Payflex Loyalty

PayFlex Loyalty ile kişiselleştirilmiş müşteri sadakati ve ödül programları geliştirip sürdürebilirsiniz. Marka değerinizi yükseltmek, satışları artırmak ve müşteri ilişkilerinizi derinleştirmek için yerli ve milli, eksiksiz sadakat çözümümüzden yararlanın.

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

Sözleşmeyi, KVKK aydınlatma metnini ve iletişim formu sürecine ilişkin aydınlatma metnini okudum kabul ediyorum. İnnova’nın sunacağı fırsat ve avantajlardan haberdar olmak amacıyla, paylaştığım iletişim bilgilerinin (e-mail adresi ve telefon) pazarlama iletişimi amaçlı kullanılmasına onay veriyorum.(*)

 

PayFlex Loyalty, son kullanıcıya puan ve indirim gibi kazanımlar sağlayan, özelleştirilmiş teklifler sunan, markayla ilişkisini ödüllendiren bir sadakat yönetim sistemidir. Telekom, finans, sigortacılık, perakende, turizm, üretim, medya, eğlence, sağlık sektörlerinde kolayca uygulanabilir. 

PayFlex Loyalty, müşteri cüzdan payını, tekrar eden müşteri ziyaretlerini, müşteri memnuniyetini artırır. Müşteri katılımını sürdürmek ve markayı güçlendirmek için oluşturulan stratejiler doğrultusunda, farklı kampanya formatlarını destekler.

PayFlex Loyalty çözümü hem firmalar hem de müşteriler için birçok fayda sağlar:


​​​​​Firmanıza Faydaları

  • Hediyeler ve teşvik programlarıyla müşteri sadakatini ve elde tutma oranını artırır.
  • Kişiselleştirilmiş ve ödüllendirici müşteri deneyimi sayesinde müşteri yaşam boyu değerini yükseltir.
  • Çok kanallı doğrudan pazarlama yetenekleriyle satın alma maliyetlerini düşürür.
  • Kişisel öneriler ve yönlendirmelerle müşterilerin ortalama sepet tutarını artırır. Çapraz ve yukarı satışlar gerçekleştirilmesini mümkün kılar.
  • Marka bilinirliğini artırır, müşteri kayıp oranlarını azaltır.
  • Sadakat programlarını detaylı izleme ve ölçme kabiliyeti sağlar.

Müşterilerinize Faydaları

  • Özel hissettiren ayrıcalıklar ve avantajlar sunar.
  • Çeşitli ödüller ve hediyeler verir.
  • Puan kazanma ve kullanma yetenekleri getirir.
  • Markayla anlamlı etkileşimlere olanak tanır.
  • Mobil uygulama veya üye portalı üzerinden bağlılık hesaplarına kolay erişim sağlar.
     

 Gelişmiş ve Esnek Sadakat Sistemi

  • Kanal bağımsız tüm işlemleri teşvik edin. Satın alma işlemlerinden sonra müşterilerinize teşvikler verin ve sadakat programınızın temelini atın.
  • İstediğiniz müşteri davranışını ödüllendirin. Seçeceğiniz herhangi bir davranışı ödüllendirerek müşterilerinize satın alma döngüsünün ötesinde teşvikler sağlayın, sürdürülebilirlik kazanın.
  • Özelleştirilebilir sadakat puanları. Benzersiz bir deneyim için marka imajınıza en uygun sadakat para biriminizi seçin ve müşteri işlemlerini ödüllendirmeye başlayın. 
  • Sınırlı süreli puanlar. Puanların geçerliliğini sınırlandırın ve sadakat programınızda aciliyet hissi oluşturun. Böylece müşterilerinizi yeni bir satın alma işlemi yapmaya ve kazandıkları puanlarını kaybetmekten kaçınmaya teşvik edin.
  • Puan satın alma. Müşterilerinizin puanlarının yetmediği zamanlarda puan satın almalarını sağlayın.

 Kişiselleştirme

  • Segmentler. Müşterileri harcadıkları paraya veya kazandıkları puanlara göre kategorilere ayıran Segmentler aracılığıyla müşterilerinizde uzun vadeli ilgi ve etkileşim uyandırın. 
  • VIP kulüpler. Yalnızca davetle girilebilen özel segmentler ve VIP grupları oluşturun. Giriş yapmak için müşterilerinizden abonelik oluşturmalarını isteyebilir ve daha iyi ödüller vadedebilirsiniz. 
  • Sürpriz hediyeler. Müşterilerinizle duygusal düzeyde bağlantı kurmak ve önemli eylemler teşvik etmek için onlara beklenmedik hediyeler verin. 

 Kampanya Yönetimi

  • Dinamik. Müşteri yolculuğunu ve sonucunda sağlayacağınız kazanımları kolayca belirleyin.
  • Garantili kullanım kolaylığı. En karmaşık sadakat programı kurallarını kolaylıkla uygulayarak etkili kampanyalar yönetin.

 

 Kazan ve Harca Programları

Müşteriler ürün veya hizmetlerinizi satın almak için harcadıkları para karşılığında puan kazanır. PayFlex Loyalty ile oluşturabileceğiniz bu programlar, müşterileri yeni ödüllere ulaşmak için yeni satın almalara teşvik eder. 

  • Kullanım kolaylığı. Kazanma ve harcama kampanyalarının çalışma prensibi basittir: Müşteriler satın aldıkça puantoplar ve kullanırlar. Bu sade prensip müşterilerin sistemi hızla anlayarak katılmasına imkan tanır.
  • Süratli uygulama. Kazan ve harca sadakat programları tüm müşterilere eşit davranır, böylece ilave müşteri segmentlerine gerek kalmaz.
  • Kullanışlı. Kazan ve harca programlarında ödül kullanımı kazanılan puanlar ile sınırlıdır ve basit bir çalışma prensibine sahiptir. 
  • Yüksek değer algısı. Kazan ve harca programları müşteriler tarafından harika fırsatlar olarak değerlendirir. Verilen ödüller müşteriler tarafından gerçek maliyetinden daha yüksek değerde algılanır. 

 

 Segment Bazlı Programlar

Segment bazlı programlarda müşteriler kademe atlayarak daha fazla avantaja erişim olanağı kazanır. Cazip ödüller ve avantajlar, müşterilerin kademe atlamak için daha fazla harcama ve katılım gerçekleştirmelerini teşvik eder.

  • Müşteri deneyimine değer katın. Segmentler her kullanımdan sonra genel değeri artan avantajlarla ilişkilidir. Müşterilerin segment sıralaması yükseldikçe yaşadıkları marka deneyimi de o kadar özelleşir.
  • Uzun soluklu sağlıklı ilişkiler kurun. Segment bazlı programlar, müşteri ilgisinin uzun süreler korunmasına olanak tanır. Daha yüksek bir segment seviyesine ulaşmak müşteriler tarafından başarı olarak algılanır ve sürekli yükselmek için kendilerini motive hissederler.
  • Hedefli deneyim. Müşteri tabanınızı daha etkili bir şekilde segmentlere ayırın. Üyelerinizin faaliyetlerini ve ilgi alanlarını analiz edin. Daha iyi tanıdığınız müşterilerin deneyimini iyileştirin ve yüksek hedefli iletişim sağlayın.
  • Davranış biliminin gücünden faydalanın. Değerli bir şeyin kaybını önlemek, yeni şeyler elde etmekten daha önemlidir. Bu nedenle üyeler, daha yüksek bir kademeye ulaşmak kadar mevcut kademelerini korumaya da çabalarlar.

 Premium Programlar

Premium Programlar tüm üyelere fayda sağlayan sadakat programı türlerindendir. Müşteri ile marka arasındaki bağlılık hissini güçlendirmeyi hedefler ve tekrarlayan satın almaları teşvik eder.

  • Markanızı güçlendirin. Alışveriş deneyimini keyifli hale getirmek markayı cezbedici kılar, farkındalık yaratır ve yeni müşteriler kazanılmasını kolaylaştırır.
  • Kolay yönetim. Puan, segment ve kompleks kurgular olmaksızın yalın programlar yürütülebilir.
  • Markanıza özgü hizmetleri vurgulayın. Markanız kopyalanması zor özel hizmetlerle sunuyorsa, bunları Premium programlar ile ön plana çıkarabilirsiniz.

SUUDİ ARABİSTAN - STC QITAF SADAKAT PROGRAMI

15 milyon abone ve 2400 anlaşmalı mağaza ile Orta Doğu'nun en büyük sadakat projesi olan Qitaf, müşteri sadakat programını daha verimli hale getirmek için PayFlex Loyalty ürününü tercih etti. Bu proje sayesinde STC, müşterilerinin kazandıkları puanları belli bir puan seviyesine ulaşma zorunluluğu olmadan ve kazandıkları puanın çeke dönüşmesini beklemeden harcayabilmelerine olanak sağladı.

CEZAYİR – OOREDOO MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMI

Cezayirli GSM operatörü Ooredoo'da farklı kriterlere göre belirlenen segmentlere farklı kazanım-harcama seçeneklerinin sunulduğu PayFlex Loyalty sadakat sistemi kullanılıyor. Kapsamlı segmentasyon yapısının yer aldığı bu programda Ooredoo, müşteri segmentini ön plana çıkarıp, segment odaklı kampanya ve promosyon imkanı sunuyor.

 

KATAR – QNB MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMI

Katar’ın en büyük bankası QNB, PayFlex Loyalty projesi ile etkin müşteri ilişkileri yönetiminin yanı sıra kartlı alışverişler için puanla ödüllendirme sistemini aktif hale getirdi. Hem banka ürünlerinin kullanımına bağlı ilişkisel kazanımların, hem de kart bazlı alışverişlerin yer aldığı sistemde; online bankacılık, POS, ATM, SMS, CRM ve mobil gibi pek çok kanal ile entegrasyon gerçekleştirilebiliyor.

LÜBNAN – BANKMED SADAKAT PROGRAMI

Ortadoğu'nun ve Lübnan'ın önde gelen bankalarından BankMed, müşterilerine sunduğu sadakat programı altyapısında PayFlex platformunu kullandı. BankMed'in Azadea Group'la yaptığı anlaşma ile 2012 yılının başında devreye alınan Azadea Hediye Kart uygulaması, Azadea'nın Lübnan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn, Mısır ve Ürdün'de yer alan 453 mağazasında kullanılan bir uygulamadır. BankMed sadakat programı kapsamında şu an 20 markaya ait mağazada kazanım ve harcama imkanı sunuyor.

 

BAHREYN – VIVA MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMI

135 bin abone ve 300 anlaşmalı mağaza ile Viva Bahreyn, Payflex Loyalty Platformunu puan kullandırma özelliğiyle 2014 yılından bu yana kullanmaktadır. Bu proje sayesinde Viva Bahreyn, müşterilerinin kazandıkları puanlarını alışverişlerinde para yerine kullanmalarına olanak sağlayarak müşteri deneyimine değer katıyor.

PETROL OFİSİ – PO KART MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMI

Türkiye’nin en büyük şirketlerinden biri olan Petrol Ofisi için 2005 yılında hayata geçirilen Sadakat Projesi ile bireysel müşterilerilere sadakat hesaplarının yönetimi, istasyonlarda indirimler, yaptıkları akaryakıt alımları karşılığında puan kazanma ve kazanılan puanları istasyonlarda harcama imkanı sağlanıyor. Kurumsal müşterilere ise araç ya da ürün bazlı kısıtlamalar ve sınırlamalarla otomasyon sistemi ile istasyonlardan araç ve filolarının ücretsiz yakıt alım olanağı sunuluyor.

 

TÜRK TELEKOM – ‘Bİ DÜNYA FIRSAT’ MÜŞTERİ BAĞLILIK PROGRAMI

Türk Telekom, PayFlex Loyalty ürünü ile gerçekleştirdiği proje sayesinde 44 milyondan fazla abonesi için farklı kurumlar ile entegrasyonları aynı gün içinde sağlayarak, düzenlediği dinamik kampanyalarla müşterilerine farklı fırsatlar sunuyor.

TÜRK TELEKOM – ‘KAZANMAKMAK’ MÜŞTERİ SADAKAT PROGRAMI

Türk Telekom'un PayFlex Loyalty platformu ile gerçekleştirdiği projede, 16 milyondan fazla abone için dinamik kampanyalar ile çeşitli fırsatlar sunulabiliyor. PayFlex Loyalty ile kurum entegrasyonları aynı gün içinde sağlanıp kampanyalar oluşturulabiliyor. Sadece telefon numarası kullanarak yapılan sorgular ile aboneler kampanya şifrelerine ulaşarak pek çok noktada avantajlardan faydalanabiliyor.

 

STC BAHRAIN

Ortadoğu’nun en büyük GSM operatorü olan STC Bahrain için “Redemption” ve “Reversal” sadakat akışlarını içeren sadakat projesi dahilinde; partner entegrasyonları, partner loyalty akışlarının işletilmesi ve yönetilmesi gibi tüm süreçler yürütüldü.

MERCEDES

Mevcut bayi çalışanlarına hem yaptıkları satış hem servis işlemleri üzerinden puan kazandırılıyor. Çalışanlar yaptıkları işlemler doğrultusunda seviyelendirilerek kendi içlerinde bir sıralamaya tabi tutuluyor.
Kazandıkları puanları Multinet üzerinden sadakat kartlarına yükleyip, sonraki harcamalarında kullanabiliyorlar.