SkywaveStore

İnnova’nın geliştirdiği IoT uygulamaları ile perakende sektöründe değişen dinamikleri takip etmenin ötesine geçin: Yeniliği siz belirleyin.

Müşteri Sayma Sistemi

Bugün mağazanızı kaç kişi ziyaret ettiğini ve ciroya, ne kadar etki ettiğini belirleyin.

Mağaza İçi Analitiği

Mağaza yönetiminde veri temelli yönetim anlayışı getirin.

Personel Takip Sistemi

Etkin işgücü yönetimi için geliştirilmiş IoT araçlarıyla tanışın.

Akıllı Tabela Çözümü

Müşteriye dönük yüzünüzü bu teknolojilerle daha efektif mecralara dönüştürün.

Mağaza İzleme Sistemi

Mağazalarınızın ısısını, nemini ve diğer tüm değişimlerini 7x24 izleyebilirsiniz.


SkywaveStore ile İnnova’nın hedefi, genel müdürlük dahil olmak üzere mağazanın yönetiminden sorumlu tüm birimlerin, mağazayı verimli yönetebilmek için ihtiyaç duydukları uygulamaları IoT temelli çözümlerle sağlayan entegre bir yapı oluşturmaktır. İnnova’nın SkywaveIoT platformu üzerine inşa edilmiş mağazacılık uygulamaları perakendede çıtayı daha yükseğe çıkarmayı kolaylaştırır.

Bu uygulamalar yardımıyla mağaza içerisindeki müşteri sayısının tespiti, mağaza içi müşteri hareketlerinin takip edilmesi, müşteri ürün yönelimlerinin kavranması, mağaza içinde yoğun kullanılan yerlerin saptanması, mağaza içerisindeki bileşenlerin (tabela gibi) uzaktan izlenebilir ve yönetilebilir hale getirilmesi ve etkili personel yönetiminin sağlanması mümkün olur.

 

İnnova’nın IoT Uygulamaları Mağazacılıkta Nasıl Fark Yaratıyor?

  • Mağaza içerisindeki müşteri trafiğinin anlık olarak izlenmesi ve raporlanması
  • Düzenlenen kampanya ve promosyonlara göre mağaza trafiği analizi
  • Mağaza içerisinde hareket görmeyen ürün bölgelerinin tespiti ve verimli ürün yerleştirme desteği
  • Mağaza içerisindeki gişe, kasa vb. yerlerin yoğunluğunun ölçülmesi
  • Esnek veri yönetimi ile özelleştirilebilir dinamik raporlama
  • Çalışanların iş devamlılığının ve veriminin takibi
  • Müşteri yoğunluğuna duyarlı, etkin personel yönetimi
  • Otomatik ve merkezi tabela yönetimi
  • Tabelalara anında ve uzaktan müdahale, güç tasarrufu
  • Mağazaların mevcut ERP sistemlerine entegrasyonu
  • Mağazanın ortamının ısı, nem, gürültü vb. değişkenler açısından izlenmesi
  • Mağazadaki beklenmeyen durumlarda e-posta, sms ve sesli arama ile alarm verilmesi

1. Müşteri Sayma Sistemi

Mağazanın içerisinde bulunan müşteri sayısını, anlık olarak İnnova’nın IoT uygulamalarıyla görebilmek ve raporlayabilmek mümkün. Doğru satış stratejilerine destek olacak Kişi Sayma Sistemi ile müşteri bağlılığını, satışları ve dolayısıyla kârlılığı artırmak çok daha kolay.

 

SkywaveIoT üzerine inşa edilen bir diğer mağazacılık uygulaması olan Kişi Sayma Sistemi sayesinde perakende firmaları, mağazaları içerisindeki ve yakınındaki tüm fiziksel hareketleri takip edebilir, kayıt altına alabilir ve ortaya çıkan anonim veriyi doğrudan satış artırıcı değişimleri gerçekleştirmek için kullanabilir.

 

Perakende sektöründe başarı için geliştirilmiş yeni nesil IoT çözümleri İnnova’da…

 

2. Mağaza İçi Analitiği

Mağaza içi Analitiği, mağazanızın perakende operasyonlarını, dış parametreleri ve müşteri davranışlarını öğrenerek, ticari performansınızı ve genel müşteri deneyimini daha iyi seviyeye çıkarmak için tasarlanmış bir ölçümleme ve analiz (in-store analytics) platformudur. Mağazanızda ve mağaza dışında yaşanan gelişmelere dayanarak veri elde eden sistem, gerçek zamanlı, aksiyona dönüştürülebilir öngörüler sağlar. Bu öngörüler sayesinde farklı sistemler birbirleriyle haberleşebilir.

3. Personel Takip Sistemi

Personel Takip Sistemi ile İnnova, mağaza yönetimlerinin çalışan personeli en verimli şekilde yönetebilmesine ve planlayabilmesine yardımcı oluyor. SkywaveIoT platformu üzerinde çalışan Personel Takip Sistemi sayesinde personelin mağazaya giriş zamanı, çıkış zamanı ve mağaza içinde geçirdiği süre bilgisi ve bu verilerin raporları tek bir platform üzerinde toplanıyor.

 

Personel Takip Sistemi ile mağaza yönetimiyle ilgili birimler, mağaza çalışanlarının giriş/ çıkış zamanını, mağaza içerisinde geçirdiği süreyi, personelin haftalık çalışma programını ve personelin vardiya planına uygun çalışıp çalışmadığını öğrenebiliyor. Hatta personelin aylık/ haftalık/günlük geç kalma süresini, çalışma süresini ve bayinin/mağazanın zaman bazlı personel durumu raporlanabiliyor.

4. Akıllı Tabela Yönetimi

Markanın temsili, tanıtım ve reklam amaçlarıyla perakendenin en önemli unsurlarından biri olan tabelaların yönetimi, ‘fark edilme’ amacı taşıyan mağazalar için oldukça kritik bir konu. İnnova, IoT temelli Akıllı Tabela Sistemi ile mağaza tabelalarını verimli kullanmak için uzaktan yönetilebilir ve izlenebilir bir sistem kurgulamayı hedefliyor.

 

Mağazanın ve bölge yönetiminin sorumlu olduğu mağaza dışındaki marka ve reklam içeren tabelaların, merkezi olarak uzaktan yönetilmesi ve anlık takip edilmesini mümkün kılan çözümle, tabelaların arıza durumları, açık/kapalı olma bilgisi ve planlaması sağlanabiliyor.

5. Mağaza İzleme Sistemi

Mağaza Ortam İzleme Sistemi, mağazaların ortamlarını uzaktan takip etmesini, anlık olarak bilgilendirilmesine ve geçmiş verilerini kaydedip, düzenli raporlayabilmesine olanak sağlar. Bu sistem yardımı ile sıcaklık, nem verileri başta olmak üzere gürültü, hareket, karbon, voltaj, duman, su baskını, toz gibi değerler ölçülmektedir.

 

Toplanan tüm veriler internet üzerinden anlık olarak gösterilmekte ve son kullanıcı tarafından belirlenen değerlerin dışına çıkıldığında uyarı sistemi devreye girerek, son kullanıcı farklı kanallar üzerinden bilgilendirilir.