Hızlı ve ölçülebilir çağrı ve süreç yönetimi çözümleri
İnnova çağrı ve süreç yönetimi hizmeti, arıza ve taleplerin ortaya çıktığı andan, sorun giderilinceye veya talep karşılanıncaya kadar geçen tüm sürecin hızlı, güvenilir, izlenebilir, ölçülebilir ve raporlanabilir şekilde yönetilmesini sağlıyor. Etki ve aciliyet parametrelerinin doğru tespit edilmesiyle, arıza ve talepler hızla ele alınıyor, ürün ve hizmetler en verimli şekilde sunuluyor. İnnova’nın çağrı ve süreç yönetimi çözümleri hem kurumsal hem de bireysel çapta zaman tasarrufu sağlarken kurumların maliyetlerini düşürmelerini ve net verilerle işlerinin verimliliğini etkileyen gelişime açık yönlerini saptamalarını mümkün kılıyor.
İnnova, ihtiyaçlarınız doğrultusunda temel BT süreçlerini baz alarak size özel süreçler oluşturuyor.
Müşterilerinizden gelen tüm talep ve arıza kayıtları kaydedip, bu kayıtların takibi, ölçümü, sorgulanması ve raporlanması için uygun altyapıyı sağlıyor.
Arıza ve talep süreçlerinin proaktif olarak isteğe bağlı takip edilmesi mümkün kılınıyor. Kullanıcı bilgilerine en kısa ve kolay yoldan erişiliyor.
Arıza ve talepler istenilen takip parametreleriyle eşleştirip sayısal verilerle izlenebilmesine olanak tanıyor.
Ölçüm metotları belirlenen süreçlerin sonuçları hakkında kapsamlı raporlar üretiyor.