet veriyor
8,5 milyon abonesi bulunan Nedjma'nın, müşterilerini farklı seviyede avantajlarla ödüllendirebilmesi ve markaya olan bağlılıklarının artırılmasının amaçlandığı projede hedefe ulaşmak için, uluslararası arenada büyük ölçekli projelerle başarısını kanıtlamış olan İnnova'nın PayFlex Loyalty çözümü tercih edildi. Böylelikle Nedjma, müşterilerine abone merkezlerinde ürün indirimleri, abone ve çağrı merkezlerinde öncelikli müşteri hizmetleri ve farklı sektörlerden (turizm, giyim, sağlık, havayolu, vb.) çözüm ortaklarıyla indirimli alışveriş gibi avantajlar sunmaya başladı. PayFlex Loyalty, sunduğu geniş fonksiyon seti ve kuruma özel uyarlanabilen bileşenleri sayesinde, kurumların CRM havuzundan en verimli şekilde yararlanabilmelerine olanak sağlıyor. Müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarda CRM uygulamalarının sağlayamadığı dinamik ödüllendirmeler ve esnek segmentasyon yapıları PayFlex Loyalty ile gerçeğe dönüşüyor.
PayFlex Loyalty üç kıtada
PayFlex Loyalty, finans, telekomünikasyon ve perakende sektörlerinde alanlarında en büyük kuruluşlar tarafından tercih edilen sadakat uygulaması oldu. PayFlex Loyalty’i tercih eden kuruluşlar arasında Orta Doğu’nun en büyük Telekom operatörü STC, Orta Doğu ve Kuzey Afrika bölgesinin en büyük bankası QNB, Orta Doğu ve Lübnan’ın önde gelen bankalarından BankMed’ten sonra Cezayir’in GSM operatörü Nedjma da yer aldı.
İlgili Postlar
İnnova Zirvedeki Yerini Korudu
22 Oca 2024
Haberler