Her gün binlerce müşteriye sayısız ürün sunan, milyonlarca işlemi saniyeler içerisinde gerçekleştiren bankacılık sektöründe başarı hiç kuşkusuz hizmet kalitesi ve hız ekseninde kitleniyor. Her müşteriye özel olduğunu hissettirecek nitelikte hizmet sunabilmek ve bunu hızla artan müşteri sayısına rağmen başarabilmek önemli.
Bir Türk Telekom İştiraki olan İnnova’nın self servis çözümler alanındaki lider markası Kiosk İnnova, bankacılık sektörüne özel olarak geliştirdiği self servis çözümleriyle (self servis bankacılık) yıllardır yurt içinde ve yurt dışında, pek çok kurumun bu yöndeki ihtiyaçlarına en iyi çözümleri sunuyor. İçerik yönetimi, bakım ve destek konularında yıllardır elde ettiği deneyim sayesinde Kiosk İnnova, sadece sunduğu çözümle değil, çözümün sürekliliğini sağlayan hizmetleriyle de müşteri memnuniyetini üst seviyeye taşıyor.
Bankacılıkta Teknoloji
Bankalar şubelerinde operasyonel maliyetler robotlar ve İHN’ler sayesinde düşüyor.
İnsanlar ATM’lere 10 yılda alıştı ama İHN’lere adaptasyon daha hızlı olacak.
Türkiye’de banka müşterisinin %35’i mobil bankacılığı kullanıyor ve bu oran hızla artıyor.