Çağrı Yönlendirme ve Yardım Masası Hizmetleri

Hızlı ve ölçülebilir çağrı ve süreç yönetimi çözümleri

cagri-yonlendirme

Çağrı Yönlendirme ve Yardım Masası Hizmetleri

İnnova çağrı ve süreç yönetimi hizmeti, arıza ve taleplerin ortaya çıktığı andan, sorun giderilinceye veya talep karşılanıncaya kadar geçen tüm sürecin hızlı, güvenilir, izlenebilir, ölçülebilir ve raporlanabilir şekilde yönetilmesini sağlıyor. Etki ve aciliyet parametrelerinin doğru tespit edilmesiyle, arıza ve talepler hızla ele alınıyor, ürün ve hizmetler en verimli şekilde sunuluyor. İnnova’nın çağrı ve süreç yönetimi çözümleri hem kurumsal hem de bireysel çapta zaman tasarrufu sağlarken kurumların maliyetlerini düşürmelerini ve net verilerle işlerinin verimliliğini etkileyen gelişime açık yönlerini saptamalarını mümkün kılıyor.

  • Adapte edilebilir

İnnova, ihtiyaçlarınız doğrultusunda temel BT süreçlerini baz alarak size özel süreçler oluşturuyor.

  • Kaydedilebilir

Müşterilerinizden gelen tüm talep ve arıza kayıtları kaydedip, bu kayıtların takibi, ölçümü, sorgulanması ve raporlanması için uygun altyapıyı sağlıyor.

  • Takip Edilebilir

Arıza ve talep süreçlerinin proaktif olarak isteğe bağlı takip edilmesi mümkün kılınıyor. Kullanıcı bilgilerine en kısa ve kolay yoldan erişiliyor.

  • Ölçülebilir

Arıza ve talepler istenilen takip parametreleriyle eşleştirip sayısal verilerle izlenebilmesine olanak tanıyor.

  • Raporlanabilir

Ölçüm metotları belirlenen süreçlerin sonuçları hakkında kapsamlı raporlar üretiyor.

cagri-yonlendirme
Başarı Hikayeleri
Teknik Destek ‍
444 5INV
444 5 468 ‍
info@innova.com.tr