Merkezi Arıza Yönetim Sistemi (MARS)

İnnova’nın yerli ve milli merkezi arıza yönetim sistemi MARS, müşterilerine hizmet sunan tüm kurumların; müşteri ve servis arızalarını daha etkili yönetmelerine imkan tanıyan gelişmiş kabiliyetlerle donatılmıştır. MARS sayesinde kurumlar müşterileri etkileyen sorunlara daha hızlı müdahale edebilir, müşterilerini hızla konuyla ilgili bilgilendirebilir ve bunların sonucunda müşteri deneyimini kötü etkileyebilecek sorunları asgari düzeye indirgeyebilir. 

MARS gelişmiş kabiliyetleriyle yalnızca bir sektör için değil, telekomünikasyondan enerjiye, içerik yayıncılığından tüketici elektroniğine, yerel yönetimlerden yardım kuruluşlarına kadar bir altyapı üzerinden sunduğu hizmetin arızalarına kurum hizmet seviye süresi taahhütlerine uygun şekilde müdahale etmek ve müşteri deneyimini iyileştirmek isteyen tüm kuruluşlar için kritik faydalar sağlar.

 

İnnova MARS kurumunuza aşağıdaki faydaları sağlar:

  • Tek bir noktadan uçtan uca şikayet, arıza ve problem yönetimi sağlamak,
  • Zamandan ve iş gücünden tasarruf etmek,
  • Artan müşteri memnuniyeti,
  • Arıza sürecinin her aşamasında bildirim yönetimi,
  • Daha doğru kararlar için özelleştirilebilir detay ve sıklıkta raporlar almak,  
  • Yeni istek ve güncellemelerin hızla otomasyona adapte edilebilmesi.


Gelişmiş Özellikleriyle İnnova MARS

İnnova MARS, sahip olduğu gelişmiş özelliklerle kurumunuzun dünya standartlarında arıza yönetimi gerçekleştirmenizi ve müşterilerinizin memnuniyetinin artmasını sağlar.

 Arıza Bildirimi 
Arıza bildirimleri müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sistemleri ve arıza bildirim kanallarıyla uyumludur.

 İş Akış Yönetimi  
Arıza süreçleri, MARS’ın İş Akış Yönetim Motoru sayesinde hızlı ve çevik şekilde yönetilir. İzlenebilir ve yönetilebilir iş akışları, kurumunuzun müşterilerden gelen arıza ve şikâyetleri en etkili şekilde yönetmesini mümkün kılar.

 Hizmet Problemi İzleme ve Yönetim 
Arıza süreçlerinde kritik aşamalarda kullanıcılara etkin bildirim ve eskalasyon kabiliyeti sunar.

CFS & RFS Bazlı Arıza Yönetimi 
Müşteri hizmet arızalarını, bizzat hizmetin üzerinde çalıştığı altyapıda bulunan RFS kaynak grupları üzerinden esnek şekilde yönetebilirsiniz. Hangi şikayet türü için önce hangi RFS’e bakılacağı, hangi durumlardan hangi RFS sırasının izleneceği tamamen yapılandırılabilir şekilde sunulur.
 

 Güçlü Entegrasyon ve Bütünleşik Yönetim 
MARS halihazırda faydalandığınız kurumsal uygulamalarla uyumlu çalışır. Sunduğu zengin veriler üzerinden arıza takibi yapar ve süreçlerin sonunda ilgili diğer sistemleri bilgilendirilir. MARS aşağıdaki bütünleşik yönetim kabiliyetlerini sunar:
 

  • Arıza bildirimi ve teyidi, müşteri ilişkileri yönetimi sistemi (CRM) ve arıza bildirim kanallarıyla entegre çalışır.
  • Organizasyon ve kullanıcı yönetimi, ERP ve IDM sistemleriyle uyumludur.
  • Arıza verileri entegrasyonlar sayesinde zenginleştirilir ve sorunların daha etkili çözülmesi sağlanır.
  • Ekip ve iş emri yönetimi modülü, halihazırda kullandığınız iş gücü yönetim sistemiyle birlikte çalışır.
  • SLA hesaplamaları ve diğer gerekli veriler ilgili sistemlere otomatik olarak iletilir.
  • Hizmet arızalarının ve sorunlarının çözümü, kaynak arızalarıyla ilişkilendirilerek etkin şekilde yönetilir.

 

 İstatistikler ve Raporlar
Etkin arıza yönetimi müşteri memnuniyetinin ve kurum itibarının sağlanması için kritik önem taşır. İnnova MARS, arıza sürecinin etkili yönetilmesi, performansın detaylı gözlemlenmesi ve doğru kararların verilmesi için zengin içerikli raporlar sunar. MARS’tan alabileceğiniz raporlar aşağıdaki gibi sıralanmaktadır:
 

  • Dönemsel arıza sayıları
  • Şikayet tiplerine göre dağılımlar 
  • Mücbir sebep, kurum ve müşteri kaynaklı arızalar 
  • SLA süresini aşan arızalar 
  • Genel kesinti ve planlı çalışma kaynaklı arızalar 
  • Tekrarlayan arızalar
  • Bir arıza çözümü sırasında tekrarlayan aşamalar  
  • Arıza süreci içinde gerçekleşen işlem süreleri 

contact
Bize Ulaşın
Şirketinize ve ihtiyacınıza en uygun ürün ve çözümlerimiz hakkında bilgi almak için formumuzu doldurun.
Sözleşmeyi, KVKK aydınlatma metnini ve iletişim formu sürecine ilişkin aydınlatma metnini okudum kabul ediyorum. İnnova’nın sunacağı fırsat ve avantajlardan haberdar olmak amacıyla, paylaştığım iletişim bilgilerinin (e-mail adresi ve telefon) pazarlama iletişimi amaçlı kullanılmasına onay veriyorum.(*)
Bize Ulaşın