SunExpress self servis check-in kioskları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

Kiosk İnnova'nın SunExpress için ürettiği self check-in kioskları ile check-in işlemleri artık daha hızlı…

SunExpress self servis check-in kioskları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

SunExpress self servis check-in kioskları, Sabiha Gökçen Havalimanı’nda

12.04.2009

Dünyanın en önemli havayolu şirketlerinden Türk Hava Yolları ve Lufthansa’nın eşit ortaklığında kurulan SunExpress’in, yolcularına hızlı check-in imkanı sağlayan kioskları, Antalya’dan sonra İstanbul Sabiha Gökçen havalimanında da kullanılmaya başlandı. SunExpress yolcuları, self servis mantığında çalışan bu kiosklarla bankoda sıra beklemeksizin, check-in işlemini yaparak biniş kartlarını kolayca bastırabiliyor. 
 

SunExpress için özel olarak üretilen kiosklarda check-in işlemi birçok farklı yoldan gerçekleştirilebiliyor. Yolcular bilet satın alırken kullandıkları kredi kartlarını, kioskun üzerinde bulunan kredi kartı okuyucusuna yerleştirdiklerinde, rezervasyon bilgileri ekrana geliyor ve onay işlemiyle biniş kartlarını saniyeler içerisinde bastırabiliyorlar. Aynı işlemi elektronik bilet üzerinde bulunan barkodu, cihazın barkod tarayıcısına okutarak gerçekleştirmek de mümkün. Tüm bunların dışında, dokunmatik ekranda açılan sanal klavye ile yolcular check-in işlemini, isim soyisim ya da rezervasyon numaralarını elle girerek de gerçekleştirebiliyorlar. Eğer yolcu, check-in işlemini havalimanına gelmeden internet üzerinden tamamlamışsa, yine bu kiosklar üzerinden seçmiş oldukları koltukları değiştirme imkanına sahip olabiliyorlar.

 

Tasarımından üretimine kadar tüm aşamaları Kiosk İnnova'nın üretim merkezinde gerçekleştirilen SunExpress kiosklarının üzerinde iki farklı ekran bulunuyor. 17 inç dokunmatik ekranda, kullanıcılar check-in işlemlerini gerçekleştirirken, üst kısımda bulunan 19 inç LCD ekranda ise gün boyu SunExpress’in duyurularını içeren videolar oynatılıyor. Check-in işlemi sonucunda yolculara sunulan uçuş kartları kioskun üzerindeki termal yazıcı tarafından basılıyor. Ayrıca yolcuların çağrı merkezi ile ücretsiz iletişim kurabilmeleri için kioskun üzerinde bir de telefon modülü yer alıyor.


İnnova, Bilişim 500’den bul yıl da ödülle döndü
İnnova, Bilişim 500’den Bu Yıl Yine Ödülle Döndü
6.07.2018

İnnova, ödüllerine yenilerini eklemeye devam ediyor...

Detaylı İncele
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
Yılın iş uygulamaları kategorisinin galibi yine İnnova
12.07.2017

Bilişim 500 araştırma sonuçlarına göre “Yılın İş Uygulamaları” Kategorisinin birincisi İnnova oldu.

Detaylı İncele
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
İnnova, Perakende360 ile sunduğu tüm çözümleri Perakende Günlerinde Tanıtıyor
15.10.2017

İnnova, perakende sektörüne yönelik yeni ürün ve çözümlerini Perakende Günleri’nde ziyaretçilerle buluşturuyor.

Detaylı İncele
İnnova, World Cities Expo 2017'de
İnnova, World Cities Expo 2017'de
16.05.2017

Entegre Akıllı Şehir Çözümleri İle İnnova da World Cities Expo 2017'de yerini aldı.

Detaylı İncele
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
Kredi Makinesi'ne İngiltere'den teknoloji ödülü
12.12.2008

Türkiye'nin lider kiosk üreticisi İnnova'nın Akbank için geliştirdiği teknoloji dünya bankacılık sektörüne örnek oldu.

Detaylı İncele
 İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
İnnova'nın Akıllı Mağazacılık Projesi'ne IoT kategorisinde birincilik ödülü
20.12.2017

İnnova’nın Türk Telekom için geliştirdiği Akıllı Mağazacılık Projesi, IDC IoT, Big Data ve Analitik Teknoloji Ödülleri ‘Internet of Things’ kategorisinde birincilik ödülünün sahibi oldu.

Detaylı İncele
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
Microsoft'tan İnnova'ya Sağlık Alanında Büyük Ödül
16.11.2017

Microsoft’un değerlendirmesi sonucunda açıklanan, sağlık sektöründe "En İyi Dijital Transformasyon Projesi" ödülüne, hastanelerde gerçekleştirilen PPP (Kamu Özel Ortaklığı) projesiyle İnnova layık görüldü.

Detaylı İncele
 İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
İnnova'ya SAP Hana Innovation Awards'dan Büyük Ödül
16.11.2017

İnnova’nın Türk Telekom için gerçekleştirdiği “Hızlandırılmış Finans Dönüşümü” projesi, HANA İnovasyon Ödülleri’nde büyük bir başarı kazandı.

Detaylı İncele
 İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
İnnova 12’nci defa Deloitte Fast 50’de yer alan tek şirket oldu
13.11.2017

Türk Telekom iştiraki İnnova Bilişim Çözümleri, Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda bu yıl da yer alarak, bu listede 12 yıldır varlık göstermeyi başaran tek şirket kimliğiyle, önemli bir başarıya imza attı.

Detaylı İncele