SkywaveATM

Kesintisiz bankacılık hizmeti ve düşük maliyetli saha operasyonları için ATM’lerinizi merkezi bir kontrol noktasından yönetin. Yüksek hazır bulunurluk ve operasyonel verimliliği sağlarken müşteri memnuniyeti ve karlılığı arttırın.

ATM’lerde hizmet sürekliliğinin sağlanması müşteri memnuniyeti için kritik bir konu ama bu aynı zamanda bankalar için daha fazla efor ve zor bir operasyonel süreç anlamına geliyor. Olası sorunlardan anında haberdar olma, arızaların tespiti ve giderilmesi, güvenlik risklerinin yönetimi, servis anlaşmalarının (SLA) takibi ve tüm bu süreçlerin insan gücüne ihtiyaç duyması, zaman kayıplarının yanı sıra önemli ölçüde kaynak gereksinimi ortaya çıkarıyor.

 

En uzak ATM’niz bile aslında yanı başınızda...

İnnova’nın SkywaveIoT platformu üzerinde geliştirilen SkywaveATM, ATM’lerin bakım, onarım, izleme ve müdahale süreçlerini otomatik ve uzaktan yönetilebilir hale getirerek kaynakların en etkin şekilde kullanılmasını sağlıyor. Nesnelerin internetine dayalı olarak kurgulanan bu sistem, olası su baskınlarından hava koşullarındaki cihazlara zarar verebilecek değişimlere, yetkisiz erişimden diğer olası problemlere kadar hizmet sürekliliğini etkileyebilecek hemen her durumu ilgili birimlere anında bildiriyor. Ayrıca operasyonun pek çok aşamasında ATM lokasyonunda müdahale gereksinimi ortadan kalkıyor.

 

Sistem, hizmetleri etkileyebilecek çok sayıda parametreyi sürekli denetim altında tutuyor. Böylece olası problemlerin ortaya çıkmadan önlenmesi veya çıktıktan sonra en kısa sürede çözülmesi mümkün oluyor.

 

Çok sayıda yetenek, tek bir çözümde birleşti

  • Gerçek Zamanlı İzleme ve Kontrol: ATM’ler için belirlenmiş hizmet parametrelerinin kabul edilebilir sınırlar içinde olup olmadığı sürekli kontrol altında tutuluyor. Olası problemler, anında merkezi yönetim sistemine aktarılarak gerekli süreçlerin başlatılması sağlanıyor.
  • Hızlı Hata Giderme: İşleyişi engelleyecek olası sorunlar anında tespit edilerek sorunun giderilmesi için raporlanıyor. Ayrıca hizmet sürekliliği vaatlerine uyumun sağlanması adına hizmet kesinti süresi ve sorunun ne kadar sürede giderildiği otomatik olarak takibe alınıyor.
  • Sezgisel Hata Denetimiyle Risklerin Azaltılması: Geçmiş dönemdeki hata ve arızalara dair kayıtların detaylı analizi gerçekleştirilerek, bir sonraki olası hatanın nerede çıkacağına dair öngörüler yapılıyor. Böylece hataların gerçek kaynağına ulaşmak veya kronik hataları belirlemek çok daha kolay hale geliyor.
  • Operasyonel Kaynaklardan Tasarruf: Sunulan uzaktan yönetim sistemleri, bazı olası sorunların uzaktan giderilmesini mümkün hale getirerek personelin iş gücünden tasarruf sağlıyor. Ayrıca hataya neden olan durumun detaylı tespiti, ilgili hata konusunda uzman personelin sahaya yönlendirilmesine yardımcı oluyor.
  • Maksimum Güvenlik: Erişim kontrolü ve erişim kaydı sayesinde cihazlara yapılacak her türlü yetkisiz müdahale denetim altına alınıyor. Herhangi bir şüphe durumunda alarm sistemi uzaktan etkinleştirilebiliyor ve ilgili güvenlik birimlerine haber verilebiliyor.