BT Servis Yönetimi (ITSM)
Kurumsal uygulamalarınızda küresel standartları yakalayın
BT departmanınızın dahili uygulamalarının İnnova'nın yardımıyla uluslararası standartlara uygun olmasını sağlayın ve ITIL ISO 20000 akreditasyonuna uyum sağlayın.
Günümüz piyasalarında tüm BT şirketleri ve departmanları basit, hızlı, etkili ve yüksek kaliteli yönetim sistemlerine ihtiyaç duymaktadır. ISO 20000, BT hizmetleri için uluslararası en iyi uygulamaların ölçütü olarak kullanılan akredite yönetim standardıdır ve ITIL® uyumluluğu sağlamak için önde gelen kaynaktır.
İnnova, BT hizmet süreçlerinin süresini kısaltacak ve aynı zamanda hizmet kalitesini yükseltecek projelerde aktif olarak yer almayı önermektedir.
Hedefimiz BT hizmet süreçlerini küresel standartlara göre yeniden şekillendiren şirketlere yakın destek sağlamak.
Kesintisiz ve sorunsuz BT hizmetlerinin bir numaralı kuralı, tüm bileşenlerin bir yaşam döngüsü içerisinde yönetilmesini sağlamaktır. ITIL®, BT birimleri tarafından hizmet yönetiminde kullanılan ve her biri bağımsız bir danışman ya da BT uzmanı tarafından geliştirilen süreçlerin tamamını bünyesinde barındırır.
ITIL® dünya çapında binlerce işletme ve kurum tarafından ISO 20000 sertifikasının belirlediği gereklilikleri yerine getirmek için kullanılmaktadır. İşletmeniz ITIL® süreçleriyle ilgileniyorsa, İnnova'nın yönetim sistemi danışmanları size yardımcı olmaya hazır.
- Süreç optimizasyon rehberliği
- Akreditasyon kılavuzu
- Farkındalık eğitimi
- Uygulama eğitimi
- İç denetim
İnnova, mevcut Hizmet Yönetim Sistemi'ni ISO 20000 sertifikasyonuna uygun hale getirmek isteyen hizmet sağlayıcılara danışmanlık ve eğitim hizmeti veriyor. Hizmet süreçlerinizin ihtiyaçlarınıza en uygun şekilde tasarlanmasına, aktarılmasına, dönüştürülmesine ve iyileştirilmesine yardımcı olur.
İnnova'nın uzman danışman ekibinin rehberliğinde oluşturulan yeni dinamik hizmet yönetim sistemi, sürekli iyileştirme ve gelişimi destekleyen, geleceğe dönük bir sistemdir.