SAP ürünlerinin avantaj ve faydalarını erişilebilir kılan İnnova Servis Masası hizmetleri
İnnova Proje Yönetimi Metodolojisi, Proje Yönetimi ve Kalite Güvencesi alanlarından en iyi uygulamaları İnnova’nın hizmet anlayışı ile elde etmenizi sağlıyor. Bu yaklaşımlar, Proje Yönetim Enstitüsü (PMI), Yazılım Mühendisliği Enstitüsü (SEI) ve Uluslararası Standart Örgütü (ISO) kuruluşlarının standartları ile tamamen uyumlu sunuluyor.
İnnova Proje Yönetimi Metodolojisi; Süreçler, araçlar, teknikler ve modeller üzerinde IT görevlerinin etkin bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Aynı zamanda görevleri, farklı müşteri tiplerine ve ürün setlerine göre yönetmek için sürdürülebilir bir disiplin sunuyor. İnnova Proje Yönetimi Metodolojisi, proje kalitesinin her aşamada korunmasına yardımcı oluyor ve sürekli iyileştirilmesi için çalışıyor. Metodoloji, Proje Yönetimi’ni üç aşamada ele alıyor: Planlama, yürütme ve kapanış. Bu aşamalardan her biri proje yönetimindeki yaşam döngüsünün ayrı bir etabıdır. Bu yapı, döngü boyunca projeyi gözden geçirebilmeyi ve kontrolü sağlıyor.
Firmaların kendi BT birimleri gibi ulaşılabilir olması, mesai saatleri içerisinde e-posta veya telefon ile erişimin sağlanabilmesi, olaylara uzaktan etkin ve hızlı çözümler sunulması.
Genel uygulama desteği, uygulama geliştirme gerektirmeyen tüm teknik sorunların tespit edilmesi ve çözülmesi, sistem arayüzünden alınamayan raporların alınması.
Etkin olay yönetimiyle düzeltici ve önleyici faaliyetleri geliştirebilmek amacıyla kurum zekasına katkı sağlayıcı geri bildirimlerde bulunuluyor. İşletme detaylı, sürekli raporlar ve bildirimler sayesinde farkındalık kazanıyor. Bu sayede işletmenin doğru aksiyonlar alması sağlanıyor.
ISO, TOGAF, ITIL ve ITSM gibi esas alınan yönetim süreçleri uygulanarak, bu başarılı yöntemlerin geri bildirimleri sayesinde kendi iç süreçlerine katkı sağlanıyor.
SAP sistemlerinin her zaman en iyi kondisyonda kalabilmesini sağlamaya yönelik olarak geliştirilen bu hizmetler, SAP sistemleri üzerinde gerçekleştirilmesi talep edilen dönüşümlerin yönetilmesinden iş süreçleri yönetiminde izlenmesi gereken yollara uzanan bir dizi başlığı ele alıyor. Bunlar şu şekilde özetleniyor:
-Dönüşüm talepleri yönetimi
-İşlevsel iyileştirmeler
-İş süreç yönetimi üzerine tavsiyeler