Çalışanları, bayileri, iş ortaklarını ve müşterileri bir araya getiren platformlar
Kurumların farklı şubelerinde çalışanları, bayileri, iş ortaklarını ve müşterileri bir noktada buluşturan etkin çalışma ortamı İnnova’nın portal çözümlerinde yer alıyor. Çözümlerin kapsamında kurum içinde ve dışında üretilen veya iş akışlarında aktif olarak kullanılan verinin yönetilmesi, içeriklerin ortaya çıkarılması, belgelerin düzenlenmesi ve erişiminin kolaylaştırılması gibi konular bulunuyor.
Micosoft’un Türkiye’deki en önemli iş ortaklarından biri olan İnnova tarafından sunulan bu çözüm kapsamında kurumların internet sitelerinin içerikleri de Microsoft SharePoint portal altyapısı ile güçleniyor. Yine kurumsal içerik yönetiminin sağlanması konusunda da SharePoint altyapısı üzerine kurulu çözümler bu paket ile beraber geliyor. Çözüm paketi, Documentum ve SAP gibi diğer iş uygulamalarıyla tamamen uyumlu sunuluyor.
Portal ve İşbirliği Platformları çözümleri, kurumların; iç iletişim, ortak çalışma, veri akışı ve web içerikleri konularındaki tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor. İnnova’nın çözümleriyle, intranet portali oluşturulur, kurum içi iletişim platformu kolay erişilebilir ve etkin bir yapıya bürünüyor. Takım siteleri kurularak mekandan bağımsız, ortak bir çalışıma alanı oluşturuluyor.
Bu çözüm aynı zamanda belge yönetimi kapsamında formların ve iş akışlarının düzenlenmesini de içeriyor. Kurum içi arama hizmetiyle bilgi kaynağını erişilebilir ve kullanılabilir hale gelip, iş zekası çözümlerinden de yararlanılarak kurumun çok daha verimli bir hale gelmesi mümkün oluyor.
Portal çözümleri konusundaki 15 yıllık tecrübesiyle SharePoint 2016 projelerini gerçekleştirmeye devam eden İnnova, portal ve işbirliği platformu geliştirme alanındaki uzmanlığı ve birikimi sayesinde kurum içi portal projelerinizin oluşturulmasında görsel tasarımdan başlayarak kurulum ve destek aşamalarına kadar uçtan uca çözüm sağlıyor.
Her biri en az 3 yıl geliştirme tecrübesine sahip olan uzmanlardan oluşan geliştirme ekibini destekleyen tasarım ve arayüz ekipleri, projelerde ergonomi ve kolaylık gibi temel kuralları ön planda tutuyor.
Hızlı iletişim imkanlarıyla çalışanların iş hayatını kolaylaştıran, kurum verimliliğini artıran ve aranan bilgiye hızla ulaşılmasını sağlayan kurum içi iletişim portalları sayesinde kurumuza ait bilgiler sürekli güncel kaldığı gibi ve bu bilgilere ihtiyaç anında hızla ulaşılabilmesi de sağlanıyor. İnnova, portal konusunda platform bağımsız çözüm geliştirebilen deneyimli yazılım kadrosu sayesinde ihtiyaçlarınıza yönelik çözümleri mevcut altyapınıza entegre çalışacak şekilde geliştiriyor.
Kurum içi portal çözümleri, eksiksiz ve hızlı iletişim imkanları sayesinde çalışanların iş hayatını kolaylaştırır, kurum verimliliğini artırıp aranan bilgiye hızla ulaşılmasını sağlıyor.
Daima doğru ve güncel bilgi
Ortak çalışma ortamı
Güçlü bir iç iletişim
İş zekâsı sayesinde artan verim
İş zekâsı sayesinde artan verim
Kaynak tasarrufu
Bilgi güvenliği
Kişiselleştirilebilir ekranlar
Kağıtsız ofis
Entegrasyon yeteneği
Kurum içi portallar
Banka ve aracı kurumların, internet üzerinden kişiye özel hizmet verebilmelerini ve birebir pazarlama ve satış yapabilmelerini sağlamak amacıyla geliştirilen i-Invest Finans Portali çözümü, müşterilerinize kişiselleştirilmiş içerik hizmeti, kişiye özel kampanya ve teklifler, anında alım satım gibi pek çok avantajı hızlı ve pratik bir şekilde sunabileceğiniz yeni nesil iletişim platformu sunuyor.
İnternet dünyasında beraber iş yaptığınız bayileriniz ya da iş ortaklarınız en güncel, doğru ve güvenilir bilgiye anlık olarak ulaşma ihtiyacı duyuyor. İnnova'nın bayi portali çözümü ile iş ortaklarınızla yüksek maliyetli VPN çözümlerine ihtiyaç duymaksızın en efektif yoldan en verimli iletişim kanalını oluşturmanız sağlanıyor. Bayilerinizin ya da şubelerinizin sayısı arttıkça iş süreçlerine ve güncel bilgilere internet üzerinden ulaşabilme ihtiyacı başarılı bir iş modeli için vazgeçilmez bir ihtiyaç haline geliyor. İletişimi kolaylaştıran portal projeleriyle bilginin paylaşımı artarken çalışma verimi yükseliyor.
Farklı departmanlarda çalışan kişilerin farklı bilgilere ihtiyaç duyacağı kesin. Bu yüzden kurum içi portaller tasarlanırken herkesin ana sayfasında kendi ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş farklı bilgilerin yer alması sağlanıyor. Ayrıca çalışanların yetki derecesine göre, erişebileceği ve müdahale edebileceği bilgiler de sınıflandırılıp kullanıcıların hakları bu sınıflandırmaya göre belirleniyor.
Farklı departmanlarda çalışan kişilerin farklı bilgilere ihtiyaç duyacağı kesin. Bu yüzden kurum içi portaller tasarlanırken herkesin ana sayfasında kendi ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş farklı bilgilerin yer alması sağlanıyor. Ayrıca çalışanların yetki derecesine göre, erişebileceği ve müdahale edebileceği bilgiler de sınıflandırılır ve kullanıcıların hakları bu sınıflandırmaya göre belirleniyor. Çalışanlar kurum içi portalin “single sign-on” özelliği sayesinde tek bir şifre ve tek bir giriş ekranı ile tüm uygulamalara güvenli ve hızlı bir şekilde erişebiliyor. Böylece uygulama tarafında yapılan değişiklikler ve güncellemeler en hızlı yoldan çalışanlara da aktarılmış oluyor.
Yazılım altyapısı sayesinde, doküman yönetimi özelliğine ek olarak kağıtsız ortama geçiş sağlanarak kurum maliyetleri azaltılıyor. Şirketinizde kullanılan bütün form süreçleri, portal üzerinden dijital ortamda gerçekleştirilecek şekilde planlanarak hem iletişim süresi hızlandırılırken hem de maliyetlerinizin düşmesi sağlanıyor. Kurumsal bilgiler kişilerden bağımsız kılınarak bilgilerin her koşulda kuruma miras kalması sağlanıyor.
Kaynaklar üzerinde merkezi ve daha etkin bir denetim ortamı oluşturuluyor. Gereksiz kaynak tüketimi minimuma indirilir, içerik üretimi birimlere dağıtılır ve üretilen içeriğin anında istenilen çalışma gruplarının hizmetine sunulması sağlanıyor. Portaller ve işbirliği platformları, ortak bir bilgi sunmayı amaçladığı için, aynı bilginin birden fazla kez farklı kişiler için gönderilmesine izin vermiyor. Örneğin üretim raporlarının kurumun farklı bölümlerine her vardiya sonunda e-posta ile gönderilmesi yerine, sadece portal üzerinde yayınlanması hem zamandan hem de kaynak kullanımından önemli bir tasarruf fırsatı doğuruyor. Ya da sizinle çalışacak olan yeni bayiniz, yapılacak yetkilendirmeler sayesinde ihtiyacı olan bütün içeriklere erişebilir hale geliyor. Kısacası tüm kurumsal içerikler, yetkilendirmeler dahilinde, ilgili birimlerin elinin altında bulunuyor.
Portal platformu tarafından sağlanan gelişmiş arama özelliği, portal ile entegre şirket kaynakları üzerinden arama yapılarak gerekli bilgiyi en kısa zamanda erişilebilir hale getiriyor. Hatta hazırlanan yardımcı uygulamalar ile portala aktarılmamış bilgiler dahi indekslenebilir ve bu bilgilerin arandığında kolayca bulunması sağlanabiliyor.
Portalın doküman yönetimi özellikleri sayesinde form, prosedür vb. dokümanlar tüm kullanıcıların kolayca erişimine sunulabilir ve herkesin daima en güncel kopyaya erişimi sağlanabiliyor. Kullanıcılar, konumları ne olursa olsun 7/24 içeriklere erişebilir ve bu da çalışmadaki verimi artırıyor. Aynı zamanda doküman yönetimi özelliği, kurumsal belge ve bilginin standart bir şekilde erişilebilmesini sağladığı için ileriye dönük ve çok yönlü bir iyileştirme olarak da değerlendirilebiliyor.
İhtiyaçlarınıza yönelik şekilde hazırlanacak portallerde şirketinizin bilişim altyapısında kullanılan mevcut standartlara göre hareket ediliyor. İnnova, geliştirdiği portalleri şirketinizin veya çalışma grubunun sahip olduğu mevcut altyapıya göre tasarlar ve alanında lider uygulama platformlarının tümüne destek veriyor. Tüm hizmetlerinde teknoloji ve marka bağımsız çözümler sunabilen İnnova, portal konusunda da dünyada en çok kabul gören IBM WebSphere ve Microsoft Office SharePoint Server platformlarında gerçekleştirdiği sayısız proje ile kurumların her platformdaki portal ihtiyacına çözüm getirebilecek deneyimli firmalardan biri... İnnova’nın farklı teknolojilerde uzmanlıklara sahip deneyimli ekibi, sizin için en uygun platformu kullanarak geliştirilen portalin mevcut uygulamalar ile entegrasyonunda sorunsuz bir yapı sağlar. Sunduğu çözümle iç iletişim konusunda ciddi iyileştirmeler sağlıyor.
Günümüzde kurum içi portaller, çok sayıda çalışana sahip şirketlerdeki çalışanların birbiriyle iletişimini ve etkileşimini artırmaktadır. Bu kapsamda tıpkı küresel ölçekte yüz milyonlarca kullanıcıya ulaşan sosyal ağlardaki kullanım alışkanlıkları bu özellik ile kurum içinde de kullanılır hale geliyor. Sunulan ‘NewsFeed’ özelliği kişilere özel sayfalara ileti yazma, fotoğraf ve video paylaşıp yorum yapma gibi alışkın olunan niteliklere erişim konusunda destek olurken, benzer bir görev #hashtag’ler ile de yürütülebiliyor. Bu özellik aynı zamanda çok sayıda içerik arasında anahtar kelimelere göre filtreleme kolaylığı da sağlıyor. Yine her sosyal medya kullanıcısının aşina olduğu etkileşim içinse ‘@mention’ özelliği devreye giriyor.
Farklı lokasyonlarda, hatta uluslararası kapsama sahip kurumlar portaller ile belki de asla yüzyüze karşılaşamayacak çalışanların birbiriyle iletişime geçmesine yardımcı oluyor. Kurum içi sinerjinin artmasına yardımcı olan diğer portal özellikleri arasında gruplar oluşturma, oluşturulan bu gruplar içinde duyurular yapma ve anket düzenleme de bulunuyor. İnnova’nın sunduğu portal ve işbirliği platformları aynı zamanda kullanıcıları ödüllendirme noktasında da çalışmalar yapmanızı sağlıyor. Gamification – oyunlaştırma temelli bu çalışmalar ile çalışanların başarılarını madalya ve ödüllerle taçlandırmanız mümkün kılınıyor.
Analiz çalışmalarında firmanızın ihtiyaçları belirlenip bu ihtiyaçlar doğrultusunda sunulan çözüm önerileri detaylı bir rapor halinde sunuluyor. Kullanıcı deneyimi tasarımı kapsamında yapılan çalışmalara paralel olarak görsel tasarım danışmanlığı hizmeti de İnnova Görsel Tasarım Ekibi tarafından yürütülüyor. Bu aşama kurum kimliğini portal ortamında en iyi şekilde yansıtacak görsel yapının oluşturulması çalışmasını içeriyor.
Geliştirilecek portalın kullanıcılar tarafından benimsenmesi açısından önemli öğelerden birisi olan kullanıcı arayüzü bu aşamada müşteri ile karşılıklı görüşmelerle şekillendiriliyor. Portal mimarisinin oluşturulması ve portalın kullanılabilmesi için gerekli tüm uygulama geliştirme çalışmaları tamamlandıktan sonra sırasıyla test, kabul ve gerçek kullanıma geçiş süreçleri tamamlanıyor.
İnnova, kurum içi portal projelerinin ve işbirliği platformlarının oluşturulmasında müşterilerine görsel tasarımdan başlayarak, kurulum ve destek aşamalarına kadar anahtar teslim projeler sunuyor. Projenin ilk aşaması ergonomi danışmanlığıyla başlıyor.
Bu süreçte iç iletişim platformlarında kullanıcı deneyimini daha iyi hale getirmek için; kullanıcılara portal aracılığıyla sunulacak bilgi ve işlevselliğin, şirket kültürü ve yapısı, kullanıcı profili gibi etkenler de göz önüne alınarak en uygun şekilde organize edilmesi sağlanıyor.