lega-logo

LEGA

Tahsilat odaklı yasal takip sistemi

Erken dönem tahsilat süreçlerinden sonuç alınamayan, idari takibi başlamış veya lehe ve aleyhe icra takibine dönüşmüş tüm dosyaların yönetimi LEGA'ya emanet.

lega

Sektöre Özel Kabiliyetler

Uçtan uca bir idari ve yasal takip çözümü olarak LEGA, İnnova'nın farklı sektörlerdeki uzmanlığını yansıtan en önemli çözümlerden biri... Telekom, Bankacılık, Sigorta, Enerji/Doğalgaz/Su ve Ulaşım olmak üzere beş ana sektörün ana ihtiyaçlarına doğrudan çözüm sunmayı hedefleyen LEGA bu amaçla geliştirilen bazı özelliklere sahip. LEGA, finans kurumları başta olmak üzere tahsilat süreçlerine bağımlı olan tüm kurumların lehe ve aleyhe tüm icra ve dava dosyalarına modern, standart ve merkezi bir yönetim anlayışı kazandırıyor. LEGA, idari takip ve yasal takip süreçlerinin tümünü, kurumun kadrolu avukatlarını ve sözleşmeli hukuk bürolarını etkin bir şekilde yöneterek ele alıyor. Kurumların lehe ve aleyhe tüm davalarının yönetimlerinin yanı sıra; kredi veya poliçe ürünlerinin, mobil/sabit hatlar, geniş bant internet ve televizyon aboneliklerinin, bireysel ve kurumsal aboneliklerde enerji, doğalgaz ve su faturalarının gecikmiş alacak takibini gerçekleştiriyor.

Lega’nın Sektörel Bazda Öne Çıkan Özellikleri

Toplu Dosya Yönetimi (Borçlu Bazında)

Bir borçluya ait birden fazla dosya toplu halde yönetiliyor. Bu özellik hukuki operasyonların konsolide edilmesini kolaylaştırıyor.

Teminatlı Süreçlerin Takibi

İpotekli ev kredisi, mortgage, taşıt kredisi gibi ürünlerin ödemelerinde yaşanan sorunların idari ve hukuki takibinin gerçekleştirilmesine olanak sağlıyor.

IFRS Temelinde Oluşturulan Raporlar

IFRS'ye (Uluslararası Finansal Raporlama Standartları) göre oluşturulan raporlar, bankacılık süreçlerine doğrudan dahil ediliyor.

bankacılık

Faydalar

    • Gerçek UYAP Entegrasyonu

    UYAP'tan alınan tahsilat, masraf, harç ve safahat bilgilerini dosyaya otomatik olarak aktaran LEGA ciddi bir zaman ve efor tasarrufu sağlıyor. Ayrıca UYAP formatına uygun XML dosyasını hazırlıyor.

    • Web Tabanlı Arayüz

    Tüm web tarayıcılar ile uyumlu olan LEGA size en üst düzey performans ve erişilebilirlik sunuyor.

    • Mevcut Davayla İlişki Kurma

    Mevcut bir icra ve/veya dava dosyasının başka bir dosya ile ilişkilendirilebildiği idari ve yasal takip sistemi LEGA, bu dosyanın altında başka bir icra/dava dosyası da açma imkanı sunuyor.

    • Güçlü Finansal Yönetim

    Finans sisteminiz ile kolaylıkla entegre olan LEGA, vekalet ücreti, tahsil harcı hesaplamaları, ücret kalemleri, faiz oranları, tahsilat düşüm sırası ve TAEH alacaklarının yönetimini de gerçekleştiriyor..

    • Kolay Dosya Atama

    LEGA'nın sunduğu hız ve konfor sayesinde dosyalar avukatların üzerine ister manuel olarak istenirse de avukatların performanslarına bağlı olarak otomatik olarak atanabiliyor.

    • Yetenekli Döküm Editörü

    Talep, dilekçe, müzekkere ve ihtiyaç duyulan birçok formatta döküm almak için birkaç işlem yapmanın yeterli olduğu LEGA, sistemin sunduğu yüzlerce şablondan birini seçme veya özel bir döküm şablonu hazırlama seçeneği sunuyor.

    • Gelişmiş Bildirimler

    LEGA üzerinden yönetilen dosyalarda  avukatlar takvimlerinde özelleştirebildikleri bildirimler sayesinde etkin bir zaman yönetimi sağlıyor.

    • Dosya Grupları

    Bir veya daha fazla dosya için dosya grupları oluşturma, bu gruplar üzerinde toplu işlem yapma ve dosyaları avukatlara iş olarak atamayı kolaylaştıran LEGA’da, tüm bu işlemler tek ekranda tamamlanıyor.

lega
stepper

Kolay Dosya Atama

LEGA'nın sunduğu hız ve konfor sayesinde dosyalar avukatların üzerine ister manuel olarak istenirse de avukatların performanslarına bağlı olarak otomatik olarak atanıyor.

stepper

Yetenekli Döküm Editörü

Talep, dilekçe, müzekkere ve ihtiyaç duyulan birçok formatta döküm almak için birkaç işlem yapmanın yeterli olduğu LEGA, sistemin sunduğu yüzlerce şablondan birini seçme veya özel bir döküm şablonu hazırlama seçeneği sunuyor.

stepper

Gelişmiş Bildirimler

LEGA üzerinden yönetilen dosyalarda  avukatlar takvimlerinde özelleştirebildikleri bildirimler sayesinde etkin bir zaman yönetimi sağlıyor.

stepper

Dosya Grupları

Bir veya daha fazla dosya için dosya grupları oluşturma, bu gruplar üzerinde toplu işlem yapma ve dosyaları avukatlara iş olarak atamayı kolaylaştıran LEGA’da, tüm bu işlemler tek ekranda tamamlanıyor.

LEGA, idari takip ve yasal takip süreçlerinin tümünü, kurumun kadrolu avukatlarını ve sözleşmeli hukuk bürolarını etkin bir şekilde yöneterek ele alıyor.

Lehe ve aleyhe tüm icra ve dava dosyalarınız LEGA ile emin ellerde!

  • İlamlı Takip
  • İlamsız Takip
  • İpoteğin Paraya Çevrilmesi Yoluyla Takip
  • Rehnin Paraya Çevrilmesi Yoluyla Takip
  • Kambiyo Senetlerine Özgü Haciz Yoluyla Takip
  • Adli Hukuk Davaları
  • Adli Ceza Davaları
  • İdari Yargı Davaları
  • Tüketici Şikayetleri
  • Sigorta Tahkim Komisyonu Davaları

Entegrasyon

LEGA, büyük kurumların ihtiyaç duydukları kurum içi entegrasyonların tamamını karşılayabilecek geniş entegrasyon seçenekleri sunuyor.

Alacak Takip Sistemi

Kurum içerisinde kullanılan erken dönem alacak takip sistemi varsa bu sistemle entegre olup idari takip sürecindeki dosyaları doğrudan çekerek hukuki süreci başlatıyor.

Dokuman Yönetim Sistemi

Kurumda kullanılan Doküman Yönetim Sistemi ile karşılıklı olarak doküman paylaşıyor.

CRM

Kurum içerisinde kullanılan CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemi üzerinden veri alarak bu veriyi kullanabiliyor.

Tahsilat Sistemi

Tahsilat sistemi üzerinden yapılan tahsilat verisini anlık dosyalara yansıtıyor.

Mutabakat

Sistem, tahsilat, dosya aktarım, şüpheli alacaklı bildirimi sistemleriyle günlük otomatik online mutabakat yapmayı ve sonuçların sistem yönetim kullanıcıları tarafından takip edilmesini sağlıyor.

E-Posta Entegrasyonu

Kayıtlı kullanıcılara otomatik e-posta gönderip, toplu e-posta gönderimi yapılmasına imkan veriyor.

Kara Liste

Kurumsal kara/gri liste uygulamalarıyla entegre olarak sistemde borçlu görünen dosyaları listeye alıp, borcu sıfırlanan dosyalar için listeden çıkarma bilgisi iletiyor.

e-Fatura ve e-Arşiv

e-Fatura kullanan mükelleflerin sistemlerine kolayca entegre olarakaltyapının mükellefe ait olduğu durumların dışında,“özel entegratör” yöntemini tercih edenlerin de bu özellikten faydalanmasını sağlıyor.

Muhasebe / Finans

Tüm finansal işlemlerin kurumun muhasebe ve finans sistemlerine iletilmesi sağlanıyor.

Kullanıcı Yetkilendirme Sistemi

Tam güvenlikli bir erişim ortamı sağlayabilmek amacıyla kullanıcı yetkilendirme sistemine entegre olarak kullanıcıların kimlik doğrulamasının gerçekleştirilmesine olanak tanıyor.

Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr