Tahsilat odaklı yasal takip sistemi
Uçtan uca bir idari ve yasal takip çözümü olarak LEGA, İnnova'nın farklı sektörlerdeki uzmanlığını yansıtan en önemli çözümlerden biri... Telekom, Bankacılık, Sigorta, Enerji/Doğalgaz/Su ve Ulaşım olmak üzere beş ana sektörün ana ihtiyaçlarına doğrudan çözüm sunmayı hedefleyen LEGA bu amaçla geliştirilen bazı özelliklere sahip. LEGA, finans kurumları başta olmak üzere tahsilat süreçlerine bağımlı olan tüm kurumların lehe ve aleyhe tüm icra ve dava dosyalarına modern, standart ve merkezi bir yönetim anlayışı kazandırıyor. LEGA, idari takip ve yasal takip süreçlerinin tümünü, kurumun kadrolu avukatlarını ve sözleşmeli hukuk bürolarını etkin bir şekilde yöneterek ele alıyor. Kurumların lehe ve aleyhe tüm davalarının yönetimlerinin yanı sıra; kredi veya poliçe ürünlerinin, mobil/sabit hatlar, geniş bant internet ve televizyon aboneliklerinin, bireysel ve kurumsal aboneliklerde enerji, doğalgaz ve su faturalarının gecikmiş alacak takibini gerçekleştiriyor.
Toplu Dosya Yönetimi (Borçlu Bazında)
Bir borçluya ait birden fazla dosya toplu halde yönetiliyor. Bu özellik hukuki operasyonların konsolide edilmesini kolaylaştırıyor.
Teminatlı Süreçlerin Takibi
İpotekli ev kredisi, mortgage, taşıt kredisi gibi ürünlerin ödemelerinde yaşanan sorunların idari ve hukuki takibinin gerçekleştirilmesine olanak sağlıyor.
IFRS Temelinde Oluşturulan Raporlar
IFRS'ye (Uluslararası Finansal Raporlama Standartları) göre oluşturulan raporlar, bankacılık süreçlerine doğrudan dahil ediliyor.
UYAP'tan alınan tahsilat, masraf, harç ve safahat bilgilerini dosyaya otomatik olarak aktaran LEGA ciddi bir zaman ve efor tasarrufu sağlıyor. Ayrıca UYAP formatına uygun XML dosyasını hazırlıyor.
Tüm web tarayıcılar ile uyumlu olan LEGA size en üst düzey performans ve erişilebilirlik sunuyor.
Mevcut bir icra ve/veya dava dosyasının başka bir dosya ile ilişkilendirilebildiği idari ve yasal takip sistemi LEGA, bu dosyanın altında başka bir icra/dava dosyası da açma imkanı sunuyor.
Finans sisteminiz ile kolaylıkla entegre olan LEGA, vekalet ücreti, tahsil harcı hesaplamaları, ücret kalemleri, faiz oranları, tahsilat düşüm sırası ve TAEH alacaklarının yönetimini de gerçekleştiriyor..
LEGA'nın sunduğu hız ve konfor sayesinde dosyalar avukatların üzerine ister manuel olarak istenirse de avukatların performanslarına bağlı olarak otomatik olarak atanabiliyor.
Talep, dilekçe, müzekkere ve ihtiyaç duyulan birçok formatta döküm almak için birkaç işlem yapmanın yeterli olduğu LEGA, sistemin sunduğu yüzlerce şablondan birini seçme veya özel bir döküm şablonu hazırlama seçeneği sunuyor.
LEGA üzerinden yönetilen dosyalarda avukatlar takvimlerinde özelleştirebildikleri bildirimler sayesinde etkin bir zaman yönetimi sağlıyor.
Bir veya daha fazla dosya için dosya grupları oluşturma, bu gruplar üzerinde toplu işlem yapma ve dosyaları avukatlara iş olarak atamayı kolaylaştıran LEGA’da, tüm bu işlemler tek ekranda tamamlanıyor.
Kolay Dosya Atama
LEGA'nın sunduğu hız ve konfor sayesinde dosyalar avukatların üzerine ister manuel olarak istenirse de avukatların performanslarına bağlı olarak otomatik olarak atanıyor.
Yetenekli Döküm Editörü
Talep, dilekçe, müzekkere ve ihtiyaç duyulan birçok formatta döküm almak için birkaç işlem yapmanın yeterli olduğu LEGA, sistemin sunduğu yüzlerce şablondan birini seçme veya özel bir döküm şablonu hazırlama seçeneği sunuyor.
Gelişmiş Bildirimler
LEGA üzerinden yönetilen dosyalarda avukatlar takvimlerinde özelleştirebildikleri bildirimler sayesinde etkin bir zaman yönetimi sağlıyor.
Dosya Grupları
Bir veya daha fazla dosya için dosya grupları oluşturma, bu gruplar üzerinde toplu işlem yapma ve dosyaları avukatlara iş olarak atamayı kolaylaştıran LEGA’da, tüm bu işlemler tek ekranda tamamlanıyor.
Alacak Takip Sistemi
Kurum içerisinde kullanılan erken dönem alacak takip sistemi varsa bu sistemle entegre olup idari takip sürecindeki dosyaları doğrudan çekerek hukuki süreci başlatıyor.
Dokuman Yönetim Sistemi
Kurumda kullanılan Doküman Yönetim Sistemi ile karşılıklı olarak doküman paylaşıyor.
CRM
Kurum içerisinde kullanılan CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) sistemi üzerinden veri alarak bu veriyi kullanabiliyor.
Tahsilat Sistemi
Tahsilat sistemi üzerinden yapılan tahsilat verisini anlık dosyalara yansıtıyor.
Mutabakat
Sistem, tahsilat, dosya aktarım, şüpheli alacaklı bildirimi sistemleriyle günlük otomatik online mutabakat yapmayı ve sonuçların sistem yönetim kullanıcıları tarafından takip edilmesini sağlıyor.
E-Posta Entegrasyonu
Kayıtlı kullanıcılara otomatik e-posta gönderip, toplu e-posta gönderimi yapılmasına imkan veriyor.
Kara Liste
Kurumsal kara/gri liste uygulamalarıyla entegre olarak sistemde borçlu görünen dosyaları listeye alıp, borcu sıfırlanan dosyalar için listeden çıkarma bilgisi iletiyor.
e-Fatura ve e-Arşiv
e-Fatura kullanan mükelleflerin sistemlerine kolayca entegre olarakaltyapının mükellefe ait olduğu durumların dışında,“özel entegratör” yöntemini tercih edenlerin de bu özellikten faydalanmasını sağlıyor.
Muhasebe / Finans
Tüm finansal işlemlerin kurumun muhasebe ve finans sistemlerine iletilmesi sağlanıyor.
Kullanıcı Yetkilendirme Sistemi
Tam güvenlikli bir erişim ortamı sağlayabilmek amacıyla kullanıcı yetkilendirme sistemine entegre olarak kullanıcıların kimlik doğrulamasının gerçekleştirilmesine olanak tanıyor.