Markanızı rekabetten ayrıştıracak dijital pazarlama araçları
İnnova’nın Dijital Pazarlama Çözümleri, hedef kitlenize ulaşmak, doğru bilgileri toplamak, analiz etmek ve anlamlı bilgiye dönüştürmek üzere geliştirilmiş üstün ürünlerin İnnova uzmanlığı ve deneyimiyle bir araya gelmesinden oluşuyor.
Dijital pazarlama, etkileşim kanallarının artması ile beraber büyük değişime uğruyor. Bankalar başta olmak üzere müşterileriyle çok kanallı iletişim kuran tüm kurumlar artık onlara, her erişim kanalından aynı deneyimi yaşatmayı hedefliyor.
Sektör fark etmeksizin tüm müşterilerin kurumlara ve hizmetlerine erişimi, zamana ve günlük hayatında değişen gereksinimlere göre şekilleniyor. B2B dünya artık pazarlamanın etki alanının dışında düşünülemiyor. Rekabet ortamında iş ortaklarıyla iletişim de en az marka değeri oluşturmak ve onu korumak kadar önem taşıyor. Pazara rekabetçi ürünler sunmak, farklılaşabilmek ve rekabeti iyi okuyabilmenin yolu da bilgiden geçiyor.
“Müşterilerim hakkında daha fazla bilgi sahibi olabilir miyim? Potansiyel müşterim ile nasıl etkileşime geçebilirim? Müşterilerime tüm kanallarda nasıl konforlu, kesintisiz hizmet ve satın alma deneyimi yaşatabilirim? Onlara özel olduklarını nasıl hissettirebilirim? Uygun maliyetli ürün sunabilmek için verilerimi nasıl kullanabilirim? Gelecek dönem satışlarımı daha tutarlı tahminleyebilir miyim? Tedarikçilerime zamanında uygun maliyetli sipariş geçebilmek için veri bilimini kullanabilir miyim?”
Soruların cevapları işletmelerin ve pazarın dinamiklerine göre anlık değişiyor. Bu kadar hızlı değişen dünyada süreklilik sağlayabilmek ancak işletmenin karar verme yapılarının, pazarlama altyapılarının da dinamik, kolay yönetilebilir olması ile mümkün oluyor.
İnnova’nın Customer Experience Design (CED) Çözümleri, hedef kitlenize ulaşmak, doğru bilgileri toplamak, analiz etmek ve anlamlı bilgiye dönüştürmek üzere geliştirilmiş üstün ürünlerin İnnova uzmanlığı ve deneyimiyle bir araya gelmesinden oluşuyor. Türkiye’de ve dünyada Microsoft, SAP, Oracle, IBM vb. pek çok markayla üst seviye iş ortaklığı bulunan İnnova tüm bu ürünleri tam olarak sizin ihtiyacınıza göre şekillendirerek gerçek çözümlere dönüştürüyor.
Müşterinizi doğru anlayın
Günümüzde geleneksel pazarlama kampanyaları bireysel müşterileri harekete geçirmekte yetersiz kalıyor. Hybris Marketing ile kurumlar, müşterilerinin alışveriş geçmişi, gelecekteki alışveriş potansiyeli ve en önemlisi şu andaki durumuyla ilgili derin bilgiye sahip olabiliyor.
Her bir müşteri özelinde anlık öngörüler edinmek ve bu bilgiyi tüm iletişim kanallarında “kişiselleştirmiş bir müşteri deneyimi”ne dönüştürmek mümkün oluyor.
Pazarlama, satış ve satış sonrası hizmet süreçlerinde verimi artıran Microsoft Dynamics yetenekleriyle tanışın
Kurumların müşterileriyle iletişim kurabilme yeteneklerini artırmayı hedefleyen ve veriye erişimi kolaylaştıran Microsoft Dynamics CRM; pazarlama, satış ve satış sonrası hizmetler olmak üzere kurumların 3üçana sürecine büyük ölçüde katkıda bulunuyor.
Çok kanallı (omni-channel) pazarlama yazılımı
IBM’in pazarlama yaklaşımı sunduğu kişiselleştirilmiş, çoklu kanal deneyimi ile kurumların yeni müşteriler kazanabilmesine ve müşterilerin memnuniyet seviyelerini artırmaya yardımcı oluyor. Bu çözümler ile tüm iletişim kanalları üzerinden bireysel müşteri tercihleri yönetilebilir ve müşteri odaklı iletişim stratejileri tasarlanabiliyor. Bu stratejilerin yürütülmesi ve ölçümlenmesi de mümkün oluyor.
Bilgiyi ve süreci yönetmek için gereken her şey bulutta
SAP’nin bulut tabanlı uygulaması SAP Cloud Sales, satış temsilcisinden orta ve üst düzey yöneticilere kadar, satış operasyonlarını yakından takip eden ve süreci mükemmelleştirmeyi hedefleyen tüm kurumlara en iyi çözümü sunuyor. SAP CRM, müşteri bilgilerinin yönetimi, iletişim bilgilerinin güncellenmesi ve organize edilmesi, önemli toplantıların ayarlanması, olası satışların ve müşterilerin izlenmesi gibi birçok süreci ofis dışına taşıyarak ekibinizin zamanı çok daha iyi değerlendirmesini sağlıyor.