SAP Uygulama Yönetimi Hizmetleri

SAP çözümlerini gerçek kazanca dönüştüren İnnova Servis Masası hizmetleri ile her zaman kesintisiz uygulamalar.

Gökhan Yılmaz
SAP Operasyon Takım Lideri

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

+90 212 329 73 15
E-POSTA GÖNDER

İnnova Servis Masası

Uzmanlık ve deneyim, İnnova’nın SAP ekiplerinde bir araya geliyor. Her zaman tam verimle çalışan SAP sistemleri için geliştirilmiş SAP Uygulama Yönetimi Hizmetleri’nin bir parçası olan İnnova Servis Masası destek tipine göre 7x24 kesintisiz destek sunuyor. Tam olarak sizin SAP konfigürasyonunuzu çok iyi bilen bir destek ekibi atanarak gerçekleştirilen servis masası hizmetinde, İnnova’nın SAP iş ortaklığı sayesinde tüm SAP kaynaklarına erişim sağlanır.

SAP ürün portföyünde bulunan ve ‘Gold Partner’ İnnova tarafından sunulan tüm ürün ve çözümleri destekleyen uygulama yönetimi hizmetleri, iş süreçlerinin maksimum verimle çalışmasını hedefler. SLA (Service Level Agreement) kapsamında L1 ve L2 (1. Ve 2. Seviye) destek hizmetleri de dahil olmak üzere SAP uygulamalarının sorunsuz bir şekilde çalışabilmesi için gereken tüm yönetim araçları İnnova’da bulunuyor.

 

SLA BAZLI HİZMETLER

1.Seviye Son Kullanıcı Desteği

  • Firmaların kendi BT birimleri gibi ulaşılabilir olması
  • Mesai saatleri içerisinde e-posta veya telefon ile erişimin sağlanabilmesi
  • Olaylara uzaktan etkin ve hızlı çözümler sunulması

2. Seviye Anahtar Kullanıcı Desteği

  • Genel uygulama desteği
  • Uygulama geliştirme gerektirmeyen tüm teknik sorunların tespit edilmesi ve çözülmesi.
  • Sistem arayüzünden alınamayan raporların alınması.

 

"İzlenebilir - Ölçülebilir" Olmak

Etkin olay yönetimiyle düzeltici ve önleyici faaliyetleri geliştirebilmek amacıyla kurum zekâsına katkı sağlayıcı geri bildirimlerde bulunulur. İşletme detaylı, sürekli raporlar ve bildirimler sayesinde farkındalık kazanır. Bu sayede işletmenin doğru aksiyonlar alması sağlanır.

 

ISO, TOGAF, ITIL ve ITSM gibi esas aldığımız yönetim süreçlerini uygulayarak, bu başarılı yöntemlerin geri bildirimleri sayesinde kendi iç süreçlerine katkı sağlamış olursunuz.

 

Sürekli İyileştirmeler

SAP sistemlerinin her zaman en iyi kondisyonda kalabilmesini sağlamaya yönelik olarak geliştirilen bu hizmetler, SAP sistemleri üzerinde gerçekleştirilmesi talep edilen dönüşümlerin yönetilmesinden iş süreçleri yönetiminde izlenmesi gereken yollara uzanan bir dizi başlığı ele alır. Bunlar şu şekilde özetlenebilir:

  • Dönüşüm talepleri yönetimi
  • İşlevsel iyileştirmeler
  • İş süreç yönetimi üzerine tavsiyeler