SunExpress self servis check-in kioskları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

Kiosk İnnova'nın SunExpress için ürettiği self check-in kioskları ile check-in işlemleri artık daha hızlı…

SunExpress self servis check-in kioskları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

SunExpress self servis check-in kioskları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

12.04.2009

Dünyanın en önemli havayolu şirketlerinden Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın eşit ortaklığında kurulan SunExpress’in, yolcularına hızlı check-in imkanı sağlayan kioskları, Antalya’dan sonra İstanbul Sabiha Gökçen havalimanında da kullanılmaya başlandı. SunExpress yolcuları, self servis mantığında çalışan bu kiosklarla bankoda sıra beklemeksizin, check-in işlemini yaparak biniş kartlarını kolayca bastırabiliyor. 
 

SunExpress için özel olarak üretilen kiosklarda check-in işlemi birçok farklı yoldan gerçekleştirilebiliyor. Yolcular bilet satın alırken kullandıkları kredi kartlarını, kioskun üzerinde bulunan kredi kartı okuyucusuna yerleştirdiklerinde, rezervasyon bilgileri ekrana geliyor ve onay işlemiyle biniş kartlarını saniyeler içerisinde bastırabiliyorlar. Aynı işlemi elektronik bilet üzerinde bulunan barkodu, cihazın barkod tarayıcısına okutarak gerçekleştirmek de mümkün. Tüm bunların dışında, dokunmatik ekranda açılan sanal klavye ile yolcular check-in işlemini, isim soyisim ya da rezervasyon numaralarını elle girerek de gerçekleştirebiliyorlar. Eğer yolcu, check-in işlemini havalimanına gelmeden internet üzerinden tamamlamışsa, yine bu kiosklar üzerinden seçmiş oldukları koltukları değiştirme imkanına sahip olabiliyorlar.

 

Tasarımından üretimine kadar tüm aşamaları Kiosk İnnova'nın üretim merkezinde gerçekleştirilen SunExpress kiosklarının üzerinde iki farklı ekran bulunuyor. 17 inç dokunmatik ekranda, kullanıcılar check-in işlemlerini gerçekleştirirken, üst kısımda bulunan 19 inç LCD ekranda ise gün boyu SunExpress’in duyurularını içeren videolar oynatılıyor. Check-in işlemi sonucunda yolculara sunulan uçuş kartları kioskun üzerindeki termal yazıcı tarafından basılıyor. Ayrıca yolcuların çağrı merkezi ile ücretsiz iletişim kurabilmeleri için kioskun üzerinde bir de telefon modülü yer alıyor.


İnnova Yerli ve Milli Çözümlerini Integrated Systems Europe'da Tanıttı
İnnova Yerli ve Milli Çözümlerini Integrated Systems Europe'da Tanıttı
8.02.2019

İnnova, yenilikçi donanım, yazılım, içerik yönetimi çözümlerini, Amsterdam'da gerçekleşen Integrated Systems Europe Fuarı'nda tanıttı. Sistem entegrasyonu konusunda Avrupa’nın en büyük fuarlarından biri olan etkinlikte İnnova'nın ürün ve çözümleri fuar ziyaretçileri tarafından büyük ilgi gördü.

Detaylı İncele
ASO’nun 55. Yılında İnnova’ya Özel Ödül
ASO’nun 55. Yılında İnnova’ya Özel Ödül
13.02.2019

İnnova, teknoloji ve Ar-Ge alanında yaptığı çalışmalar sonucu “Ankara Sanayi Odası 55. Yıl Ödülleri” kapsamında özel ödüle layık bulundu.

Detaylı İncele
İnnova, Fintek Çözümleri ile BtVizyon Etkinliklerinde
İnnova, Fintek Çözümleri ile BtVizyon Etkinliklerinde
27.02.2019

İnnova, Türkiye’nin farklı illerinde gerçekleştirilecek BtVizyon etkinliklerinde ziyaretçilerle buluşmaya hazırlanıyor.

Detaylı İncele
Huawei’den İnnova’ya Büyük Ödül
Huawei’den İnnova’ya Büyük Ödül
21.03.2019

İnnova, Huawei’nin “The Consistent Leading Partner” ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
PayFlex Loyalty 3 Farklı Kategoride Birden Finalist
PayFlex Loyalty 3 Farklı Kategoride Birden Finalist
29.03.2019

İnnova’nın ödüllü sadakat çözümü PayFlex Loyalty, İngiltere’de düzenlenen The Loyalty Magazine Awards organizasyonunda 3 farklı kategoride birden finalist oldu.

Detaylı İncele
IDC Türkiye’den İnnova’nın PayFlex Ortak Banka Platformu Çözümüne Birincilik Ödülü
IDC Türkiye’den İnnova’nın PayFlex Ortak Banka Platformu Çözümüne Birincilik Ödülü
27.03.2019

İnnova’nın geliştirdiği PayFlex Ortak Banka Platformu çözümü, IDC Türkiye Bulut Bilişim Ödülleri “SaaS” kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü.

Detaylı İncele
Ankara Şehir Hastanesi’nin Teknoloji Altyapısında İnnova İmzası
Ankara Şehir Hastanesi’nin Teknoloji Altyapısında İnnova İmzası
16.03.2019

Türkiye’nin sağlık alanındaki en büyük ‘kamu-özel işbirliği’ projesi olan Ankara Şehir Hastanesi’nin tüm bilgi teknolojileri alt yapısı, İnnova’nın deneyimli kadrosu tarafından tamamlandı. Hastanenin veri merkezi, bilgisayar ve çevre birimleri, bilişim güvenliği alt yapısının yanı sıra Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS) de İnnova tarafından sağlandı.

Detaylı İncele
İnnova’nın Sadakat Yönetimi Çözümü, Cezayir’deki  Ooredoo’da 2 Milyar Adet İşlem Hacmine Ulaştı
İnnova’nın Sadakat Yönetimi Çözümü, Cezayir’deki Ooredoo’da 2 Milyar Adet İşlem Hacmine Ulaştı
6.05.2019

İnnova, uluslararası pazardaki başarılarını ve Türkiye’nin teknoloji ihracatına yaptığı katkıları sürdürüyor. Cezayir’in lider telekom operatörlerinden Ooredoo için İnnova tarafından hayata geçirilen müşteri sadakat yönetimi programı, toplam 7 milyon’dan fazla müşteriye ve 2 milyar adet işlem hacmine ulaştı.

Detaylı İncele
İnnova’ya Deloitte Teknoloji Fast 50’de “Big Star” ödülü
İnnova’ya Deloitte Teknoloji Fast 50’de “Big Star” ödülü
22.01.2019

İnnova, Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda üst üste 13’üncü kez yer aldı. Programda 2006 yılından bu yana aralıksız yer almayı başaran tek şirket olan İnnova ‘Büyükler Ligi’ olarak adlandırılan “Big Star” kategorisinde de Big Star ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
25 Ekim'de SAP Now'da Buluşalım
25 Ekim'de SAP Now'da Buluşalım
18.10.2018

SAP Now bu yıl İnnova'nın ana sponsorluğunda 25 Ekim tarihinde İstanbul Kongre Merkezi’nde ziyaretçilere kapılarını açıyor.

Detaylı İncele