Documents-innova

Documents İnnova

Verimli doküman yönetimi ve güvenli arşivleme çözümü

Documents-innova
Belge, arşiv ve süreç yönetimi sistemlerinde entegrasyon sağlayın.

İş süreçlerinin kalbinde, kurumun en değerli varlığını yönetmek üzere kurgulanan belge, arşiv ve süreç yönetim sistemlerinin deneyimli bir sağlayıcı tarafından desteklenmesi en kritik konudur.

Türk mühendislerin uzun süren Ar-Ge çalışmaları sonucunda geliştirdiği Documents İnnova, kurumların bu alandaki tüm ihtiyaçlarına eksiksiz cevap vererek, esnek ve modüler yapısıyla geniş entegrasyon sağlıyor.

Documents İnnova Hangi Avantajları Sunuyor?

  • Esnek, dinamik, hızlı, güvenli ve kullanımı kolay
  • Büyük ölçekli kurumların ihtiyaçlarına uygun
  • Form Tanıma, bölgesel karakter tanıma ve sayfa sınırlaması olmaksızın OCR (Optik Karakter Tanıma) imkanı
  • Sürükle-bırak yöntemi ile görsel şablon, iş akışı tasarımları
Documents-innova

Münhasıran imza sahibine bağlı olan, sadece imza sahibinin tasarrufundaki güvenli e-İmza aracıyla oluşturulan elektronik veriyi ifade ediyor. E-İmza, nitelikli elektronik sertifikaya dayanarak imza sahibinin kimliğinin tespitini sağlayarak, imzalanmış elektronik veride sonradan herhangi bir değişiklik yapılıp yapılmadığının tespit ediyor.

Firmanıza Faydaları

Documents İnnova’da oluşturulan evraklar da 15.01.2004 tarihli 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu’na uygun olarak elektronik/mobil imza bileşeniyle kolayca doğrulanıyor. Bu sayede Documents Innova içindeki dokümanlarda hızlı ve güvenli doğrulama yapılarak iş süreçleri kesintisiz şekilde sürdürülüyor. Documents İnnova’nın e-İmza özelliği, TÜBİTAK’ın e-İmza uygulamaları kontrol listesiyle ve çeşitli uluslarası standartlarla tam uyumlu şekilde çalışıyor.

Documents-innova
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr