27 Şub 2012
Türk Telekom Grup Şirketi İnnova’nın self servis cihaz pazarındaki lider markası Kiosk İnnova, Abu Dhabi Havalimanları Şirketi (ADAC) için özel olarak tasarladığı kiosklarla yolcuların uçak bekleme sürelerinde kolayca internete bağlanabilmelerini sağlıyor. Geçen yıl 12 milyon 400 bin kişinin kullandığı havalimanında artık yolcular uçak saatlerini beklerken Kiosk İnnova’nın geliştirdiği kiosklardan internette bağlanarak çeşitli işlemlerini gerçekleştirebiliyor.
Gelişmiş tasarımda yüksek güvenlik
Kiosk İnnova tarafından ADAC için özel tasarlanan kiosklarda; wireless bağlantısını güçlendirmek için çift anten, özellikle engellileri de düşünerek tasarlanmış olan her kullanıcının boyuna göre ayarlanabilen hareketli LCD ekranlar, kulaklık, mikrofon, USB portu, barkod okuyucu, Arapça - İngilizce metal klavye, trackball ve A4 lazerjet yazıcı da bulunuyor. Yolcular bekleme süreleri boyunca bu kiosklarla internete bağlanarak kulaklıkları aracılığıyla Yahoo Messenger veya MSN Messenger ile görüşme yapabiliyor ya da internetten indirdikleri dosyaları USB’lerine kopyalayabiliyor. Kullanıcıların kişisel bilgilerinin kaydolmaması amacıyla her 15 dakikada bir yenilenerek kullanıcı bilgilerini silen kiosklarda ayrıca her saat yeni işletim sistemi yükleyerek tam güvenlik sağlıyor.
İlgili Postlar
İnnova Zirvedeki Yerini Korudu
22 Oca 2024
Haberler