Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

Dünyanın en iyi CRM araçları ve İnnova uzmanlığıyla uçtan uca çözümler

Milyonlarca müşteriye hizmet veren dev kuruluşlar, İnnova’nın çözümleri ile hizmet kalitelerini yukarı taşıyor.

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

İnnova, dünyanın önde gelen sağlayıcılarının ürünlerini farklı sektörlerdeki müşterilerinin ihtiyaçları doğrultusunda uyarlıyor ve uçtan uca çözümlere dönüştürüyor. Bu sayede İnnova çözümleri her zaman eksiksiz, esnek ve geleceğe dönük birer yatırıma dönüşüyor.

Kurumların sundukları ürün ve çözümlerin hedefine ulaşması, müşteriyle kurdukları ilişkinin başarısıyla doğrudan ilgili olduğu için müşterisini yakından tanıyan kurumlar avantaj sahibi oluyor.

İnnova ileri teknolojiyle tasarlanan CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sayesinde kurumları hedeflerine ulaşmalarına bir adım daha yaklaştırıyor.

crm

Müşteriyle doğrudan temas halinde olan kurumların ağırlıkta olduğu finans, sigorta, otomotiv, ilaç, medya, perakende başta olmak üzere tüm sektörlerde; pazarlama, satış ve servis süreçlerinin iyileştirilmesinde etkin bir rol oynayan Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümleri, araştırma şirketlerinin bu konudaki raporlarına göre yıllardır devam eden yükselişini önümüzdeki yıllarda hızlandırarak tüm kurumların süreçlerine katkıda bulunmayı hedefliyor.

Müşteri İlişkileri Yönetimi alanında uzman bir şirket olan İnnova, ön analizden ihtiyaç tanımlamaya, çözümün uyarlanmasından servis hizmetlerine kadar her aşamada CRM yapılanmasına rehberlik ediyor. Kurumlar, müşterileriyle kurdukları ilişkileri doğru yöneterek, buradan elde edilen veriyi iş süreçlerinin iyileştirilmesine veya yeni ürünlerin, hizmetlerin şekillenmesine yardımcı olacak şekilde kullanıyor.

Avantajlar

stepper

Müşteri memnuniyeti

stepper

Otomatikleştirilmiş süreçler

stepper

Entegrasyon kolaylığı

stepper

Uçtan uca yönetim anlayışı

stepper

Esneklik

stepper

Kaynak ve zaman tasarrufu

Faydalar

360 Derece Müşteri İlişkisi

Mevcut altyapıyla tamamen uyum içinde çalışacak CRM sistemleri sayesinde satış birimleri tek bir müşteri havuzunda çalışıp, mükerrer müşteri kayıtlarını ve farklı satış temsilcilerinin aynı potansiyel müşteriyi takip etmesini önleyebiliyor, satış öncesi ve sonrası tüm aktiviteleri izlerken, yukarı ve çapraz satış fırsatları yaratarak müşteri portföyünü elinizde tutma olasılıklarınız da artıyor. Ürün portföyünüz, pazar payınız ve stratejik hedeflerinize yönelik olarak firmanıza özel hazırlayabileceğiniz istatistiksel analizler ile her bir müşterinize özel cazip teklifler sunuluyor.

Yazılım alanındaki tecrübesinden gelen sektörel birikimi ile İnnova, başarılı bir CRM projesi için sizi en iyi şekilde anlayabilecek, doğru bir çözüm ortağınız oluyor. İnnova, dünyanın tercih ettiği en iyi yazılımları, Türkiye’nin yetenekli ve tecrübeli danışman kadrosuyla işinize en uygun hale getirir, uçtan uca bir çözüme dönüştürüyor.

360

12 yılı aşkın deneyimiyle birbirinden başarılı iş uygulamalarına imza atan İnnova, farklı sektörlerdeki projelerine hız kesmeden devam ediyor.

İnnova CRM Çözümleri

Microsoft Dynamics 2015, Oracle Siebel CRM, SAP CRM, Oracle Sales Cloud gibi, dünyada yüz binlerce şirketin kullandığı ürünleri, Türkiye pazarındaki 15 yıllık tecrübesiyle bir araya getiren İnnova, CRM konusunda tüm ihtiyaçlarınıza cevap verebilecek en yetkin çözüm ortaklarından biri.

Platform bağımsız ve uçtan uca çözüm yaklaşımıyla İnnova, iş süreçlerinizle bire bir uyumlu CRM süreçlerinin tasarlanması için çalışıyor. Satış, pazarlama ve hizmet süreçlerini iyileştirecek en iyi çözümleri, dünyanın tercih ettiği ürünlerle sağlayan İnnova özellikle bu dört ürün konusunda yıllara dayanan tecrübesiyle her zaman yanınızda yer alıyor.

crm3

SaaS (bulut tabanlı yazılım) temelli satış yönetimi çözümlerinden topyekün müşteri ilişkileri yönetimine (CRM) uzanan tüm ürünler, İnnova uzmanlığı ile tamamen ihtiyacınıza göre şekillendiriliyor. Mevcut süreçlerinizi iyileştirerek müşteri bağlılığını artırmak ve satış rakamlarınızda yükselişi yakalamak için bu ürünler size destek oluyor.

Faydalar

  • Microsoft Dynamics CRM 2015

Mevcut müşterinin ihtiyaçlarını görerek hareket etmek, kişiler, süreçler ve sistemler arasında bağlantı kurarak hedefe yönelik operasyonlar gerçekleştirmek… Microsoft Dynamics CRM 2015 sadece mevcut durumu izleyerek veri toplayan pasif bir yazılım değil. İş birimlerinin müşteri tarafındaki rutin görevlerini otomatik hale getirerek iş yükünü azaltan iyi bir yönetici oluyor. Dynamics CRM 2015, kurumun, müşterisini elinde tutmasını sağlayan operasyonlarına ağırlık vermesine yardımcı oluyor. Operasyonel verimlilik artarken, iş fırsatlarını yakalamak kolaylaşıyor.

  • Oracle Siebel CRM

İş süreçlerinin iş gereksinimlerine göre planlanmasını sağlayan Oracle Siebel CRM, bunu yaparken işin müşteriyle temas noktalarını ön plana alan bir müşteri ilişkileri yönetimi sergiliyor. Kurumların satış, servis ve pazarlama süreçlerinin tasarımından raporlanmasına kadar geniş bir kapsama sahip olan Oracle Siebel CRM, kurumların operasyonlarını müşteri ekseninde yapılandırmalarına olanak sağlayarak iş verimliliğini artırıyor, hedefe giden yolları yalınlaştırarak gereksiz iş gücü ve finans kaynağı kullanımının önüne geçiyor.

  • Oracle Sales Cloud

Oracle Sales Cloud (Fusion CRM), tamamen satış için optimize edilmiş olan yönetim uygulamaları sayesinde satış birimlerine sahip olan her kurum için eksiksiz çözümler sunuyor. Satış süreçlerinin merkezi bir uygulama üzerinden yürütülmesi, çevrimiçi ve çevrimdışı mobil yönetim yeteneklerinin kullanılması ve kurumun potansiyel fırsat tanımından teklif aşamasına kadar olan tüm satış süreçlerinin izlenmesini ve raporlanmasını sağlıyor. Ayrıca mobil uygulama ile de tüm satış yöneticilerinin her yerden uygulamaya erişebilir olmasını sağlayarak satış yöneticilerinin verimliliğini artırıyor.

  • İnnova MyGame (Gamification)

İnnova tarafından geliştirilen MyGame, satış ekibinin, bayi çalışanının, teknik servis uzmanının veya acentenin, satışa yönelik motivasyonunu artırmak ve müşteriye daha iyi hizmet vermek için oyunların eğlence unsurlarının iş hayatına uygulanmasını sağlayan gamificiation teknolojileri ile çalışanlara işlerini daha eğlenceli bir şekilde yapma imkanı sunuyor.

  • Düşük maliyetli bakım

CRM sistemleri için gerekli olan uzman personel, İnnova tarafından sağlanıyor. Bu hizmet sayesinde firmalar bu iş için kadro bulundurmak zorunda kalmayacağından maaş, sigorta vs gibi masraflar azalıyor. Personelin izin veya mecburi sebeplerden dolayı firma dışında olmasından kaynaklı sistem yönetimindeki eksikliği yaşanmıyor.

  • SAP CRM

SAP Cloud Sales, satış temsilcisinden orta ve üst düzey yöneticilerine kadar satış operasyonlarını yakından takip eden ve süreci mükemmelleştirmeyi hedefleyen tüm kurumlara en iyi çözümü sunuyor. Kullanıcı bazında aylık olarak lisanslanarak sunulan SAP CRM, kurumların sahip olma; yatırım, bakım ve yükseltme maliyetlerini düşürmeyi hedefleyen bir çözüm… Her ölçekteki kurumda, sektörel ihtiyaçlar doğrultusunda tanımlanan çözüm sayesinde pazarlama, satış ve hizmet süreçlerinin iyileştirilmesi ve uygun maliyetlerle yönetilebilmesi sağlanıyor.

  • CRM bakım ve yönetimi

İnnova’nın CRM çözümlerinin kapsamında sistemlerin çalıştığı müşterilerin veri tabanına uzaktan veya yerinde destek ve bakım hizmetinin verilmesi de sunuluyor. Hazırlanan SLA (Service Level Agreement-Servis Anlaşması) kapsamında; performans, yedekleme, sistem geri dönüş, hata çözme ve güvenlik hizmetleri İnnova tarafından veriliyor. Bu süreçte sorunlara en hızlı şekilde müdahale edilmesi ve çözüm önerilerinin müşteriye sunulması, deneyimli İnnova CRM kadrosunun en önemli hedefi oluyor. İnnova bu hizmetleri gerek kendi kaynaklarıyla gerekse iş ortakları ile beraber çalışarak sunuyor.

  • Uzman kadro

CRM’e hızlı bir şekilde müdahalede bulunup, en kısa sürede sorunun analiz edilmesi ve çözüm geliştirilmesi için ciddi bir “deneyim” ihtiyacı doğuyor. Ürün sağlayıcı firmaların sertifikalarına sahip uzmanlardan oluşan İnnova kadrosu en zorlu görevler için her zaman hazır bulunuyor. İnnova çağrı merkezi üzerinden 7 gün 24 saat erişilebilir olan İnnova uzmanları, sistemi düzenli izleyip gerekli ayarlamaları yaparak, çıkan sorunlara anında müdahale ediyor. SLA kapsamında bu hizmetin sürekliliği sağlanıyor.

  • İnnova barındırma modeli

İnnova, Microsoft’un Türkiye’deki en önemli iş ortaklarından biri olarak Microsoft Dynamics CRM 2015 ürününü farklı bir barındırma modelini müşterilerine sunuyor.. “Partner Hosted–İş ortağı tarafından barındırma” olarak verilen bu hizmet kapsamında ürün tamamen Türk Telekom Veri Merkezi (IDC) üzerinde tutuluyor. Tüm altyapı ve sistem kurulumları yine İnnova tarafından gerçekleştiriliyor. Müşteri çözüme aynı kendi veri merkezinde uygulanmış gibi kavuşur ve sorunsuz kullanıyor. Yatırım ihtiyaçlarını ortadan kaldıran bu hizmet sayesinde maliyetler düşerek riskler azalıyor. İnnova; bakım, onarım, yükseltme işlemlerini hallederken müşteri sadece işine odaklanıyor.

Hizmetler

circle

Sorun tespiti ve çözümü için 7x24 destek

circle

Anında müdahale

circle

Düşük maliyetli bakım

circle

Gerekli yamaların yapılması

circle

Yazılım yükseltme

Kirala-kullan

Kullanıcı bazında aylık olarak lisanslanarak sunulan Microsoft Dynamics, kurumların sahip olma; yatırım, bakım ve yükseltme maliyetlerini düşürmeyi hedefleyen bir çözüm... Her ölçekteki kurum, sektörel ihtiyaçları doğrultusunda tanımlanan çözüm sayesinde pazarlama, satış ve servis faaliyetlerinin tasarlanmasından, yürütülmesine ve hatta raporlanmasına kadar tüm süreçleri uygun maliyetlerle yönetiyor.

Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr