HERMES
Müşteriler ve çalışanlarla etkili iletişim için uçtan uca çözümler
Müşteri ve çalışanlarla etkili iletişim için uçtan uca çözümler sunan HERMES, web tabanlı yapısıyla talep ve arıza süreçlerinin tek bir noktadan takip edilebilmesini sağlıyor.
Güçlü envanter yönetimi ve SLA yapısıyla HERMES, arıza ya da talep yönetimini özelleştirme imkanı sunuyor. Talep veya arıza bildirimlerinin hangi ekiplere gideceği, kimler tarafından onaylanacağı, SLA bilgileri ve benzer süreçleri tek bir noktadan kurgulanırken HERMES’in rol bazlı onay mekanizması, arızaların tüm paydaşlar tarafından takip edilmesi ve yönetilebilmesini sağlıyor.
İş akışı süreçleri kayıt bazlı yürütülür. Her vaka kaydı kendine özel kurgular ile sürece dökülür ve vaka yaşam döngüsü buna uygun olarak adım adım ilerler. Yeni bir vaka kaydı oluşturulduğunda ilgili ekipler, SLA yükümlülüğü ve onay süreçleri tanımlanan akışlara göre belirlenir.
HERMES’in rol bazlı onay mekanizması, arızaların tüm paydaşlar tarafından takip edilmesini ve yönetilebilmesini sağlıyor. Arızalarla ilgili SLA süreçleri HERMES üzerinden takip edilebiliyor. Detaylı SLA raporları sayesinde bir arızaya ait tüm SLA bilgilerine erişmek hiç olmadığı kadar kolay hale geliyor.
Konfigurasyon Yönetimi
Sistem Yönetimi
Varlık Yönetimi
Organizasyon Yönetimi
Verimlilik Artışı
Kontrol Paneli
Arıza Süreç Yönetimi
Hizmet Talepleri