ISO 20000 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi İç Tetkikçi Eğitimi

Eğitimin amacı ISO/IEC 20000 Servis Yönetimi Sistemini kurmuş ve sürdüren kuruluşlarda standarda uygunluğu veya bu kuruluşların tedarikçilerinde standart gerekliliklerinin denetleyecek uzmanların yetiştirilmesini sağlamaktır.

Derya Cincioğlu
Yönetim Sistemleri Danışmanı

Bu konuda daha fazla bilgi almak için doğrudan çözüm danışmanımızla temasa geçebilirsiniz.

212 3297315
E-POSTA GÖNDER
  • BT Servis yönetimi temel tanımlar ve kavramlar
  • Servis Masası Süreci
  • Olay ve Talep Yönetimi Süreci
  • Problem Yönetimi Süreci
  • Konfigürasyon Yönetimi Süreci
  • Değişim Yönetimi Süreci
  • Sürüm ve Yaygınlaştırma Yönetimi Süreci
  • Kapasite Yönetimi Süreci
  • BT Servislerinin Finansal Yönetim Süreci
  • Erişilebilirlik Yönetimi Süreci
  • Servis Seviye Yönetimi Süreci
  • BT Servis Süreklilik Yönetimi Süreci
  • Bilgi Güvenliği Yönetimi Süreci
  • İş İlişkileri ve Tedarikçi İlişkileri Yönetimi Süreci
  • Tetkik Eğitimi
    • Tetkik planlaması (uygulamalı)
    • Tetkik soru listesi hazırlama (uygulamalı)
    • Tetkik uygulama esasları
    • Tetkik raporlama ve takip (uygulamalı)
    • Tetkikçi sınavı (son gün, 2 saat)

 

Eğitime başvurmak için tıklayınız.

 

 

  • Eğitim Tarihi ve Yeri: Tıklayınız
  • Eğitim Şekli: Kuruma özel kapalı oturum olarak planlanmaktadır
  • Katılımcı Profili: ISO 20000 Servis Yönetim Sistemi standardı iç tetkiklerinde görev alacak kuruluş çalışanları
  • Gerekli Ön Bilgi: Temel ITIL bilgisi, Süreç Yönetimi bilgisi
  • Eğitim Süresi: 2 Gün
  • Sertifika: Sınavda başarılı olan her bir katılımcıya İnnova ISO/IEC 20000 Servis Yönetim Sistemi İç Tetkikçi Başarı Sertifikası, diğer tüm katılımcılara ise İnnova ISO/IEC 20000 Servis Yönetim Sistemi İç Tetkikçi Eğitimi Katılımcı Sertifikası verilecektir.

 

 

     

    Eğitime başvurmak için tıklayınız.

     

     

    • Eğitim Tarihi ve Yeri: Tıklayınız
    • Eğitim Şekli: Kuruma özel kapalı oturum olarak planlanmaktadır
    • Katılımcı Profili: ISO 20000 Servis Yönetim Sistemi standardı iç tetkiklerinde görev alacak kuruluş çalışanları
    • Gerekli Ön Bilgi: Temel ITIL bilgisi, Süreç Yönetimi bilgisi
    • Eğitim Süresi: 2 Gün
    • Sertifika: Sınavda başarılı olan her bir katılımcıya İnnova ISO/IEC 20000 Servis Yönetim Sistemi İç Tetkikçi Başarı Sertifikası, diğer tüm katılımcılara ise İnnova ISO/IEC 20000 Servis Yönetim Sistemi İç Tetkikçi Eğitimi Katılımcı Sertifikası verilecektir.